יום נישואים ברוסטיקו שרונה - חוויה לא נעימה

פספסתי את השורה זאת...

באמת מצב לא נעים...אולי במצב כזה היה עדיף להחליף את המנה ולכו קר...
 

motibari

New member
לא ציפינו להמתין 25 דקות, המלצרית אמרה

שהסינטה יוצאת מיד (אמרה 3 פעמים כל 5-6 דקות)
 
זאת הייתה גם הסיבה שבגללה אני לא החלפתי...

כששאלנו אז היא אמרה כל הזמן "המנה כבר יוצאת"...

אם הבנתי אותך נכון, אתה לא טוען שהפיצוי לא מספיק, פשוט לא היית מעוניין במה שהם הציעו והתאכזבתם מכל ההתנהלות...
אני חושבת שמן הראוי היה לתת לכם לבחור מנה לטעמכם על חשבונם ולא להוציא עוד כוס יין (באמת מוזר כי מי שותה כוס יין אדום וכוס יין לבן??)...

אני כן חושבת שהמסעדה ניסתה, אבל מבינה את האכזבה שלכם...

מקווה שהדיווחים הבאים יהיו מהנים יותר..

ברוך הבא
 
אני חושבת שכל תרבות הפיצויים הזאת רק

עושה נזק....

לקוחות שדורשים פיצוי על כל שטות וגם מסעדות שלא לוקחות אחריות ולא מטפלות במחדלים שונים כמו שצריך כי הן חושבות שפיצוי פוטר הכל...

לפעמים, כשההתנהלות של המסעדה נכונה, לא יהיה צורך בפיצוי כי טעויות קורות לכולם, השאלה איך מתמודדים איתן
ואם נותנים פיצוי, אני חושבת שראוי לתת ללקוח לבחור או לזכות על מנה שהזמין ולא לתת מנה שלא היה מעוניין בה במקום...
 

motibari

New member
מי שמכיר אותי יודע שאני לא חפץ בפיצויים

ברוב המקרים אני מסרב לפיצוי גם אם לעתים מתחשק לי כמה ביסים או לגימות מהפיצוי, אני מרגיש גרידי גם אם זה מגיע לי.

פיצוי זה כמו אקמול לכאב ראש, אני מעדיף למנוע את כאב הראש ולוותר על האקמול
 

קליספרה

New member
לפי התיאוריה הזאת

עדיף שהיו מביאים לך מנה משאריות חלקי טונה לא טריות שנשארו מפה ומשם ואז בכלל לא היית מתלונן. אשתך היתה אוכלת את הלינגוויני בזמן ואתה היית טועם ומבין שנפלת אבל זה נכנס לקטיגוריה של מנה לא טעימה, אז לא היית אומר כלום

מסעדה פראיירית, גם היו מרוויחים מנה משיירים וגם קינוח לא היו צריכים לתת על חשבון הבית.
 

motibari

New member
תיאוריה מעניינת, אני מקווה שלא תהיה לך מסעדה

כי בגישה כזאת לא נראה לי שיעמדו בתור במסעדה שלך.
 

החתולית

New member
אני מבינה את האכזבה, אבל

אני הייתי מחזירה את הלינגוויני, בוחרת מנה אחרת ומסבירה שאתם רוצים לאכול יחד.

הסיבה ההגיונית היחידה לכך שהכנת סטייק תארך 20-25 דקות, היא הצורך להוציא את הנתח מהמקרר ולחמם אותו לטמפרטורת החדר.

המסעדה פישלה, אין בכך ספק, אבל הבחירה להשאיר מנה ולאכול אותה קרה, היתה שלכם. לכן פיצוי של כוס יין + קינוח הוא הגיוני בעיני.
 

motibari

New member
למה אני צריך להחליף מנות ברצף בגלל המסעדה?

וכוס יין היא לא פיצוי, שילמתי בעבורה, אמנם השאירו את היין הלבן אבל אמרתי שלא אשתה אותו, מי שותה לבן ואדום יחד?
 

sweetdreams

New member
אתה לא צריך, אבל זאת לא הנקודה

בערב תקין לא היית צריך לעשות דבר - לא להחליף מנות, לא לבקש שיוציאו את המנות ביחד, לא לשתות אדום ולבן ביחד.
אבל כאן היה ערב לא תקין, קרתה טעות אחת, ומכאן כל היתר זה תוצאה של התנהלות לא מאוד נבונה עם הסיטואציה שנוצרה גם של המסעדה אבל גם שלכם כסועדים.
אז אתה יכול להתעקש ולהגיד שהמסעדה היא האחראית הבלעדית כי היא זו שעשתה את הטעות הראשונית, ואם המטרה שלך היא להיות צודק - אז סבבה, אתה צודק!
אבל להבא, שתדע, יש גם כמה דברים סבירים יותר שאתה יכול לעשות כסועד בשביל לשפר את החוויה שלך.
 

motibari

New member
לא חושב שנהגנו עם ראש בקיר

לא ציפיתי להמתין 25 דקות כשאומרים לי שמיד המנה יוצאת ....
אז אחלה אני צודק אבל מה יש לי מזה ? עדיין עברתי חוויה לא נעימה
 
מסכימה עם קודמיי

נכון, עברתם חוויה לא מושלמת, בגלל טעויות של המסעדה וגם בחירות שלכם. בכל מקרה, אני עדיין לא מבינה את התגובה שלך. התגובה ההגיונית תהיה: ניסינו, לא היה טוב, לא נחזור, באסה. התגובה שלך: שילמנו 400 ש"ח - מגיע לנו ערב מושלם.
לא מסכימה עם הגישה הזאת. לצאת לבילוי תמיד מגיע עם סיכון מסויים של זמן ושל כסף. אף אחד לא הבטיח לך ערב מושלם בהשקעה של 400 ש"ח + 3 שעות. גם אני הייתי מצפה לערב נחמד וחביב ברוסטיקו בהוצאה כזאת, אבל לפעמים מתאכזבים. "אני צודק אבל מה יש לי מזה? עדיין עברתי חוויה לא נעימה". נכון. לא יוצא לך מזה אישית כלום, תחושת הבאסה היא לא נעימה. הכאב בכיס לא נעים. הקינוח והיין כפיצוי לא מתאים. אבל כתבת פה ביקורת שיכולה לעזור לאחרים שלא יעשו את הסיכון שאתה עשית והפסדת בו, וגם למדת את הלקח להבא - לא ללכת לשם, או לחכות שיסגרו על עצמם כמה חודשים. זה מה שיצא לכולנו מהחוויה שלך.
 

החתולית

New member
מסכימה עם משב

אם המסר שלך היה אמור להיות דומה לדברים שלה, אז הוא לא הובן כך.
 
למעלה