יהיה שלום בימנו אנו?

זה רק שיפור עמדות

1. כתבת:

"חובה להרוג כל עובד אלילים..."

היכן ראית ביהדות הלכה כזאת?.

ומתי לאחרונה ראית יהודים שהלכו להרוג עובדי אלילים?.

יש הלכה שאומרת שיש לשבור עבודה זרה שנמצאת בקירבך.

אבל לא ללכת לארצות הגויים ולשבור את האלילים שלהם, ובטח לא לרצוח אותם.

2. כתבת:

"...אז אתה באמת חושב שעלינו לרצוח את כל הנוצרים אי שם?"

שוב אותה שאלה מתי ראית שיהודים הלכו לרצוח נוצרים?.

יש מצב הפוך שהנוצרים רדפו והרגו ביהודים (מסעי צלב, אינקויזיציה, פוגרומים...).

3. השלום עם מצרים זה שלום זמני ונועד לשיפור עמדות מבחינת מצרים.

ונועד לקחת שטחים ממדינת ישראל (סיני) בהסכמים, כדי שבמלחמה הבאה יהיה להם יותר קל.

אתה צריך להבין שמבחינת המוסלמים ארץ ישראל שיכת להם ואין ליהודים זכות קיום בכלל ובפרט בארץ ישראל.

וכדאי שכל החולמים בהקיץ, יתחילו להפנים את הדברים טוב טוב.
 
אתה קראת בכלל את מה שהבאת

או ישר רצת בהתלהבות והתלהמות והבאת את הדברים בלי לבדוק אותם?.

1. הבאת ספר שהסכימו עליו רק 4 רבנים כשאחד מהם בכלל לא קרא את הספר.

"הוצאת הספר לאור עוררה ביקורת של כמה רבנים שסברו שהספר אינו תואם את ההלכה. בין השאר התנגדו לספר הרב שלמה אבינר[5], הרב זלמן נחמיה גולדברג (אשר, כאמור, חזר בו מהסכמתו לספר..."

שאין עליו הסכמה של גדולי הרבנים והפוסקים, ויתרה מזאת כתוב:

"בעקבות זאת פורסמה התנגדותם לספר של הרב יוסף שלום אלישיב והרב עובדיה יוסף."

ובנוסף כתוב:

"ב-28 במאי 2012 הודיעה פרקליטות המדינה על סגירת החקירה נגד מחברי הספר..."

2. ובנוסף כתוב:

"פרק א' - עוסק באיסור הריגת גוי: הריגת גוי אסורה מהתורה אך מקור האיסור אינו בציווי "לֹא תִּרְצָח" בעשרת הדברות (שמות כ,יב), העוסק רק ברציחת יהודי, אלא בציווי "שֹׁפֵךְ דַּם הָאָדָם בָּאָדָם דָּמוֹ יִשָּׁפֵךְ" (בראשית ט,ו) שנאמר לאחר המבול, והוא אחד משבע מצוות בני נח. בפרק זה מובא הרמב"ם הכותב כי גוי עובד עבודה זרה אסור להורגו, אך גם אין להצילו במקרה ואובד (לדוגמה, טובע בנהר).

3. "פרק ב' - הריגת גוי שעובר על שבע מצוות בני נח: בפרק זה דנים המחברים בתנאים בהם מותר להרוג גוי שעובר על אחת משבע מצוות בני נח, שהעונש עליהן הוא מיתה. נאמר בפרק כי "כאשר אנו ניגשים לגוי שעובר על שבע מצוות והורגים אותו מתוך אכפתיות מקיום שבע המצוות, אין שום איסור בדבר", אולם ההריגה מותרת רק בעקבות פסק דין. הם מביאים דעות שונות ללא הכרעה, אך הם כותבים שלכל הדעות אין להרוג גוי כאשר המעשה הוא "השחתה", כגון כאשר הגוי חוזר בתשובה או כאשר קיימת מערכת משפטית מתוקנת שאחראית על ענישתו.

הערה: היום אין סנהדרין ממילא אין מי שידון בדיני נפשות.

דרך אגב, יש לך כל כך רצון למצוא חן בעיני הערבים, עד כדי כך שאתה מוכן לסלף ולהתעלם ממה שכתוב בדברים שאתה בעצמך הבאת?

או שאתה נוהג כמו התקשורת, שמחפשת כותרות בלי לבדוק באמת את הדברים ולעשות סערה בכוס מים?.
 
ועוד הערה

אני מבין שאין לך בכלל בעיה עם זה שהגויים הורגים טובחים ורוצחים בנו ללא רחם נשים ילדים וטף.

על זה לא כתבת כלום?.

רק על ספר שלא תואם את ההלכה ואין עליו הסכמה של גדולי התורה, ועוסק בתאוריה ולא בפועל של הריגת גוי קפצת?
 
למעלה