יום שלישי פעמיים כי טוב -היום 50 שנה לנישואינו

הדסהש1

New member
יום שלישי פעמיים כי טוב -היום 50 שנה לנישואינו

החגיגה תהייה בסוף החודש שכל המשפחה תהייה פנויה...זה קורה שיש לקבוע מראש אירוע.לכל אחד יש את הזמן הפנוי...

 

יוליקה

Member
מנהל
הדסה ברכות רבות על ראשכם

לחתונת הזהב!!
המון בריאות לאושר ושמחה!!
 

מינהר

New member
בוקר טוב. אני שמה רשת גימל, שירים עבריים. ונהנית.

לא מסוגלת לשמוע את הברברת ברשת ב או בטלויזיה. העיתון מספיק לי, גם העיתון הכלכלי.
הדסה, כבר ברכתי אותך בפורום יעלי. לא אוהבת להיות תוכי.
יוליקה , מה שלום התוכי המקסים שלך?
 

יוליקה

Member
מנהל
אכן מקסים מאד!!

הוא קורא בכל שמות הנכדים שלי... ומחקה אותי מדברת בטלפון....
 
הדסה מזל טוב שזכיתם

מאחלת לכם עוד המון שנים ביחד ובנות בבריאות
ובאושר.
 
אצלנו בשנה הבאה.....

לעיתים קרובות אני קורא משהו ורואה שאו שלא יודעים לכתוב עברית (בטח, הסמארטפון טימטם אותם) ואני מדבר על צעירים, או שלא מבינים מה הם אומרים, למשל
מישהי שואלת לזמני הליכה רגלית בנאפולי.....
או מישהו מספר על בית הכנסת היהודי ביוון.....
אני רוצה להשכיר רכב באירופה.....

אז נוכל להתבדח ולצרף לשאלות:
כמה זמן ארכה מלחמת ששת הימים
באיזה יום החלה מלחמת יום הכיפורים
מדוע פרצה מלחמת העצמאות
היכן היה מבצע סיני
היכן התרחש מבצע ליטאני
מה הסיבה למלחמת שלום הגליל
וכו

אבל זה בכלל לא מצחיק
וכשאני מעיר בנושא ה-"כאילו" שאנשים לא מבינים את המשמעות ותוקעים אותה לכל משפט כדי לסתום חורים (כמו האמריקאי את המילה "פאק") בכלל לא מבינים שיש כאן בעיה.....

מחשבים, הייטק, חלל - ובורים.....

וזה בכלל לא קשור לנושא העגה, כיוון שאם פעם היו אומרים "חביבי" היום זה "אחי", אלא מדובר בעברית, שלא לדבר על שגיאות כתיב.
 

מינהר

New member
אני איכשהו סולחת על סלאנג ואי ידע, גם

על שגיאות כתיב. יש דיסלקטים.
אבל רשלנות בהגהה מתפרשת אצלי כזלזול גמור בקוראים. העיקר הוא "שלשל" את מה שיש לו לומר, ושאחרים ישברו את הראש למה התכוון.
 

נימה3

New member
העיקר ששר החינוך מקדם בכל הכח לימוד מוגבר באנגלית.

זה חשוב אבל יותר חשוב ללמוד לימוד מוגבר בעברית.לצערי הרב ילדינו לא שולטים טוב בשפה שלנו. וזה חבל מאד.
 

מינהר

New member
זה נכון, נימה.

לא לומדים פרק בתנך בעפ, עם השפה היפה הזו. אנחנו למדנו בלי סוף, וזה לא הזיק לנו בכלל. גם אנגלית הספקנו ללמוד וגם ערבית. שפה זה נכסי צאן ברזל.
 
תשמעו סיפור מהחיים !!!

נשלחתי לדיאטנית של קו"ח כללית לאחר שנמצאו אצלי ערכים גבוהים בכבד, אתמול הלכתי לדיאטנית, נכנסתי אליה לחדר ישבה בחורה בערך בת 30 עם הנייד ביד, אמרה לי שבי וסליחה רגע, ניהלה התכתבות עם הנייד, לאחר מכן שמה אותו בצד על רטט וכל רגע שרטט לקחה אותו לידים וענתה בכתיבה, אני הרגשתי מתוסכלת ושלא מקשיבים לי, לאחר ששאלתי שאלות ולא נענתי כראוי לחצה על המחשב והוציאה לי דף כללי איך להתנהל עם האוכל בערכי כבד גבוהים.

לא אמרה כמה לאכול בארוחה, לא אמרה איך לאכול לפי סדר היום , מה לפני תרופות, מה אחרי תרופות לא הסבירה שום כלום, אז בשביל מה מחזיקים דיאטניות????? דף כללי יכולתי להוציא גם מד"ר גוגל.

ועכשיו אני מבואסת מה שידעתי קודם אני יודעת גם עכשיו ומה שלא ידעתי כנראה שלא אדע כבר.
 

