יורדים מהפסים/משחקים משחקים |לוחות|

אור2221

New member
אני תמיד הייתי מאוהבת

בפתיחה של לחיות את החיים הראשונה שראינו בארץ, זו עם העינים, והתמונה המתרסקת, ואהבה ישנה, ואהבה חדשה והתינוק... והמנגינה המשגעת/עצובה/מתרפקת...
 
גם אני מאוד אהבתי את הפתיחה-מנגינה

הזאת. היום כשפייטון נתן את הלינק אז עברתי על כל הפתיחות של לחיות, חלקן ממש מזוויעות (למרות שבאחת יש שיר דווקא נחמד) אבל המנגינות בשנים הראשונות, ובאמת ביחד עם מנגינת 1992 הכי יפות. תמיד בפתיחה הזאת שייכתי את העיניים למרטי, ואת הדלת שנפתחת לאונס של טוד את מרטי... אבל מי באמת פתח את הדלת? הוא לא מזוהה, בכלל - האם השחקנים מופיעים בפתיחה הזאת? תמיד תהיתי בעניין הזה וגם היום לא ממש זיהיתי. אבל זו בהחלט פתיחה שיש בה מכל האלמנטים - סקסיות, פחדים, אהבה, משפחה.
 

אור2221

New member
איזה קטעים איתך

אני תמיד שייכתי את העיניים לקיין (זוכר אותו, האקס של טינה) ואת הבחורה הרוקדת לטינה. ואת כל הפרשה לסיפור של קורד/טינה/קיין. איך הגעת לאונס של מרטי??!!, רואים שם סיפור אהבה שנגמר (התנפצות התמונה כסמל לסוף הרומן, והדמעה הזולגת כעצב על הפרידה), אהבה חדשה עם גבר חדש (שמפניה, ריקודים) ותינוק. והרקע, שלא ברור אם מדובר בים או בסדיני סאטן על מיטה - פנטסטי.
 
צפיתי

עכשיו שוב בפתיח במיוחד בשבילך (עשיתי לך ממש טובה אה?
) רואים נעילת דלת, מתמקדים על מישהו שנכנס בחושך ונועל את הדלת - אלו אסוציאציות של אונס, מה גם שהפתיחה הגיעה בדיוק כשהתחיל סיפור האונס! ואני בכלל שייכתי כל קטע לקטע נפרד, לא כ"סיפור אחד" (למרות שלפי העיניים אפשר לחשוב שמדובר במישהו שנזכר בהכל).
 

אור2221

New member
לא...

זה מישהו שמגיע ונועל דלת, כדי שהילדים לא יכנסו באמצע הסקס! נכון לגבי סיפור האונס, אבל הפתיחה הקדימה את הסיפור. אני שוכחת מישהו מהשלושה... היה את טוד, זאק... פאוול??? אני צודקת? גם מאז עברו 10 שנים.
 

S w i t c h

New member
אשלי אולי ירדה מהפסים ../images/Emo70.gif

יש לה התלבטות אם לצאת לקרוז? אר יו נאטס? אני אלך מה הבעיה ???
הטינז - דווקא היה נחמד אבל - מאק אמנם נראתה מצוין אך התאכזבתי מהשמלה שלה, ציפיתי למשהו יותר וואו...
מסכימה עם כולכם - טרישה ירדה מהפסים היא פשוט וואקו
ניקי - שיחקה אותה בגדול ! הסיבוב עם הכסא - היה ממש ההיי לייט
 

python 4

New member
הי, אני בדיוק עכשיו רואה את הש"ח

(פעמיים כי טוב, מה יש) ושמתי לב לזה שהתעלמנו כולנו מהעובדה שאסתר ילדה סייח! מזל טוב אסתר!!
 
עוד משהו שרציתי להוסיף

אתמול השטחיות והרדידות נראתה בכמה מקרים: א. טרישה-טוני ב. ג'ק-רמונה ג. הדבר השלישי אותו לא ציינתי בהודעתי הראשית, הוא כמובן מסע הפרסום של "בראש אנד סאסי". האם אנשים עד כדי כך שטחיים, שהם בוחרים מוצר לפי ה"יופי החיצוני", תודות למודעות המעוטרות בויקי? כי אם המצב באמת כך, זה חמור - אפילו חמור מאוד. מסע פרסום מוצלח בהחלט אמור לקדם את המוצר ולהוות תמריץ, אבל אם יש למוצר שם טוב ומכירים אותו כמוצר איכותי - שום מסע פרסום שבעולם לא ישנה, גם מסע פרסום צולע לא אמור להזיק. האם הם מחשיבים את האוכלוסייה לכאלה רדודים? נכון שזה מעניין כל הדיבורים הללו והויכוחים השונים, אבל לא מתמקדים בכלל במוצר עצמו? בעבר לפחות ראו את אשלי רוקחת בשמים ומתלבטת בין דברים שונים, עכשיו הם מזניחים את הצד הזה לגמרי במחלקת ה"בראש". לפחות בז'בו רבים על המוצרים - האם להגדיל את הקו או לא, ולא מתעסקים (רק, אם בכלל!) במסע פרסום.
 

python 4

New member
אבל זה ככה...

בפרסום בענף הקוסמטיקה הרבה פעמים לא מתמקדים במוצר עצמו אלא בדוגמנים שמפרסמים אותו. ככה זה במציאות - הרי שאתה רואה פרסומות לבשמים וכאלה לא אומרים לך "CK - הבושם עם הריח הכי מושך וכו' וכו'", אלא מראים לך איזה כוסון נטול חולצה/פצצה עתירת חזה ובקטן יש בקבוק של הבושם או האפטר שייב או מה שלא יהיה. במקרה הזה דווקא העניין הזה של הפרסום בסדרה הוא אמין. מה שלא אמין זה באמת שלז'בו יש כימאית מתפקדת (ואיזו כימאית.. יאמי), יש תמרוקיה (מסתורית, אבל עדיין תמרוקיה), בישיבות הנהלה אשלי מביאה להם דוגמאות של ריחות לנסות, הם מתעסקים בכספים ובפרסום, כמו בחברה רגילה, בעוד ש- B&S (או BS, בולשיט קומפני) עובדים מנהלת אחת (ויקי), שני יועצים (ניק וראיין) שני פרסומאים (רוס וגרי) ומחלק תה (ניל), בלי שום תמרוקיה, שום ניירות לקמוס עם ריחות, שום כלום. מישהו צריך להגיד להם שפרסום זה דבר טוב ויפה, אבל נהוג שמסע פרסום מלווה גם במוצר כלשהו. אמרתי לך, בולשיט קומפני.
 

miss chief

New member
לעניות דעתי, ברגע שתתחיל העלילה עם

הסטוקר של ויקי, או שתגמר (היינו הך, מבחינתי) - נפסיק לשמוע על מחלקת הפרסום של בראש אנד סאסי...
 
למעלה