יגאל עמיר מתחתן, השמאל כמרקחה

קפת

New member
כוסון יקר

ישראל היא מדינת חוק, וככזו, שיקולי זכויות וחובות של אדם - כל אדם, גם פושע שנשפט ונגזר דינו - נגזרים מחוקי המדינה. עד כמה שידוע לי, לא נחקק בישראל חוק האוסר על רוצחים להמשיך לקיים את חייהם בכלא. ולכן, ההצעה שלך תמוהה בעיני. אלא אם אתה מציע לחוקק חוק חדש שיחול על כל מי שנאשם ברצח. או לחילופין, חוק ספציפי שיחוקק כנגד רוצחי ראשי ממשלה או רוצחים פוליטיים. ועוד שאלה: מה תהיה תגובתך אם בעוד כמה חודשים תתעורר אשה שרחמיה יכמרו על הרוצח (חלאה מבחילה בפני עצמה) של התינוקת הודיה? האם מידת הלהט שאתה מבטא כלפי יגאל עמיר תתעורר גם כלפיו?
 
צודקת

זו הייתה העלעת קיטור. זה יותר טוב מאי סדירות קצב הלב, תודי. אז ככה. הוא קם בבוקר. מניח תפילין. הוא שומר פולחן, לא שומר מצוות, זוכרים? הוא רוצח. יש לו כיפה אבל היא בלי כיסוי. הוא מקבל ארוחת בוקר, מקושקשת, תה, קפה אנא עארף מה יש שם (תודה לאל) כשר כמובן, הוא הרי שומר פולחן, זוכרים? הוא בווידאו כל הזמן, מעגל סגור (תרתי משמע) הוא מת לזיין. הוא בתול בכלל. מעניין אם הוא עושה מעשה אונן, כאילו הוא שומר פולחן... אז מה יותר גרוע? להביא ביד או לרצוח? אמא שלו המכוערת אומרת שה' שלח אותו. איזה פטנט פאשיסטי. אחר כך הוא מקבל צהריים. פאסוליה. איזה מזל שהוא לבד ויכול להפליץ כמה שבא לו. יש אוורור, בטח, שלא יחנק חלילה. אני שונא אותו, שונא. שימות כבר. אני מתפלל.
 
לא צריך שתדליקו לו נר לא לא כלום לא

בוער. אל תזלזלו ביגאל, אחרי הכל הוא מייסד הפסטירבין. אם לא הוא, מתי היינו מדליקים יחד נרות בכיכר - מתנחלת בצמתה לצידו של פריק בראסטותיו? את מי היינו שונאים כולם ביחד, למי היינו מאחלים מיני מכאובים קשים ומיתות מיוסרות? בלי יגאל - האם היינו יכולים להאחז בתקווה האפלה שמישהו יעשה את אותו הדבר גם לשרון? לאן היו מוצאות את דרכן תיאוריות האולי-פרס-ארגן-את-זה והאם-תפוח-רקוב-אחד-דופק-ארגז-שלם? יגאל הוא קונצנזוס יגאל הוא פריק שואו יגאל הוא ריאליטי טי וי וטלנובלה ועכשיו גם אופרת סבון יגאל עשה את רבין, אביב ומירי אלוני גיבורים יגאל הוא חומר לעיתונות צהובה במסווה שחור אז תנו לו להתחתן, שלא יריק את זרעוה לשווא, כי SHOW MUST GO ON
 
קונצנזוס לאומי

לא ידעתי שיש חיה כזו. נורא קל, לזרוק ססמאות, ולהגיד שזכויות אדם נועדו לבני אדם. זכויות אדם יש לכולם - גם לרוצחים סדרתיים, לאנסי קטינות, לסדאם חוסיין - לכל מי שנופל בהגדרה הביולוגית של בן אדם.
 
רגע רגע רגע

סדאם חוסיין זה לא חכמה גדולה. מה עם רמי קליינשטיין? מה עם הילד ההוא ששר "דרך המלך, היא לי דרכי האחרונה"? ורגע קצרצר ביותר, כמה אלפיות שניה של כנות - אני מסכים. אפילו (שששששש) היטלר היה בן אדם. קשה להאמין - אבל הוא היה. סורי. גם זה שבסופו של דבר ישמיד את העולם - בטוח יהיה בן אדם. כמעט בטוח שאמריקאי, אבל בטוח בן אדם. עד אז במבה.
 

Dr Spock

New member
שאלה לי אליך

ואני מתנצל מראש שאני סוטה, וגם סוטה מהדיון המרתק הזה >NOT!< אך רציתי לדעת: אתה מוכן להתפשט גם עבור במבה מתוקה? או רק האוריגינל? ומה עם ביסלי? לדעתי השאלות האלו הן חומר לדיון הרבה יותר מעמיק וחשוב, מאשר ההדיון על נישואיו של יגאל אמיר לכלתו של פרנקנשטיין או וואט אבר...
 