מינהר

New member
ניצת, תתלונני עליה. יש נציב קבילות בקופח. יש לי טל' שלה,

אם את רוצה. לא חסר דיאטניות שזקוקות לעבודה. שינזפו בה כמו שצריך.
 

בת אל57751

New member
אכן סיפור מהחיים-ןחמור

וזה קורה בכל מקום אבל בסקטור הרפואי חמור פי אלף

אפילו אנשים שמתכנסים להעביר ערב נחמד יחד
כל הזמן עסוקים עם הנידים שלהם
או שכל הזמן מראים אחד לשני ארועים שעברו הכונה לטיולים
אפילו אוכל שבישלו,,ואת הקטנציק המתוק שלהם ,או ציורים שצירו

וככה עובר לו הערב הנחמד,

וכשנכנסים לקנות משהוא, הזבן בכלל לא רואה אותך ,הוא צורח בקולי קולות לתוך הניד
כל קידמה צעד אחד קדימה, ושני צעדים אחורה

ולהתלונן??אלו שמתלוננים אליהם,,,עושים אותו דבר,
 

הדסהש1

New member
לי יש מזל שהדיאטנית שלי מסבירה לי כל דבר

וטלפון שלה על שקט והיא לא עונה כלל.חבל שלא אמרת מילה ךדיאטנית על חוצפתה.
ולא התלוננת בקופה.יש מנהל מרפאה...
 
הבעיה המרכזית היא שהטלפון הפך לצעירים למרכז החיים

רובם לא איכפת להם לא לדעת עברית כהילכתה, גם לא להכיר את הארץ, וכך כמו בשיר שהם מומחים במחשבים אבל למעשה הם בורים ועמי ארצות.

אני מהראשונים שקנו טלפון נייד "הבננה" שהיה כבד ומגושם והיה צורך להחזיק בטריות רזרבות כיוון שהבטריה לא החזיקה יותר מ-3 שעות.
אבל עם הטלפון, קיבלתי אישור ממשרד התקשורת שאני רשאי לשדר בטלפון-כיס.
כיס, כן ?

הרוב המוחלט בעיקר של הצעירים הטלפון כל הזמן ביד, הם חייבים לדווח לכולם על כל צעד שלהם בליווי תמונות וכל חייהם פרושים בטלפון, והם חייבים להיות בכוננות אם יקבלו איזו הודעה, שיוכלו להציל את האוניה הטובעת שלהם.....

אני מביט בישראלי הממוצע, יש לו תיק ויש כיסים אבל הוא כמעט תמיד יחזיק ביד - מפתחות,סיגריות,מצת, טלפון - וזה במקרה הטוב.

כך גם נותני השירות,"הלקוח צודק תמיד" מת מיתת נשיקה, היום הטלפון חשוב מהכל גם אם הוא יפסיד לקוחות, אותו הדבר הפקידים והרופאים וכל היתר למעט חריגים כמו הרופאה שלנו שהיא לא עונה, הפקידה שלה רושמת את השם והטלפון ומהי השאלה, ואחרי שעת קבלת הפציינטים, היא מתקשרת לאנשים.

פעם היתה מהלכת בדיחה שארבעה יושבים סביב שולחן במסעדה, וכל אחד עסוק בטלפון שלו ואין שום שיחה בינייהם. אחד מהם החליט לבסוף, צילצל לחבר שישב מולו, וביקש:
דני, תעביר לי את המלח בבקשה.....
היום זו כבר לא בדיחה, אנשים איבדו כל פרופורציה.
 

נימה3

New member
יש משהו שאני לא מבינה את לא שאלת אותה שאלות

לגבי מצבך?. את כל השאלות שהעלית כאן היית צריכה לשאול אותה בפניה.
יש בעיה רצינית עם הפלפונים האלה אבל אפשר להתגבר עליהם אם מנסים לפחות לנהל דו שיח עם העומד מולנו.
 

מינהר

New member
נימה, אני בדרך כלל מעירה, אם מי שקבעתי איתו

פגישה מקשקש בטלפון שלו. ואפילו אומרת, שהזמן שלי לא זבל. אלא אם כן האדם מתנצל ואומר שזה משהו מאוד חשוב, שהוא צריך לטפל בו. אין לי דרך לדעת, אם הוא דובר אמת ומאמינה לו.
מצד שני, רופא, דיאטן וכו חייב להסביר לפציינט מה הבעיה ומה הפתרון. כבר קרה לי שבקשתי הסבר או טיפול, שידעתי שהוא אפקטיבי לי, ורופאת העינים ענתה לי שיש עוד פצינטים בחוץ, כדי להתחמק. רופא עינים אחר אפילו לא טרח לומר לי מה רמת הקטרקט, אלא כתב איזה קוד שמוכר רק לרופאים. אמרתי לו, סליחה, זה העינים שלי, לא? אז הוא ענה לי באי חשק.
 
למעלה