יאללה - שרשור הכרות

dark happy shadow

Member
מנהל
יאללה שלי שם: חסוי, סוד מדיני ../images/Emo6.gif גיל: 20-30 קבוצה אהודה: כרגע אין... כעיקרון כל קבוצה מהמזרח טובה אני בעדה. ../images/Emo45.gif לא למערב ../images/Emo31.gif שחקן אהוב: כמובן mj האחד והיחיד. שחקן אהוב בהווה: קינג גיימס כמובן. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: זה קל סאן אנטוניו ולמה? די פשוט קבוצה משעממת ומרדימה... בהחלט לא קבוצת כדורסל לטעמי. שחקנים הכי לא אהודים בהווה: קובי ואייברסון כמובן... שיפרשו כבר מצידי...
 

ThEgReEnKiNg

New member
אם הם לא קבוצת כדורסל

מה הם? קבוצת הוקי? , גם אני לא מחבב אותם ולא רוצה שיזכו באליפות , אבל להגיד שס"א לא קבוצת כדורסל , הם משחקים כדורסל חכם וקבוצתי , זה שזה משעממם חלק מהאנשים זה משהו אחר , אבל לא קבוצת כדורסל? :\
 

dark happy shadow

Member
מנהל
כדורסל משחק פשוט עם ריצה לא? אז למה להפוך אותו למשחק מעייף ולא מעניין? זה בדיוק מה שסאן אנטוניו עושה. יש להם את דאנקן,גינובלי וכו.. אך כאשר סאן אנטיניו בגמר אין אחוזי צפייה כראוי לגמר. בכל מפעל של כל ענף ספורט, הגמר זה הטופ עם הכי הרבה עניין לא? קח את la של שאק וקובי, פילדלפיה,דיטרויד,שיקגו של מייקל את הקבוצות הללו אהבו ויש סיבה לא? זה לא "חלק" זה כנראה משעממם יותר מדי אנשים ורע לפירסום של הליגה עצמה. מטרת הליגה זה לא ליצור עניין יותר רחב בציבור ולהתחרות בענפי ספורט אחרים. אחוזי הצפייה מדברים כעובדה בעניין הזה
 

HisAirness

New member
כמה שטויות בהודעה אחת...

"אז למה להפוך אותו למשחק מעייף ולא מעניין? זה בדיוק מה שסאן אנטוניו עושה" - סאן אנטוניו משחקת כדורסל בדיוק כמו שהוא צריך להיות, עם המוח! כדורסל זה קודם כל הנעת כדור יפה, הגנה יפה, ורק אח"כ יש את האתלטיות, והדאנקים. סלח לי אבל כדורסל זה לא משחק פשוט עם ריצה זה הרבה יותר! נכון, אתה צודק כל הדאנקים זה מוסיף..אבל להגיד שסאן אנטוניו לא קבוצה,זה טיפשי! פשוט אתה רגיל לראות קבוצה שבנויה על שחקן אחד(סתכלו ערך: לייקרס של קובי, קילבלנד של לברון) אבל משחק הכדורסל מורכב מ-5 שחקנים, אולי לך זה פוגע במשחק כאשר יש באמת קבוצה אמיתית שמשחקת. "שיקגו של מייקל" - פיפן, ג'ורדן, פקסון קוקוץ' , גם זה לא קבוצה?
 

dark happy shadow

Member
מנהל
הבולס בלי מייקל נפלו אחרי הפרישה הראשונה שלו אחרי הפרישה הראשונה שלו, שיקגו די נפלה והיה בערך אותו סגל רק בלי מייקל. לכן כיצד אתה יכול להגיד זאת? הבולס בלי מייקל התרסקו, כך שהיא עדיין הייתה קבוצה טובה, אך לא קבוצה לאליפות. ויש כאן הבדל נכון? מייקל היה הבורג של האליפות של שיקגו. נכון היו לשיקגו שחקנים נהדים פרט למייקל, אך מייקל היה הבורג סביב הקבוצה עצמה. שכחת כבר את העימות של פיפן ופיל גקסון כאשר לוס אנגלס ופורטלנד שיחקו? בזמן השושלת של la ההצהרה של פיפן ש: "פיל כבר לא המאמן שלי?"
 

