יום נישואים ברוסטיקו שרונה - חוויה לא נעימה

motibari

New member
יום נישואים ברוסטיקו שרונה - חוויה לא נעימה

אציין בפתיחה כי רוסטיקו זוהי מסעדת הבית שלנו, כשבא לנו ללכת על בטוח בערב קליל ונעים אנחנו מגיעים לרוסטיקו בזל , אכלנו שם עשרות פעמים בשנים האחרונות ותמיד היה מוצלח.

לרגל יום הנישואים החלטנו ללכת לרוסטיקו שרונה, הזמנתי מקום ל 21:15 והתקשרתי בסביבות 21:00 להודיע שנאחר ונגיע ב 21:30, כשהגענו לקח 10 דקות והתיישבנו בשולחן שביקשנו מראש.
הזמנו לראשונות פוקצ'ה, מוצרלה בוראטה (מגיעה עם פסטו, פלפל קלוי ועגבניה קלויה) שהייתה מעולה ופולנטה שהגיעה בצורת 2 חביתיות שהייתה ממש לא משהו, יותר דומה לפשטידה עקב מצב הצבירה שבו היא הגיעה.

לעיקריות הזמנו פעמיים לינגוויני עם טונה אדומה, זוהי מנה שאנחנו מזמינים ב 90 אחוז מהמקרים שאנחנו ברוסטיקו, מכיוון שהזמנתי פסטה עם דג ביקשתי כוס יין לבן.
אחרי שסיימנו את הראשונות התחיל הברדק, הגיע מנהל המסעדה ואמר שלצערו נגמרה הטונה ואנחנו צריכים להחליף את המנות שבחרנו, די התאכזבנו אבל בלית ברירה החלפתי לסטייק סינטה וביקשתי להחליף גם את היין הלבן ביין אדום, מנהל המסעדה אמר שהיין האדום עליו והוא משאיר לי את היין הלבן (למרות שהסברתי שאני לא אשתה אותו, לא נראה לי הגיוני לשתות יין אדום ולבן ביחד) ואז הסתבר לי שנשארה מנה אחת של לינגוויני טונה והחלטנו שזוגתי תקבל אותה , הבעיה היא שהמנה הגיעה כשעוד המלצרית רשמה בפנקס שלה את הזמנת הסינטה שלי... לסטייק הסינטה חיכיתי בערך 20-25 דקות כאשר כל כמה דקות מגיעה המלצרית ואומרת שמיד זה יוצא, מיותר לציין שמנת הפסטה של זוגתי התקררה למוות (התעקשה לחכות לי כי רצתה שנאכל יחד) והפסטה כבר הפכה למקשה אחת.

הסינטה הגיעה בסביבות 22:45 , אציין שהיא הייתה עשויה כהלכה וטעימה.

לסיום הציעו לנו קינוח על חשבון הבית "כדיי שנישאר עם טעם טוב" עקב "חוויה לא הכי נעימה", אני לא אכלתי ממנו מטעמי כשרות (זאת גם הסיבה שרציתי לינגוויני טונה).

על התענוג הזה שילמנו 341 שקלים לא כולל שרות (50 שקלים).

לסיכום מאוד לא נהנינו, אפילו התאכזבנו מאוד וללא ספק ייקח הרבה זמן עד שנחזור לרוסטיקו שרונה (אם בכלל), בנוסף אחריי כ"כ הרבה פאשלות הייתי מצפה ממקום כזה לדאוג לפיצוי קצת יותר הולם (מלבד קינוח ע"ח הבית) שאולי היה ממתיק קצת את הגלולה המרה.
 

pix37

New member
מצער לקרוא - זה שוב נקרא כבעית שרות המאפיינת

את מתחם שרונה - אבל ביקורת על רוסטיקו שם היא ראשונה לדעתי כאן בפורום.

נקווה לקרוא על ארוחות טובות יותר שאכלתם (חסרים לנו כאן כותבים שומרי כשרות)
 

salo22

New member
אגב שרונה, יכול להיות שנפתח סושי אקיקו ?

