בשנה א' הייתי אבודה לגמרי!
לא ידעתי ימין משמאל, הייתי בבלגן אטומי, לא ידעתי איך ללמוד, מלא דברים התפספסו, היו מטלות שבכלל לא הייתי מודעת אליהם, ניסיתי לקרוא את המאמרים אבל לא הצלחתי ו/או הספקתי (אגב, דווקא אילו שחשבתי שצריך לקרוא בנינו היו מיותרים). שנה ג' אמנם הייתי עייפה אבל הייתי כ"כ מתוקתקת שאנשים באו לקחת אצלי שיעורים. והכוונה שלי בניהול זמנים. אני אלופה בזה. היתה לי טבלה באקסל שכל גיליון הוא שבוע על פי שבועות הסמסטר בכל גליון היתה חלוקה ל 7 ימים בשבוע ובכל יום למעלה היה כתוב אם יש מטלה או פעילות ובהמשך לפי הפעילויות השונות והמטלות ההגשה היתה תחזית סמסטריאלית מלאה!!! לכל ההגשות. פלא שאת הגשות הסמינר אני ובן זוגי הגשנו חודש (!) לפני הזמן? הלוח בנוי בצורה נוחה ולא עמוסה וכמובן בכוונה כך כי לפעמים דברים משתנים ואז יש זמן ואפשרות להזיז/לדחות, כמובן בצורה מתועדת, אם היום לא קוראים את המאמר המסוים הזה צריך למצוא מועד אחר שסביר לקרוא אותו לפני המועד שצריך לקרוא אותו.. קיצור, אני אומרת לך, אולי זה קצת הרמת אף אבל באמת בהקשר שלי וסדר - אין דברים כאלה! מה שכן, לא מזמינה אותך אלי הביתה לראות את מצב הכביסה והכלים, בזה אני לא טובה חחחח