ייעוץ במציאת עבודה - חו"ל

ייעוץ במציאת עבודה - חו"ל

שלום שירן,
מרפרוף בפורום התרשמתי כי אפשר לקבל פה ייעוץ למחפשי עבודה, אני מקווה שאמצא פה הכוונה למה שאני מחפש.
אני סטודנט בן 25, אני גר בחו"ל, במילאנו. מכיוון שאני גר בעיר די ידועה בעולם ודובר ארבע שפות, הייתי רוצה "לנצל" את יתרונות המיקום והשפה ולתרגם אותם להכנסה.
העניין הוא שאני לא כ"כ יודע איפה בדיוק מחפשים, כי באתרי דרושים טיפוסיים אין כ"כ משרות מתאימות.
מה את אומרת? יש איזה רעיון? הכוונה?
 
מציאת עבודה בחו"ל

היי איזי,

ראשית אני מתנצלת על העיכוב בתשובה. עקב תקלה בפורום אינני יכולה להפעיל את הפורום כבר שבוע שלם ולא יכלתי להשיב לך או לכל האחרים שהכניסו הודעות.
באשר לענייננו –
אולי אני קצת אאכזב אותך - אבל רק קצת "שפות" זה כבר לא כמו פעם... היום רוב מוחלט של העולם/המסחר והעסקים - מתנהלים באנגלית...
אז "שפות" זה יתרון רק לפעמים ... למשל - חברות יצוא לרוסיה או חברות שעושות עסקים ברוסיה - לפעמים ירצו דוברי רוסית. אבל זה לאו דווקא רק בגלל השפה. זה יותר עניין של הכרת התרבות העסקית במדינה כמו רוסיה . זה הולך ביחד שפה+תרבות עסקית - מישהו שדובר את השפה מצטייר גם כאחד שיכל לעשות שם עסקים, שיודע איך הדברים מתנהלים שם. גם עם סין זה אותו דבר. אם כי בעסקים בסין עדיין עדיף להשתמש גם במדריך מקצועי. מקומי או אחד כזה שכבר מוטמע בתרבות הסינית. גם ספרדית בעסקים בדרום אמריקה עדיין מהווה יתרון יחסי, אבל רק לאחד שגם גדל שם ...
איטלקית - לא ממש תורם לשכר. באיטליה בעסקים, כמו בכל אירופה - מתנהלים באנגלית בקלות, אפילו צרפת - פעם היה יתרון משמעותי לדוברי צרפתית בעסקים מול צרפת. היום גם בצרפת עושים עסקים בקלות באנגלית.

איזה שפות אתה דובר?
מה אתה לומד באיטליה?
מה הזהות המקצועית שלך? מה הכיוון שלך?
האם אתה מתכוון לחזור לעבוד ולחיות בישראל לאחר שתסיים ללמוד?
תענה לי בבקשה על השאלות האלו + אתה יכל לשלוח לי קורות חיים (בעברית בבקשה) למייל ואני בהחלט אשתדל לכוון אותך איך והיכן לחפש עבודה ואולי אני אמצא נקודת אחיזה לנושא השפות שתיתן לך יתרון יחסי שתוכל לתרגם אותו לשכר.
 
למעלה