ראיתי מרחוק אבל עוד לא יצא לבדוק, מעניין אם אקיקו מרמת אביב עברה לשם או פתחה סניף נוסף. אם הסושי יהיה נחמד כמו ברמת אביב ואולי רמת המחירים קצת יותר עדינה משם, בהחלט יכול להפוך לאופציה מעניינת עבורינו אם כבר שרונה..
ולהתנסות שלך מוטי, חבל מאוד.. להתחיל לאכול מנה עיקרית שעה ורבע מהישיבה זה בהחלט מוגזם ולא מקובל לדעתי, במיוחד כשמדובר במקום די פשוט כזה. זו לא ארוחה מורכבת במנות ובתיזמון ונשמע שמשהו שם לא תיקתק כמו שצריך..
כשאנחנו עוברים שם יש תחושה כזו לא נעימה במתחם, של המון ילדים שמשחקים במסעדה ואירוח, לפחות במקומות המרכזיים, מסעדות כמו קלארו לא יצא לי לנסות. אבל כן יצא במקרה לקחת שוב פיצות בפיקניק כדי לשבת על הדשא ולראות קצת כדורגל.
הפיצות כמו שצויין כאן לאחרונה מוכנות כבר מראש בערימה לא מזמינה במיוחד ושיטת העבודת היא כמובן FIFO, כך שלפו לנו כמה פיצות ממעמקי הערימה, שמו שוב קצת פפרוני פה וקמצוץ אנשובי שם (הפפרוני אגב הוגש בהרבה יותר נדיבות הפעם מאותה ביקורת שכתבתי בזמנו, האנשובי לעומת זאת היה מייצג הסימבוליזם הפעם). מעבר לעניין הפיקניק על הדשא עצמו, ממש לא מוצא ערך לארוחה שם, הפיצות קטנות לטעמי לתמורה ואינן גם שוס גדול בפני עצמן, שום דבר יוצא דופן לספר הביתה.. עניין השירות שם והטיפול מילדים הוא פשוט צועק, לצערי אחד המקומות שמרגיש לי הכי פחות מקצועיים בכמה פעמים שיצא לי להסתובב באיזור וחבל.. מר ירוס הסתובב שם בבגדים המתאימים ונראה די שלו ונינוח, אולי זה מצב רגיל אצלו וזה נחמד, אבל לדעתי יש בהחלט מקום לחדד במחדד ענקי ולשפר מאוד לפחות את פיקניק, באוכל, בשירות, באירגון, אם זה מעניין מישהו. עגלת הגלידה עומדת לה גם כן בצד שם עם המכסים המעצבנים הללו, לא נגיש ולא מזמין ודי מרתיע אותי מלנסות
 

motibari

New member
האמת שבשעות הערב המאוחרות אין ילדים

מה שאתה מציין נכון מאוד לסופי שבוע או לשעות אחר הצהריים והערב המוקדם.

דרך אגב, מחירי היין שלהם מוגזמים לטעמי, בסניפי רוסטיקו השונים מחירי היין נמוכים ב 20 אחוז לפחות.

כוס למברוסקו ב 31 שקל לטעמי מחיר גבוה.
 

salo22

New member
בילדים התכוונתי

לצוותים לא מיומנים ונראה בעיקר לא מספיק מאומנים במטבח, בשירות ובעיקר בניהול. האנשים שעובדים שם במטבחים והצעירים בחוץ, גם כמובן "מארחים\ות ומנהלי\ות משמרת", שיושבים ומקבלים פניך במין ארשת פנים חשובה וידענית, שוויין. אנחש שהבעיה לא פחותה בהתערבותם ויכולתם של אלו מעליהם, אין פה צורך לחפש את הש.ג .
 

motibari

New member
צודק, תוסיף לזה את המנטליות הישראלית של

המארחים במקומות שתמיד יש תור והרבה אנשים ואתה מקבל ארשת פנים מתנשאת וארוגנטית.
 
