אבל זה ככה...
בפרסום בענף הקוסמטיקה הרבה פעמים לא מתמקדים במוצר עצמו אלא בדוגמנים שמפרסמים אותו. ככה זה במציאות - הרי שאתה רואה פרסומות לבשמים וכאלה לא אומרים לך "CK - הבושם עם הריח הכי מושך וכו' וכו'", אלא מראים לך איזה כוסון נטול חולצה/פצצה עתירת חזה ובקטן יש בקבוק של הבושם או האפטר שייב או מה שלא יהיה. במקרה הזה דווקא העניין הזה של הפרסום בסדרה הוא אמין. מה שלא אמין זה באמת שלז'בו יש כימאית מתפקדת (ואיזו כימאית.. יאמי), יש תמרוקיה (מסתורית, אבל עדיין תמרוקיה), בישיבות הנהלה אשלי מביאה להם דוגמאות של ריחות לנסות, הם מתעסקים בכספים ובפרסום, כמו בחברה רגילה, בעוד ש- B&S (או BS, בולשיט קומפני) עובדים מנהלת אחת (ויקי), שני יועצים (ניק וראיין) שני פרסומאים (רוס וגרי) ומחלק תה (ניל), בלי שום תמרוקיה, שום ניירות לקמוס עם ריחות, שום כלום. מישהו צריך להגיד להם שפרסום זה דבר טוב ויפה, אבל נהוג שמסע פרסום מלווה גם במוצר כלשהו. אמרתי לך, בולשיט קומפני.