יוחזרו הבלגנים לאלתר

bendoe

New member
אוויש החליפה החליפה../images/Emo122.gif../images/Emo5.gif

ועד בשעות של הבוקר תופס אותי עם הלשון בחוץ
.... לכל הבננות אני הרבה יותא חתיך במציאות משהו כמו זה...
תאילנד תאילנד....געגועים
 

אורי-

New member
הדבר שהכי התחבר אלי - רגשי האשמה

אמנם אני כרגע על קטנוע בינוני , ולא שואף לעלות על אופנוע ספורטיבי , אלא לשדרג לכיוון דו"ש / גדלנוע. אבל תמיד יש את הסיכון , שאהיה לא מרוכז , ואחליק אפילו 5 מטרים מדלת הגישה לבית , על שכבת חצץ שהילדים תמיד מפזרים שם. ביציאה מהרחוב בו אני גר , ישנה צומת שבה 99 אחוז מהנהגים , בכל הכיוונים לא מכבדים תמרורי עצור , וכל פעם מחדש אני צריך להעריך מה יותר מסוכן - לגלוש קדימה ולהפגע מהרכב ממול , או להשאר במקום ולהפגע מהרכב מאחורי. ברכב אני לא חושב על זוטות כאלה , כי אם אני מחליט לעצור - הנתיב תפוס , ואין חכמולוג שממש ישפשף אותי כדי לחסוך עוד כמה שניות (תמיד יש , אבל ברכב אני מוגן). אני יודע שגם הפציעה הכי קטנה , תגרום לי לייסורי מצפון לא קלים - לא בגללי , בגלל ההורים והחברה. וזה לא משנה לאף אחד שאפשר להפגע ברכב/פיגוע/אופניים / ברגל. לשני גלגלים יש תדמית מסוכנת , נקודה. לקח לאמא שלי כמה שבועות להפנים את הרכיבה שלי על דו"ג , ולאחרונה היא די השלימה איתו ולא מתעלמת ממנו (מתעניינת עד כמה הוא מקצר לי את הפקקים , אם אני קופץ לרגע הביתה ומשאיר אותו לא קשור - היא מציקה לי שלא בסדר להשאיר אותו לא נעול , וזה בהשוואה לכך שפעם היא אמרה שאם אביא אופנוע , היא תשלם למישהו כדי שיגנוב אותו...) הדבר האחרון שמתחשק לי , זה לאמת את החששות שלה. כל פעם שאני שומע על תאונה זו או אחרת - אני כבר משכנע את עצמי שאני קונה רכב אוטוטו , ומתחיל להשתמש בקטנוע רק לעבודה , ולחברה כבר אגיע באוטובוסים , ובכלל הדו"ג הוא רק מטעמי חיסכון. בד"כ כבר באותו ערב אני מוצא את עצמי שוב על כביש 1 , תוהה מה יהיה הדו"ג הבא שלי , נהנה מעצם הרכיבה , אפילו שהיא בקו ישר , ולא על איזה אופנוע מנקר עיניים. זה ממכר . . .
אנשים , סעו בזהירות
הכי הכי הכי חשוב - זה להשאר שלמים ובריאים , ולזכור את זה כל הזמן. לא משנה אם נוסעים לרכיבה ספורטיבית , לטיול רגוע , למגרש סופרמוטו או למכולת כדי להעמיס על הקטנוע שישיית קולה לשבת.
 

green machine

New member
טוב חליל הוא לא ממש אופנוען

הוא אפילו הודיע על פרישה. אבל הוא נוגע בנקודה רגישה. אפילו בפורום חולי סרטן סופניים אין כל כך הרבה שירשורי נרות\החלמה מהירה כמו שיש בפורום הזה.
 
יש לי תחליף במיוחד בשבלך

וגם מתאים בצבע? אגב, פתיחת התערוכה ביום רביעי הזה. בחולון (ליד משרד הרישוי)
 

bendoe

New member
../images/Emo99.gifחולה על האופנוע הזה!!!! אחח

איזה ישיבה קרבית יש לו !~!!!!
 

45degrees

New member
צמיג לקרח באמצע הקיץ? לא טוב -

כל שאר הברגים נפלו כי אין קרח
 

malganis

New member
פאנגס לא יסכים איתך.

תסתכל טוב תראה את הצמיג סגור עד הקצה. יום קודם באימון מגרש הוא דיווח לכפיר על האחיזה. במו אוזני שמעתי את השבחים. אתה יודע, לא צריך להשוות אותו לגומי דבק אבל בפירוש לא צמיג לקרח.
 

45degrees

New member
../images/Emo35.gifצמיג קרח בגלל המסמרים...

לא בגלל הגומי.... תגיד - אתה בטוח שלא קיבלת מכה גם בראש? כי עד לכאן אני רואה שלא הבנת אותי... אל תדאג - אני מכין קסטה עם שירי הלל לסופרמוטו כדי שתוכל לישון טוב בלילה
 

malganis

New member
קיבלתי מכה בראש ועדיין לא מבין../images/Emo6.gif

בשניות הראשונות שיכולתי להגיב שרוע על הכורכר מת מכאבים לקח הבנדו ת'מצלמה שם על הקלטת ווידיאו והנציח את משפט המחץ ".... סופרמוטו.." אבל תמיד אפשר להגיד שזה היה קרוב מידי למכה שקיבלתי
 
למעלה