יום פתוח בספיר

vanishing point

New member
זה לא רק התואר

(למרות שהתואר יאפשר לך אחר כך גם ללמד או יותר אפשרויות פרנסה בכללי.) הנקודה היא שאתה גדל עם מחזור שלם, מה שמאפשר לך התנסויות רבות יותר בתחום, יותר דוגמאות לSHOW REEL ויותר קשרים באופן כללי שזה בעצם הדבר הכי חשוב בתחום. קשרים. עדיין, אתה יכול ללכת על המסלול הקצר במקום אחר אבל להקפיד על זה שכבר בשלב הלימודים- ליצור קשר עם סטודנטים לקולנוע שנמצאים בשלב הפוסט של הסרטים שלהם ולהציע להם את עצמך. מודעה בשתיים שלוש מחלקות ויתנפלו עליך... עכשיו. בניגוד לזמן שבו תהיה אחרי הלימודים ואז כנראה תאלץ לקחת גם פרוייקטים איומים בגלל הכסף. בזמן הלימודים ממליץ לך לברור את הפרוייקטים בפינצטה- דאג לבחור רק סרטים טובים ותשקיע בהם את הנשמה. אחת הבעיות למשל עם בתי-ספר המלמדים רק אספקט אחד מהתחום כמו גאמפקאט היא שהם לא מספיק יוצרים שיתופי פעולה- הייתי ממליץ להם למשל לעשות שיתוף פעולה קבוע עם תחרות 48 שעות(אוטוטו) או אימפרואקשן- כולם היו מרוויחים ניסיון וקשרים.
 

gabrielr

New member
מי שרוצה להתמחות בפסקול

אז קורס אחד לא מספיק לו, לא משנה כמה הוא מוכשר. גם באוניברסיטה יש קורס אחד בעיצוב פסקול (שזה דיי עלבון לדעתי), ואין ספק שלמי שאין ניסיון קודם בתוכנות סאונד אין מצב בעולם שהוא יוכל אחרי קורס אחד להיות מעצב פסקול בסרטים. זה משהו שדורש הרבה יותר התנסות מאשר בקורס אחד, וגישה לחומרים/גישות/דוגמאות שאין לכל אחד, אלא רק לאנשים מנוסים בתחום, שיכולים לספק לך את כל זה. וזה נכון, הכי חשוב זה תיק עבודות. בלימודים מלאים יש לך הזדמנות להתנסות בהרבה תרגילים וסרטים.
 
למעלה