היינו בסושיה ביום שהם פתחו, במקרה

בשירות כזה מבולבל לא נתקלנו אף פעם, אני חושבת.
צ'ויה לא היתה. סוג כלשהו של סושי שהזמנו לא היה. מילא אם מתנצלים ומיידעים מראש, אבל לקחת הזמנה ואז לחזור פעמיים ולהגיד שאין מה שהזמנו, לא עושה רושם מקצועי.
המנות הגיעו מבולבלות. קערית לסויה לא הגיעה (בקבוק סויה ווסאבי דווקא כן). נאלצנו להזכיר פעמיים עד שקיבלנו קערית (וזה לא שהיו שם הרבה סועדים).
מרק המיסו היה מפורק, לטענת אחותי הרתיחו אותו, מה שגרם לו להתקלקל.
סידור השולחנות והכיסאות שלהם במרפסת בלתי אפשרי. בקושי אפשר להידחס, אין לאן להזיז את הכיסאות כדי להיכנס כי יש עמודים שחוסמים אותם (אם אני זוכרת נכון - אלו גופי חימום או מאווררים).
לא נתקלנו בשום ניסיון לכפר על הטעויות שהיו בארוחה. אילו הייתי בעלת מקום, הייתי דואגת לצ'ופרים לסועדים ביום הפתיחה. כמובן שלאור ההתנהלות גם זה לא היה.
בסוף כששילמנו המלצר או הבעלים שאל אם היינו בסניף ברמת אביב שהוא ידוע ומפורסם. לפי זה אני יודעת שזה הסושי שאתה מתכוון אליו, כי אין סיכוי שהייתי זוכרת את השם. לא הבנו את הניסיון המוזר לקשור שיחה עם סועדים בסופרלטיבים על עצמם.
שילמנו הרבה יותר מדי כסף בשביל ארוחה מאכזבת במיוחד.
 

motibari

New member
לטעמי ישנן כמה:

1. להודיע לי אחרי שסיימתי את המנות ראשונות שאין להם את העיקריות ואני צריך להחליף מנה

2. להוציא מנה עיקרית בהפרש של 25 דקות בין סועד לסועד (קיבלתי מנה עיקרית בשעה 22:45 אחרי שהתיישבתי בשעה 21:30)

3. עקב סעיף 2 זוגתי אכלה מנה קרה ופסטה שהתגבשה עקב המתנה ארוכה

4. להציע קינוח כפיצוי על ערב עגום מלא בטעויות ופאשלות (דרך אגב אני לא מהישראליים שתאווים לפיצוי, ברוב המקרים כשמציעים לי פיצוי אני מוותר עליו רק כדיי שהמלצרים\אחמש"ים לא יחשבו שזה כזאת טרגדיה לטעות, כולנו טועים אבל יש גבול)

לסיכום, נראה לי שלשלם 400 שקל ולקבל חוויה כזאת זה קצת מאכזב... יש אנשים שעבורם 400 שקל זה לא מעט כסף וכשהם יוצאים לבלות פעם בכמה שבועות הם מצפים למשהו מינימלי - לקבל תמורה לכסף ולא לצאת בהרגשה רעה.
 
איזה סוג פיצוי היה מספק אותך?

ממה שאני רואה, הייתה למסעדה פאשלה אחת (גדולה, אין ספק), שממנה התגלגלו העניינים כך שיצאתם לא מרוצים. אני לא כל כך מבינה את הפער בתזמון בהוצאת המנות - גילו שאין טונה רק אחרי שכבר הכינו את המנה של בת זוגך? לא יכלו לעכב את הוצאת המנה?
 

motibari

New member
ברור שיכלו אבל לא עכבו

יכלו גם לזהות שאין את העיקרית לפני שסיימנו את הראשונות, יכלו למנוע את הערב העגום הזה ללא ספק אבל לא מנעו ואני שילמתי את המחיר.

לא חשבתי על פיצוי ואני לעולם לא עוסק בזה , לא אוהב לקבל פיצויים ממסעדות אבל ברגע שהמקום אחראי לעגמת נפש שנגרמה לי הוא גם צריך להיות יצירתי ולעשות הכל כדיי שאצא עם הרגשה הכי פחות נוראה.
 

קליספרה

New member
קינוח וכוס יין, אני חושבת שפוצית די והותר.

זה שהמלצרים לא ידעו שהטונה נגמרה עד שהגיע תורה במטבח זאת בעיני לא פאשלה, אלא סתם טעות אנוש.

זה שהמנה העיקרית של שניכם לא יצאה יחד היא הפאשלה היחידה בסיפור. אשתך אכלה את הלינגוויני קר כי היא החליטה לחכות לך - במקום לעשות את המעשה ההגיוני ולהחזיר את המנה למטבח ולבקש להוציא אותם יחד. אם המנה היתה נאכלת כשהוצאה יש להניח שהיתה בסדר גמור.

במקרה כמו שתארת, בעלי ואני הינו חולקים בינינו את הלינגוויני ואחר כך חולקים בסינטה, אבל אני מבינה שיש כאן בעיית כשרות - כשרות לפעמים איז הביץ'
.