HisAirness

New member
נכון אבל..

ברור שהם נפלו יש ספק בכלל?!@#, אתה יכול לצאת למלחמה בלי מנהיג לצבא שלך? לדעתי ציפו מפיפן יותר מדי אחרי שג'ורדן הלך, כלומר פיפן הוא שחקן טוב אבל אין לא את הקילר אניסטקנט של ג'ורדן ובטח לא את הווינריות. ודוגמא לכך זאת ההצרה של פיפן, שנפל מהלחץ שהפילו עליו "להיות ג'ורדן"... בכל מקרה אני לא מבין איך זה קשור בכלל להודעה פיספסת את העיקרון, מכל הדברים שכתבתי בחרת להתייחס דווקא לשיקגו, לשורה האחרונה? במקום להתייחס לכל ההודעה, שיקאגו זאת הייתה רק דוגמא??
 

Oxycodone

New member
אני

שם: שי גיל: 23 קבוצה אהודה: דטרויט פיסטונס. שחקן עבר אהוב: סקוטי פיפן , ג'ון סטוקטון , שון קמפ , מאשבורן , טוני קוקוץ , רובינסון , ועוד ועוד שחקן אהוב בהווה: ריפ המילטון , טיישון פרינס ! , כריס בוש , בילאפס , ברייאנט , סטקהאוס ועוד ועוד. אני אוהב NBA כי: זה זמן קסם. וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: אין ממש. שחקן הווה לא אהוד: בואן. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: הספרס , אני רוצה שהלייקרס , פיניקס , או דטרויט יקחו.
 

shovaly23

New member
שלי:

שם:שובל גיל:26 קבוצה אהודה:פיניקס סאנס שחקן עבר אהוב:פטריק יואינג שחקן אהוב בהווה:סטיב נאש אני אוהב NBA כי:איך אפשר שלא לאהוב? וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: שחקן הווה לא אהוד:קובי בראיינט הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות:סן אנטוניו
 

cache

New member
אתה יכול לפרט קצת לגבי שחקן העבר האהוב שלך

מאד מסקרן אותי איך מצד אחד שחקן ההווה האהוב עלייך הוא נאש (ופינקס קבוצה) ומנגד יואינג הוא שחקן העבר האהוב שלך. אהבת לראות אותו משחק? מה אהבת בו? אהבת את הניקס? אני שואל לא מתוך ביקרות חס וחלילה, אלא מתוך עניין וסקרנות.
 

shovaly23

New member
אהבתי אותו כשחקן.

בעיקר את החוכמת משחק שלו וההקרבה למרות הברכיים. את הניקס אני לא ממש מחבב.
 

legend2

New member
OK,אני ../images/Emo13.gif

שם: רון גיל: 15 ו-10 חודשים ^^ קבוצה אהודה: שיקאגו בולס שחקן עבר אהוב: מייקל ג'ורדן שחקן אהוב בהווה: אמממ...לברון. אני אוהב NBA כי: האחים שלי אמרו לי לאהוב NBA,אז אני אוהב =D וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: משום מה בעבר לא אהבתי את טים הארדווי..לא יודע למה. שחקן הווה לא אהוד: ברוס בואן הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: אממ...פיניקס או דאלאס.
 

chaiel

New member
כ-ו-ל-ם להכנס: ../images/Emo8.gif

נקודה מעניינת: יש מישהו שהשחקן עבר האהוב עליו הוא ג'ורדן והשחקן הווה האהוב עליו הוא בראיינט?! הבנתם את הקטע נכון? חחח גם תשימו לב שמי שאוהב את ג'ורדן יאהב גם את לברון ומי שאת קובי לא...
 

cache

New member
חיאל אתה עושה בלאגן

אני מאד אוהב את מייקל ולא את לברון. לגבי קובי, תמיד היו לי יחסי אהבה שינאה איתו, לאחרונה אבל קובי נצליח להיות על הצד החיובי אצלי, משהו באופי הבלתי נגמר ובלתי מובן שלו מושך אותי כצופה להזדהות עם התעלומה שקרויה קובי
 
תשמע

רוב מי שאהד את מייקל כשהוא שיחק לא אהב את LA בגלל היריבות. תוסיף לזה את העובדה שקובי מסומן כ"יורש" ולפי דעתי קיבלת מספיק סיבות לעובדה שציינת. בקשר לאהבה ללברון - גם אני לא אוהב אותו יותר מאשר שחקנים אחרים כמו דאנקן, גארנט ומאגסי בוגס :)
 

MvP4

New member
אהלן :]

שם : יניב גיל :21 קבוצה אהודה: קשה.. אין קבוצה שאני הכי הכי אוהב אבל אם חייבים אז פורטלנד ופיניקס. שחקן אהוב בהווה: נאש אני אוהב NBA כי : הכדורסל הכי טוב בעולם. כמה שישמיצו אותו מול אירופה הוא עדיין הכי טוב. שחקן עבר לא אהוד:משום מה לא אהבתי את יואינג. שחקן הווה לא אהוד: ברוס בואן הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות : סן אנטוניו. וזה לא כי אני לא אוהב את הקבוצה כי אני דווקא כן. אלא פשוט כי אני ממש לא רוצה לראות אותם לוקחים שוב אליפות . יש שחקנים אחרים שמאוד הייתי רוצה לראות אותם משיגים את הטבעת.
 

avneroth

New member
יאללה גם אני...

שם: (לא חובה) גיל:14 קבוצה אהודה: פיניקס שחקן עבר אהוב: מג'יק ג'ונסון שחקן אהוב בהווה: נאש אני אוהב NBA כי: i just love this game וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: אממ לא נראה לי שיש.. שחקן הווה לא אהוד: ברוס בואן, דאנקן... הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: סאן אנטוניו או מיאמי.
 

Rock Bottom

New member
שמח בגזרה

שם: אורון. גיל: 22 תיכף. קבוצה אהודה: 76ers.
שחקן עבר אהוב: גיאורגי מיורסן!!!
בלתי אפשרי לשנוא את אלוהי הכדורסל של כל הזמנים. MJ לגמרי. שחקן אהוב בהווה: AI, כי מבחינתי אין שום שם אחר בכדורסל כבר קרוב ל-11 שנים שאני מעריץ את הבחור, והפעם הראשונה שראיתי מישהו שובר ככה לג'ורדן את הקרסוליים. אני אוהב NBA כי: כי זה פריקין הספורט הכי טוב בעולם, זה למה. וקצת דברים פחות סימפטיים שחקן עבר לא אהוד: וואו, נראה לי שכל יוטה. דגש על קארל מאלון ככל הנראה. שחקן הווה לא אהוד: KOBE. בן טיבוגה שכזה.. הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: לייקרס. מקווה שיהיו להם עונות של יובש עד הפרישה של קובי בעוד 46475 שנים בערך (מרמור מהפיינאלס anyone?
).
 

Rock Bottom

New member
מוסיף שחקן לרשימת השנואים, איך שכחתי? ../images/Emo4.gif

רג'י פריקין מילר. אמנם בין הקלעים הכי טובים שקמו, אבל אני פשוט שונא אותו, שונא את אחותו, וסביר מאוד להניח שבזכותו אני עד היום מתעב את אינדיאנה.
תוסיפו אותם לרשימת הקבוצות שאני לא רוצה שיזכו באליפות.
 

7liel7

New member
Yo

שם: ליאל גיל: 14 קבוצה אהודה: פיסטונס שחקן עבר אהוב: MJ שחקן אהוב בהווה: ראשיד וואלאס אני אוהב NBA כי: יש המון התלהבות, מהלכים מדהימים, שחקנים מהטופ שבטופ והמון אקשן! שחקן עבר לא אהוד: לא נראה לי שאני חי מספיק שנים בשביל לחשוב על שחקן עבר שנוא... שחקן הווה לא אהוד: עיין סעיף אחד למעלה הקבוצה האחרונה שאני רוצה שתיקח אליפות: הספרס
 
למעלה