יגעל תעשה לי ילד

ענבר.

New member
יגעל תעשה לי ילד

מקוממת אותי ההחלטה שהתקבלה לאפשר לטרימבובלרית לקבל זרע מהרוצח מס' 1 במדינה. אני לא רואה בהחלטה הזו שום דבר אנושי, אצילי, או מתחשב בזכויות של מי מהצדדים.
 

yariv v v

New member
כן יעשה ילד,לא יעשה ילד,

לא מעניין אותי. לדעתי זה בכלל לא קשור לאצילות,או אנושיות וכדומה מלים גבוהות. מכיוון שחוק הוא בדרך כלל דבר יבש ומשעמם,אז אני מניח שמדובר פה במה כן כלול או לא כלול בזכויות של אסירים על פי חוק,וזהו. אם מגיע לו על פי החוק לעשות ילד---שיעשה,ואם לא אז לא. מעבר לכך---שיינמק לו בחדווה בכלא עד יומו האחרון.אמן.
 

softy

New member
מה שמקומם אותי

הוא הבמה הציבורית שנותנים לטרימבובלרית על כל נוד קטן שהיא מפריחה באויר. במקום לתת להם להכנס אל פנתיאון השיכחה, יוצרים סביבם עניין ציבורי ולא שוכחים לראיין בכל פעם את האימא המאוסה שלו. כל ההמולה התקשורתית סביבם רק יוצרת מצידם עוד רצון לעורר פרובוקציות שיכולות להפיג לו את השעמום הגדול שהוא היה אמור לשרות בו.
 

ענבר.

New member
כשאתה צודק, אני לא מתווכחת../images/Emo6.gif

מעבר לזה, קיים אספקט נוסף - "טובת הילד", נדמה לי שככה כל המתייפיפים מכנים את זה. אף אחד לא חושב על הילד האומלל שיוולד? שכל חייו יזכה לראות את אבא שלו רק דרך הסורגים? שיצטרך להתמודד עם משפטים בסגנון - אבא שלך רוצח. ואיפה העלות הכספית שתעלה ההפריה ושאותה נצטרך לממן אתה ואני?
 

DeadAngel1

New member
כשאנשים עושים ילדים

הם קודם כל חושבים על עצמם וטובתם ומקדישים מעט מאוד זמן מחשבה, אם בכלל על טובת עתידו של הילד לאן.
 

yariv v v

New member
אוי אוי,כמה טיפשות במשפט כל כך קצר

"כשאנשים עושים ילדים הם חושבים קודם על עצמם..." 1. דבר/דברי בשם עצמך 2. כנראה,לאור מה שכתבת, אין לך ילדים 3. אני ממליץ לך בחום לגדל כלב או חתול (לא נראה לי שילדים זה בשבילך).
 

DeadAngel1

New member
אם אתה לא מציג שום תזה

שתסתור את מה שאמרתי אז יוצא שהטיפש כאן הוא אתה! אחרי שתביא לכאן את דעתך המלומדת ולא את זו המטופשת, אנסה להסביר לך במילים פשוטות למה בעצם אני צודק.
 

yariv v v

New member
תזה.....???../images/Emo118.gif

כדאי שתציץ במילון ותבדוק מה פירוש המלה "תזה". אחר כך נדבר על "דיעות מלומדות"......חה חה חה
 

DeadAngel1

New member
מסתבר שאתה יותר אידיוט מטיפש ../images/Emo163.gif

תזה 1. טענה, השערה, רעיון או תיאוריה המשמשים בסיס לעיון ולדיון. • החוקר העלה תזה מעניינת באשר להתהוות היקום. 2. עבודת גמר המבוססת על מחשבה מקורית ומחקר עצמי, שיש להגיש לשם קבלת תואר אקדמי מוסמך. • הוא סיים תואר שני בהצטיינות בזכות התזה המבריקה שלו בחקר הגרעין. 3. פילוסופיה נקודת מוצא, הנחת יסוד, השלב הראשוני בתהליך חשיבה פילוסופי המכונה דיאלקט, ששלביו הבאים הם האנטיתזה (הנחה מנוגדת) והסינתזה (המסקנה). תבחר לך אחת משלוש האפשרויות ותשתדל לענות לעניין. כל הקטע של החה חה חה מתאים יותר לבני הטיפש עשרה שלא ממש גמרו בשלבים המאוד מוקדמים של התפתחותם. גם אצלך נעצרה ההתפתחות בשלב ההוא?
 

yariv v v

New member
אתה פשוט לא קולט. שים לב שוב ---

ראשית,אני מוכרח לציין שהלוואי והייתי שוב בן 16.ימים משולחי רסן,הכל היה מותר ואפשר....טוב,זה היה אז,והיום זה היום. בקיצור,אחרי ששלחתי אותך לבדוק במילון (ועשית עבודה יסודית יש לציין) יש פה בעיה קטנה: ממני אתה מבקש להציג "תזה"---שהיא כפי שציטטת עבודה מחקרית אקדמית וכו' וכו', בכדי לסתור את אבחנותיך ה"מלומדות" על הבאת ילדים לעולם וגידולם. אבל נאה דורש---נאה מקיים: בעוד שאני נדרש להציג "תזה" מדעית ומלומדת, אתה בעצמך מסתפק בשתי שורות של קישקוש ולהג. מה יהיה.....???
 

yariv v v

New member
נ.ב--וזה שאתה קורא לי אדיוט וטיפש

...לא ממש מוסיף לך נקודות זכות כאילו, או שמקנה לך יתרון אינטלקטואלי בחילופי הדברים בינינו. אז אם אתה חייב להרגיש מנצח,אתה יכול לקלל, אבל לי זה נראה מיותר משהו.אה...אם נעלבת מהציור של התוכי, אז אני מתנצל.זה רק תוכי.....
 

yariv v v

New member
הבהרה משפטית :

כשאומרים למישהו שהוא אמר דבר מטופש----כלל ועיקר אין הכוונה שאותו אדם הוא טיפש, גם לא ברמיזה. גם אם אמרת למישהו "עשית מעשה נמהר וחסר אחריות"---יכול מאד להיות שאותו אדם הוא שקול ואחראי בדרך כלל, אלא שהפעם הוא טעה בשיקול הדעת,ועשה מעשה חסר אחריות. טוב, מפה לשם העברתי עוד איזה שעה שעתיים בעבודה,ועל כך תודה לך. אם יתחשק לך להתפלסף על עוד נושא, רק תודיע לי.(ואני לא אומר זאת בציניות,שלא תתחיל עוד ריב וורטואלי אתי) שבת שלום.
 

DeadAngel1

New member
האם אני באמת לא קולט?

אני הבאתי לך שלוש אפשריות שיכולות לבוא בחשבון ואתה דווקא התמקדת בזאת הלא רלוונטית. אני בהחלט יכול להבין שקשה לך להודות שיצאת לא טוב מההודעה הראשונה שלך ועל מנת להקל עלייך אני מדגיש את שתי התשובות שהן כן רלוונטיות לנושא. להזכירך אני עדיין מצפה לדעתך המלומדת בעניין הבאת ילדים לעולם. . טענה, השערה, רעיון או תיאוריה המשמשים בסיס לעיון ולדיון. 2. עבודת גמר המבוססת על מחשבה מקורית ומחקר עצמי, שיש להגיש לשם קבלת תואר אקדמי מוסמך. 3. פילוסופיה נקודת מוצא, הנחת יסוד, השלב הראשוני בתהליך חשיבה פילוסופי המכונה דיאלקט, ששלביו הבאים הם האנטיתזה (הנחה מנוגדת) והסינתזה (המסקנה).
 

yariv v v

New member
מה, ממשיכים עם זה.....????

טוב. הבנתי כבר שאתה טוב בציטוטים מן המילון. הלאה---אתה זה שפתחת את השרשור הזה עם ההצהרה הבאה: "הם קודם כל חושבים על עצמם וטובתם ומקדישים מעט מאוד זמן מחשבה, אם בכלל על טובת עתידו של הילד לאן." אז לפני שאתה דורש ממני כל מיני תיזות ומחקרים מדעיים...כדאי שתסביר את הצהרתך לעיל, ועל מה היא מתבססת,ואחר כך נמשיך. הוגן או לא הוגן?
 

softy

New member
אהבתי

את הפינג פונג המילולי שהצגתם כאן, למרות המילים הנמוכות עדיין נשארת רמת ויכוח לעניין. אני מקווה שיהיה לזה המשך, די נהנתי לקרוא עד עכשיו.
 

yariv v v

New member
מלים נמוכות?

דווקא לא ממש.....אמנם היו כמה מכות מתחת לחגורה, אבל היי----- מה כל ה fun אם לא זה? העיקר לדעת לא להגזים.
 

DeadAngel1

New member
אני אחזור לנושא כנראה מחר

היום כבר קצר לי ואני חייב לעוף.
 

אורמור

New member
נורא נחמד לקפוץ כנשוך נחש

ולהתפס במילים בלי לחשוב רגע.... צלבו פה את הדדאנג'ל על אמירה שאפילו אין לו עליה זכות יוצרים. הוא אמר-שהכמיהה להורות היא אגואיסטית ביסודה הוא לא אמר שההורות עצמה היא אגואיסטית. והוא צודק! הצעד הראשון לקראת הולדה נובע מהרצון שלנו להיות הורים מהרצון שלנו לחוות הורות מהרצון שלנו לתת מהרצון שלנו.....ה ר צ ו ן ש ל נ ו אף אחד לא שאל את ילדו אם הוא חפץ להיוולד אלה אנחנו שרצינו להיות הורים!!! האגו שלנו רצה ילד! המלאך לא אמר שמרגע שהילד הוא ילד או אפילו עובר קיים ברחם נמשכת האגואיסטיות, ברור גם למלאך שברגע שהפך להורה הילד וטובתו יעמדו תמיד לנגד עיניו. (מדובר בהורות נורמלית) לא מכירה את המלאך אבל באתי לבקר כי סופטי רשם על הזנב שלו-"בואו לבקר" וקצת מתנצלת שהספתח שלי הוא תוחכה אבל לא יכולתי להתאפק. אור
 
למעלה