יהונתן-תמונה שלנו מהחתונה!!!!!!!!!!

יהונתן-תמונה שלנו מהחתונה!!!!!!!!!!

הנה התמונה שלנו כשהתחתנו... תגיד להם שאנחנו נשואיםםםםם תגיד לכל הבננות האלה ששולחות לך הודעות בפרטי שאתה נשוי לי!!!!!!!!! טוב...אז זהו... תסתכל ותגיב!!!!!!!!!! חולה עלייך ואוהבת מאוד מאוד, מורנוש דניאלי
 
מאיפה לעזאזל את יודעת?!??!?

לא ראה אותך ממטר אז גם אותי לא?!?!? חוצמזה... אנחנו כבר נשואים!!!!!!!!!!!!!!! תראי את הטבעת שעל המלאך הזה... שם היא נמצאת כשאני מתקלחת!!!!!!
 

keton13

New member
תגידו...

אין לכם מה לעשות בחיים? אתם כבר ממש מסכנים זה מתחיל לעצבן כבר אתם מושפעים ומתחילים להיות מפגרים,זה כבר לא מצחיק ולא הומוריסטי כבר נמאס פה כל דיון "אני רועי\אדם\יהונתן(או מי שלא תרצו) התחתנו\מתה עליך\תביא ICQ\פלאפון\MSN" נמאס כבר חאלס את אף אחד זה לא מעניין לא קולטים? אתם חושבים שאתם "גברים"(חחח),אבל לא,אתם סתם מוציאים ת'צמכם עו יותר מפגרים. וסליחה על הלשון שלי. אין מה לעשות,זה כבר נמאס אמרו לכם פעם,פעמיים,שלוש כמה?! אמרו לכם-רוצים לדבר עם השחקנים? -ב-פ-ר-טי- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קשה? די להציף את הפורום עם כל השטויות שלכם,נמאס ממכם כבר. מנהלים אני מבקש שתטפלו בזה כבר,תמקו דיונים כאלה ותרחיקו משתמשים שמציפים. אתם תמיד אומרים שתטפלו,שתעשו,אבל כלום לא קורה תהיו קצת יותר עירניים בבקשה ותהיו יותר קשוחים בקטע הזה,ובסוף זה יפסיק מספיק אזהרות הזהרתם ושום דבר לא יצא מזה. תודה.
 

Beatrix Kidow

New member
אתה ממש צודק. אני איתך גבר!../images/Emo8.gif

אני ממש מסכימה איתך! צריך כבר להפסיק את העלבון הזה של השחקנים! יונתן תעשה לי ילד..... אנחנו נשואים אנחנו נשואים! הנה הטבעת ה_____ כשאני מתקלחת!! אתם לא קולטים שזה אידיוטי?! אתם לא קולטים שהשחקנים לא שמים אליכם פס?! הם אפילו לא בודקים את השאלות ה_____ שאתם שואלים!!! נמאס! נמאס שאתם לא קולטים דבר כל כך ברור ומציפים את הפורום סתם! ודיי כבר! שהמנהלים יזיזו כבר את ה___ שלהם וימחקו הודעות!!!!! (סורי על הקללות) תודה רבה.
 

Meitar Rojas

New member
כי דיברתי איתו והוא תופס תחת

דיברנו בצ'אט ושאלתי אותו אם יש לו אייסיקיו הוא אמ כן ואז שאלתחי אותו אם אפשר והוא עושה כזה לא..גאאד הבן אדם מטומטם..היה עדיף שהיה אומר שאין לו וזהו.. הוא יותר מידי מחזיק מעצמו
 

lilo the sexit

New member
וואלה-צודקת!

תגידו אתם ראיתם את כל האירוחים של השחקנים?(רק מראש גדול!)
 
חחחחחח לא...

מי זאת גל נוסבאום???? כולם אומרים לי שזאת היא אבל זאת לא!!!!!!!! אני שיבוט או כפילה או מה שזה לא יהיה!!!
 

שפיטל

New member
מזה כל השחקנים הם הבעלים שלך?......

גם יהונתן גם רועי וגם גור?.........
 

Refael30

New member
בגלל זה אני לא ניכנס לכאן יותר .

פורום "ראש גדול" לא מתקרב יותר למחשב שלי אחרי מה שהולך פה . כולם חולי נפש (הרוב) "רועי בעלי,יהונתן בעלי,שרון אישתי". חלאס אתם צריכים תרופת הרגעה . איפה אתם חיים ?! כאילו,אני רוצה להבין עד כדי כך המוח שלכם נידפק,נישרט . אני מאוד אוהב את הסידרה (בזמן האחרון הפסקתי לראות ...), אבל אני לא משתגע כמוכם,אם לדוגמא תגיעו לביה"ס,של אחד השחקנים. אתם לא תגידו את זה לפני החברים של השחקן/שחקנית,למה ?! כי זה בושה! פה אתם יכולים להגיד ולהציף את מה שאתם רוצים,כי אתם מרגישים שזה פורום בעל עצמאות מלאה,אבל לא . יש מי ששומר עליכם בוא נגיד : הנהלת תפוז,מנהלי הפורום בן ואביעד,והכי חשוב בורא עולם. תפנימו את זה , רפאל . Refael.
 
למעלה