קפת

New member
סטה בגאווה, אח שלי, ספוט(ק).

אל תתבייש בנטיותיך, אנחנו קהילה מחזקת ותומכת, לא נקיא אותך מתוכנו. אם במבה זה מה שעושה לך את זה, אז במבה זה יהיה. אוהבימותך הרבה, ספו(ט)קי. ולך, מתבשט עבור פמפה: קודם תתפשט, ואז נחליט.
 

Dr Spock

New member
אמרת דברי חוכמה אחות יקרה

מה זה ככה לקנות כלי בלי נסיעת מבחן? אני דורש תצוגה מקדימה מהבמבאי וחוות דעת מקצועית מעמיתתי למקצוע, האחות נחמה, לפני שנחליט אם המוצר ראוי במבה או לא ראוי במבה...
 
לא במבה אדומה

לא שוּש לא פרפר נחמד ולא פרפר בקריז. במבה מקורית בשבילי, תודה. את הלכלוך בציפורן שלי לא תראו בלי חמאת הבוטנים המנופחת הזאת. אגב: בשביל במבה טבולה ביין אני מוכן גם לאכול **ן (תלוי כמובן בבציר, ולא איזה זבלה ב10 שקל. תשקיעו בי) במבה.
 

יס באך

New member
גם לי יש שאלה למתפשט

ומפתיע אותי מאוד שקוקו חד העין לא שם לב לסטרפטיזאי הייחודי שיש לנו כאן. מדועבמבה. אם צריך אדם למצוא סיבה מעמיקה לבחירה באתנן הבמבה, עולים הרבה מחשבות, והן לא ממש ידידותיות לבמבה..
 
חבל.

חבל לשמוע שיש לך מחשבות לא ידידותיות כלפי הבמבה. 1. אלברט אינשטיין עזר לפתח את פצצת האטום. 2. אלכסנדר גרהאם בל המציא את הטלפון. 3. מוטי "מוט'קה" במבשטיין המציא את הבמבה. בהזדמנות אפרט על הקשר בין במבה, עירום וסקס. פשוט אני חדש כאן, ולא כל כך הבנתי עדיין מתי פותחים פה עצים אבל אני עוד אבין. יש לי IQ מאוד גבוה, בגובה של בערך 5 אלף במבות מונחות אחת על פני השניה. פשוט לא קיבלתי מספיק במבה היום (לא כייף להתפשט בקור הזה ומזגן פוגע באיכות הבמבה). אגב, לא שמעתם ולא תשמעו על רוצחים שרצחו תחת השפעת במבה. למה ? תשובות בהמשך. במבה. (ומי שחושב שאני משתמש יותר מדי במילה במבה - ערב במבה לך)
 

נינטייב

New member
נכון, מי קפץ בראש?

אהוד יתום, הרחום הידוע. נכון שהוא רוצץ פה ושם ראשי מחבלים שכבר לא סיכנו איש, אבל הוא לא יתן לרוצח להקים משפחה. ח"ו.
 
כמה הצעות ייעול:

לרוצחים שיש להם כבר ילדים יהיה אסור לפגוש אותם, שלא ייהנו חלילה מהחמודונים הקטנים. לנשות הרוצחים יהיה אסור עוד להרות. לגנבים יהיה אסור לעשות שופינג. אנסים יאולצו ללבוש כפפות אזבסט שלא יוכלו לספק את עצמם ידנית. לעברייני מס לא יותר עוד לעבוד, גם לא אחרי השחרור. לחברי המחתרת היהודית יהיה אסור להתפלל, אלא אם יתאסלמו. תאסר על אריק שרון אכילת סלט יווני. ולוענונו? יהיה אסור לדבר, לכתוב, לשרוק ולשלוח אימיילים. העיקר ששרה אנג'ל תמשיך לעשות פרסומות לשמנת ולפרסם ספרי מופת.
 

יס באך

New member
בוגו - להבת דרקון שכמוך

את בוודאי לא תתפלאי לשמוע שהצעותייך הושמעו באוזניי בשיא הרצינות מפי עדת בני תשחורת.. טוב, לא כלכך מפורט, הם לא קוראים את ספרי המופת של שרה אנג'ל.
 

יס באך

New member
בוגו- להבה שכמוך

אני מדבר רק על מלאכים ודרקונים כי D&D מעולם לא היה הקטע שלי, אבל D&A כן.
 

יס באך

New member
ספרות מלאכים

קורס חובה בלימודי קבלה באוניברסיטה אנגליולוגיה- קורס חובה לכמרים מתחילים אפילו דרקון שואף לפעמים להיות מלאך דק ואצילי, לא?
 
למעלה