יוצאים לאור בתפוז
אנשים

mayovdat

New member
מחרררר..+מין שאלון..

מחר בשלוש בבוקר ישששש :)))) יש מלא דעות מה יקרה מחר אז כל אח שירשום מה לדעתו.. חח לי לא ממש איכפת העיקר שג'ני ונייט יהיו ביחד וצ'אק ובלייר גם..
 

mayovdat

New member
לא רוצה היות מגעילה אבל

זה ממש לא פורום אחת שיודעת.. בפורומים של סדרות אחרות יש ספויילרים לא כל הזמן תכנוני שבוע.. והתפקדויות דצמבר?.. לא אומרת שזה פורום גרוע פשוט זה לא פורום לסדרה זה פורום לדיבורים.. פרשתיי..
 

JAP Noa

New member
קודם כל,

שבועיים לא היה פרק, ספוילרים? אין ממש מה לכתוב אותם סתם, ואת יודעת אף אחד לא מחזיק אותך בכוח. בכל מקרה, היה עדיף שלא היית פותחת הודעה חדשה כל פעם שבא לך להגיד משהו. זה לא צ'אט, זה פורום. לשרשר זה לא כככככזה קשה. היית יכולה למשל לפתוח שירשור ספוילרים, או איזה דיון שמתחשק לך בעולם. נורא קל להעביר ביקורת ולא לעשות כלום
וגם את ההודעה הזאת אני משרשרת לך, כמה קשה זה כבר לשרשר? באמת שזה לא ככככככזה מסובך.
 

Lauren Cooper

New member
../images/Emo45.gif יו גו גירל!

מון שרי, את בפורום כלום זמן, ואנחנו כולנו כאן אנשים + חיים..
אנחנו לא איזה חסרי חיים שיושבים כל היום ווורררקקקק חושבים על גוסיפ גירל, או רק מהרהרים על איזה זוגות צריכים להיות יחד או וואטאבר...לורד... ואם לא מתאים לך, אז האב א נייס לייף.. היה נעים להכיר... ביי.
 

vv56305

New member
../images/Emo31.gif זה מאד לא מדוייק

אם תקראי בעיון תראי שיש הרבה ספויילרים ודיונים על הסדרה. אנחנו מגיבות על פרקים שהיו, על מה שעתיד לבוא, סיכומי ביניים, על השחקנים, יש תמונות של השחקנים- פאפרצי, וכו' וכו' וכו' צריך רק לקרוא, הכי קל זה לבקר... ומה רע בקצת שאלונים וסיכומים?! בכל הפורומים יש אותם.
 

Just Freckles

New member
זה מה שעושה את הפורום הזה טוב!

שאנחנו לא רק מדברות על הסדרה(ואנחנו עושות את זה הרבה. פשוט לא היה פרק בשבוע האחרון), אנחנו גם משתפות אחת את השנייה בשבוע שלנו.. לדעתי זה רק עושה את הפורום הזה לפורום הכי שולט בתפוז
 
למעלה