בעיני כל ההתנהלות סביבכם היתה בסדר גמור - לפעמים גם אם אנחנו לא מודים בזה אנחנו בדיוק מהסוג הזה של לקוחות.
 
כל מילה...

כשמנה יוצאת לפני השניה אפשר פשוט לבקש להוציא את שתיהן יחד, דבר שלא נעשה ע״י הסועדים וחבל. מעבר לזה אני לא רואה בעיה של התנהלות במקום .
 

motibari

New member
לא קיבלתי כוס יין, החלפתי את הלבן באדום

עקב שינוי העיקרית .
וכן הייתי מצפה להודיע שהמנה העיקרית אזלה כשאני מזמין או כמה דקות אחרי ולא כעבור 20 דקות כשסיימנו את הראשונות .

אין לי ספק שאם מישהו כאן היה במקומי הוא לא היה טוען שזה בסדר גמור
 

קליספרה

New member
לא טענתי שזה בסדר גמור

טענתי שפוצית די והותר, אלה שני דברים אחרים גמרי.

אולי הבנתי לא נכון אבל אמרת שהשאירו לך גם את היין הקודם.

יש להניח , שלא באו מייד להודיע שאין טונה, כי היה קצר בין המטבח למערך המילצור. רק כאשר הגיע התור להכין את ההזמנה שלכם, גילו שאין טונה - זה לא משנה מבחינתכם - אבל בתכלס, קורה במסעדות שמנה מסויימת אוזלת. אני יכולה להבין את האכזבה ואני לגמרי לא מזלזלת בתחושת ההחמצה שלכם.

אבל שוב, הבעיה העיקרית נוצרה כי התנהלתם לא נכון עם המנה של אשתך. שווה לזכור את זה לפעם אחרת, שיקרה משהוא כזה - והוא יקרה כי במסעדות כמו בכל עסק שעובד לפעמים יש פאשלות.
שבוע שעבר אכלנו במסעדה של "מלון נחשב" בעיר חמודה בצ'כיה. קיבלנו סלט בלתי אכיל בעליל - ירקות כל כך קשישים שאם היית מקרב אותם לאוזן היית שומע אותם מדברים באיידיש. הערנו למלצר המכובד שהסלט בלתי אכיל. אז הערנו! הוא משך בכתפיים וביקש סליחה - שלמנו על המנה ואף אחד לא חשב שמגיע לנו פיצוי.
 

motibari

New member
ברור, מנה לא טעימה לא מצריכה פיצוי

ולא הייתה לנו שום אופציה להתנהל אחרת עם המנה של אשתי, היא פשוט הגיעה לשולחן בעודי מזמין עיקרית ואי אפשר להחזיר אותה כי היא כבר עם פרמזן מגורד מעל ועם טונה אדומה שנצרבת אט אט מהלימון, נקודת אל חזור של המנה ....
 
ניסתם לשאול אם יש אפשרות לקבל מנה

חדשה כאשר העיקרית שלך תגיע?...

קרה לי מצב דומה, המנה שלי הייתה קרפ עם גבינות וכל מיני והמנה של בן זוגי הייתה כריך!!!
שלי הגיע בערך חצי שעה לפניו...אחרי 20 דקות בערך, החלטתי לאכול...אכלתי קר ולבד...

אבל זאת הייתה אשמתי כי לא הערתי למלצר ולא ביקשתי להחליף...

אני מאמינה שאם הייתי מבקשת היו מחליפים...

לא קיבלנו פיצוי ויצאתי מאוכזבת...לא בגלל הפיצוי, כי פיצוי לא היה עוזר, לא רציתי לאכול או לשתות משהו נוסף, אבל כן התבאסתי שאכלתי מנה קרה ואכלתי לבד...

אני חושבת שאותה מלצרית שכל דקה ניגשה ואמרה לכם שהמנה כבר יוצאת, יכלה להגדיל ראש כשראתה שאישתך לא אוכלת ומחכה לך...מצד שני, אולי אם הייתם מבקשים, היו מחליפים לכם את המנה ומוציאים חדשה...

בכל מקרה, אני יכולה להבין למה התאכזבתם אבל נראה כי המסעדה בכל מקרה ניסתה להקטין את האי נעימות שגרמה לה...
 

motibari

New member
להזכירך זאת הייתה המנה האחרונה במסעדה

איך בדיוק יכינו חדשה ?
 
למעלה