יום שער 11.11.11

רותי 11

New member
יום שער 11.11.11


11.11.2018 = 11.11.11

שלום לכם אומה יקרה
עומדים אתם בפתחה של התחלה חדשה, אמנם בתחילה היא תהיה לא פשוטה עבור חלקכם ואפילו היינו אומרים עבור רבים מכם, אבל אל ייאוש, זאת תקופה של ניקוי עשבים שוטים, לעקור מהשורש את הרע, כדי שיצמח משהו טוב עבורכם ועבור העולם.
יום שער זה הוא סימן להתחלה הוא יום שמאופיין במספר 1 בצורה המועצמת ביותר (11.11.11), מספר אחד הוא מספר של הנהגה של קפיצה של הובלה, ומכאן אנחנו נעזור לכם להוביל את עצמכם ואת העולם למקום טוב יותר.
נכון שהמהפך לא יקרה בין לילה אבל ככל שתתמידו בדרככם החיובית העולם יגיב אליכם באותה מידה, שחררו את הצד האלים שבכם אין לכם יותר צורך בו, אין לכם צורך להיכנס למגננות, עליכם לפרוץ בביטחון אל החיים, חיים שלווים יותר ושופעים יותר, שופעים בחוכמה, הבנה וקבלה.
תחיו בקבלה עצמית ללא שיפוטיות, אל תנסו להתחכם מדי חיו בפשטות רגשית ומחשבתית כדי שהדברים יתחילו להתאזן בחייכם האישיים ובסביבתכם הקרובה ולאחר מכן גם הרחוקה. צריכים אתם להבין שכל אחד מכם משמש כמו אבן שנזרקת למים ויוצרת אדווה, וככל שהאבן תהיה חיובית אותן אדוות ישלחו מעגלים חיוביים גם אל הסובבים אתכם, וגם עליהם עם הזמן זה ישפיע וההשפעה כמובן תהיה בהתאם לאיכות הרגש (האבן) שתזרקו אל המים.
כולכם לא יוצא מן הכלל יהלומים חלקכם מלוטשים יותר וחלקכם עדיין עם שכבות שמטשטשות את היהלום הגולמי שממנו עשויים אתם. הגיע הזמן באמת ובתמים שתלמדו להעריך את עצמכם ולהבין שהינכם אלוהים מינוריים, אתם בוראים אתם יוצרים את המציאות שלכם ובהתאם לכך של סביבתכם. אנחנו מאידך מלמעלה מחזקים את החלק האלוהי שנמצא בתוככם, אנו מחזקים זאת כדי שתוציאו אל הפועל את התכנית הבריאתית הגדולה שלשמה הגעתם לכאן כבני אדם בשלל תחפושות שמסוות את האני האמיתי שלכם והגיע הזמן להסיר את המסכות והתחפושות ולגלות מי אתם באמת. רובכם צועדים בתוך חושך שמסתיר מכם את האור האמיתי את האור הפנימי והאור האלוהי שלכם ושלנו.
היו חזקים אהובים ואל תחששו מהבאות, ושוב נזכיר ככל שתהיו חיוביים ומחוברים לאור ולעוצמה הפנימית שלכם המאורעות יחלפו מעליכם, הכוח נמצא בידיכם.
אוהבים אתכם ומחזקים אתכם עם אור ואהבה עצומים, מלאכי שמיים
 

pynokyo

New member
למה מכל התאריכים בעולם להתייחס דווקא לתאריך הלועזי?

יש את התאריך היהודי, שמספרו שונה לגמרי
והתאריך הסיני שגם הוא שונה
ועוד תאריכים של אומות שונות
לאיזה אומה בדיוק התכוון המסר - שיכול להתאים לכל יום בשנה בכל שנה.
&nbsp
 

pynokyo

New member
איך קשור בינלאומי למלאכים ולתחזיות שלהם?

איך הנשמה שלנו ומה שהגענו ללמוד כאן קשורה לתאריך כלשהו?
תקראי את הקישור שצירפתי בהודעתי הנפרדת - תגובה שלי מס' 2.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה