יוביוב הירוק נמנע מלשאול את בארד אם מעגל קטן דומה למעגל גדול, והוא מעדיף לשאול אותו שאלה הרומזת על אי כשירות נפשית של משתתף מסוים בפורום.

aetzbarr

Member
הנה השאלה ששאל יוביוב הירוק.
"בארד" (BARD) - מערכת ה-AI של גוגל. והשאלה היתה: "האם התאור הבא מתאים לאבחנות פסיכיאטריות? ואם כן, מהן? אדם בטוח שגילה תגלית מדעית בנושא שאינו מבין בו דבר. הוא מדמיין שמתנכלים לתגלית שלו. הוא מתעלם מראיות הסותרות אותה, ומהסברים והוכחות המוצגים לו ע"י מומחים. בנוסף הוא טוען שכל המומחים בעולם טועים, והוא גאון, והיחיד בעולם שצודק."
התשובה: "אני לא יכול לתת אבחנה פסיכיאטרית, אבל אני יכול לומר לך שהסימנים שאתה מתאר יכולים להיות קשורים למצבים פסיכיאטריים רבים, כולל:

  • מחשבות שווא - אמונות חזקות שליליות שלא מבוססות על המציאות. אנשים עם מחשבות שווא עשויים להאמין שהם נרדפים, שיש להם כוחות על, או שהם חולים במחלה קשה.
  • פרנויה - מצב שבו אדם חש רדוף או מאוים. אנשים פרנואידים עשויים להאמין שאנשים אחרים רוצים לפגוע בהם, או שהם עוקבים אחריהם.
  • הפרעה סכיזואפקטיבית - מצב שבו יש שילוב של תסמינים פסיכוטיים ופסיכוטיים. אנשים עם הפרעה סכיזואפקטיבית עשויים לחוות מחשבות שווא, הזיות והפרעות בחשיבה.
חשוב לזכור שאלו רק כמה אבחנות אפשריות, וישנם מצבים פסיכיאטריים רבים אחרים שיכולים להתאים לתאור שלך. אם אתה מודאג מהבריאות הנפשית שלך או של מישהו שאתה מכיר, אני ממליץ לפנות לעזרה מקצועית."

אז אם אתם מכירים מישהו כזה, נסו עזרה מקצועית. לי זה לא עזר, אבל אולי לכם יהיה מזל.

תגובה ליוביוב הירוק.
אם תמצא לנכון להתנצל על הודעתך,אולי תצליח לשפר את תדמיתך שנפגעה.
א.עצבר
 

aetzbarr

Member
נו...מה יענה בארד ? הוא ידקלם מה שכתוב בוויקיפדיה
 

קבצים מצורפים

  • שאלת מיליארד השקלים.pdf
    KB 62.8 · צפיות: 1

aetzbarr

Member
האם יוביוב הירוק יגיב, או הוא מעדיף להסתתר תחת שם המשתתף יוביוב הירוק ?
 

aetzbarr

Member
גם עכשיו אתה יכול להתנצל על הודעתך האומללה - יוביוב הירוק
 

aetzbarr

Member
אולי במקום להתנצל נסה לענות על שאלת מיליארד השקלים
 

קבצים מצורפים

  • שאלת מיליארד השקלים.pdf
    KB 62.8 · צפיות: 1
למעלה