ייעוץ בהסרת שיער

gadbhd13

New member
ייעוץ בהסרת שיער

שלום לכולם, מעוניין להתייעץ איתכם בנושא הסרת שיער. אני בן 24 , צבע עור בהיר יחסית (לא שזוף) ושיער חום כהה שאיננו בהיר.
אני מעוניין לבצע הסרת שיער בגב ובכתפיים.
אני חייל לקראת שחרור (אפריל) שמעוניין לטוס לטיול הגדול בשנה הבאה (לאחר החגים סביב נובמבר).

הייתי בשלושה מכונים גדולים וקיבלתי מספר הצעות:

באמריקן לייזר, הגעתי לסניף שעשה עלי ראש טוב ומקצועי, אך פגישת הייעוץ הייתה ללא אבחנה מקצועית (גורם רפואי) ומלבד צפייה באיזורים המיועדים להסרה והתמקדה בעיקר בסגירת העסקה.
בשורה התחתונה הוצע לי טיפול במכשיר הomnimax למסגרת של שנת טיפולים עם "הבטחה" להשלמה במידה וחוזר. המחיר גבוה יחסית לשאר ההצעות- 6700 ₪ עבור גב מלא, כתפיים ורבע יד. ללא רבע יד 5750 ₪. ניתן עד 12 תשלומים בלי ריבית.

למכון קייר, הגעתי לסניף עם קבלת פנים מעולה ואין ספק שהיו הכי אדיבים. לאורך פגישת הייעוץ לא נפגשתי עם גורם רפואי אלה עם מנהלת הסניף, ואף ציינו כי הגורם המטפל במכון איננו רפואי אך בעל הכשרה. בשורה התחתונה הוצע לי טיפול במכשיר "קנדלה" למסגרת של 10 טיפולים עבור כתפיים וגב במחיר סופי לאחר הנחה של 4000 ₪ ( המחיר המקורי 5760 ₪ וההנחה משמעותית).

למכון נאטורפיל, הגעתי לסניף בעל קבלת פנים די קרירה אך בפגישת הייעוץ (בדומה לקייר) דאגו להסביר לי את שיטת הטיפול ובאופן צמיחת השיערה (מחזורי שיער וכו'..). הפגישה הייתה עם מנהלת הסניף שאיננה גורם רפואי, אך ציינה שהטיפול מבוצע רק על ידי גורם רפואי (אחיות או רופאים). בשורה התחתונה הוצע לי טיפול במכשיר "סופראנו" למשך 10 טיפולים. המחיר בעסקה כולל רק את הגב ( הכתפיים ניתן כאזור שני בחינם) בעלות של 4900 ₪ ולאחר הנחה של 15% 4165 ₪.

בהתחלה הגעתי לקייר והתרשמתי מהסברת הפנים אך על פי הידוע לי גורם רפואי חשוב במהלך הטיפול ושם לא מציעים דבר זה אלה רק כפיקוח. נאטורפיל הרשימו אותי גם במחיר ובגם באופן הבדיקה (היחידה שבדקה את סוג השיער שלי במכשיר מיוחד לשם ביצוע התאמה) ולמרות המחיר המופקע והפגישה הקצרה משהו אומר לבחור באמריקן לייזר. האם מחיר שלהם גבוה באופן חריג?

כמה דברים נוספים..
- אני חייל לקראת שחרור כמו שציינתי ובאף בקבע (כך שבאמריקן לייזר על פי הידוע לי אקבל במעמד החיוב עוד 5% הנחה).
- באף אחת מפגישות הייעוץ לא הוצע לי לראות את חדרי הטיפול, לפגוש גורם רפואי או גורם מטפל מה שקצת הפריע לי.
- מלבד מתן שם המכשיר שבו מבצע הסניף את הטיפולים, לא ניתן מידע מקצועי על המכשיר, אופן הטיפול איתו וההשפעות שיכולות להיווצר כתוצאה מטיפול בו.
- האם ישנם עוד מכונים גדולים שיש לבחון לפני החלטה? (שמעתי שיש משהו גם בכללית..) האם משתלם לפנות גם למכונים קטנים נוספים?

מעוניין לשמוע את דעתכם לפני שאני ניגש לבחור מכון בו אתחיל את הטיפול.
 
תמונות של גב עם שיער בהיר

ערב טוב
לפי התמונות אני מתרשמת שגם גוון השיער שלך לא במיוחד מתאים לליזר מכיוון שלייזר קורא פיגמנט כהה של שיער ולא בהיר,מה שזה אומר שאתה גם תבזבז זמן וכסף יקרים
בהצלחה
גילי נוי
 
יעוץ בהסרת שיער

שלום לך
אתה מתמקד באילו מכונים ומחיר הטיפול שאתה רוצה לבצע אבל מה שצריך לעניין אותך באופן רציני שאתה צעיר מידי והשיער יחזור בגדול,
מה גם שאסור ממש לגלח גב כתפיים אלו איזורים הורמונליים ותהיה שם צמיחה מוגברת ביותר,
בהצלחה
גילי נוי
 
למעלה