ייעוץ בעלית המדרגה

wingdhors

New member
ייעוץ בעלית המדרגה

טוב חברים אז זה המצב...... יש לי גרנד-דינק 250 ואני מאוד מרוצה.....קטנוע נוח מאוד עם מספיק כח לנסיעות בין עירוניות, רק שאני עובר אל מחוץ לעיר והנסיעות תהינה ארוכות יותר ולעיתים שכיחות לכן ברצוני לעלות מדרגה. התכנון היה ללכת על הבורגמן 400 החדש.....גם נוח עם מלא כוח אבל... עם המחיר הזה ואפילו זול יותר אני יכול לקנות אחלה אופנוע. מה אתם אומרים.....שווה לרדת בנוחות מקטנוע מנהלים לאופנוע בשביל ביצועים וחסכון בכסף ? אם כן איזה אופנוע ?
 

Ducati Israel

New member
אופציה מעניינת נוספת ../images/Emo70.gif

קטנוע עם ביצועים של אופנוע, מתאים ? אתה מוזמן לרכיבת התרשמות על הבנלי 400 החדש. 31 כ"ס, 140 ק"ג - יחס משקל הספק הטוב בקטגוריית קטנועי העל: 1:4.51 להשתמע !
 

דמיקולו

New member
לאחר התגובות הרציניות-עלית מדרגה

1.שתי רגליים יציבות על הקרקע. 2.רגל ימין עולה לאוויר בעדינות, רגל שמאל תומכת במשקל הגוף. 3.רגל ימין נוגעת במדרגה הראשונה ,דוחפת מטה ומעלה את מאסת הגוף למעלה. 4. רגל שמאל עוזבת את הרצפה ועולה לאוויר 5. התייצבות. 6. הנחת רגל שמאל על המדרגה העליונה, חלוקה שווה של משקל הגוף בין שתי הרגליים. זהו
עלית מדרגה אחת. והכל בהלצה כמובן
 

Titanium

New member
כמה שאלות ברשותך:

1. הבנתי שיחידת המנוע היא של הבורגמן. האם נכון, והאם מדובר ביחידה החדשה, כלאמר המוזרקת? 2. האם יש לכם משקף חליפי - גבוה יותר - כחלק מקורי? 3. האם הקטנוע כבר מוצע למכירה בפועל, כלאמר האם ישנו במלאי? 4. מה מדיניות ה טרייד-אין שלכם? אני לא פונה אליך במסר אישי, מתוך ההנחה שאחרים עשויים להתעניין בתשובות לשאלות הנ"ל. תודה.
 

Ducati Israel

New member
פרטים נוספים - בנלי DUSK400

1. הקטנוע לא מוזרק. מדובר על מנוע שבתכנונו הבסיסי הוא מבוסס על שיתוף פעולה עם סוזוקי (כמו שבמנועי 250 היה שיתוף פעולה עם ימאהה - מנוע מבוסס מג'סטי 250). המנוע, כמו כל הקטנוע, מיוצר באיטליה במפעלי חברת בנלי. 2. כמובן - ניתן להתאים משקף תחליפי גבוה יותר. 3. הקטנוע מוצא למכירה, ניתן להזמין - אספקה בסוף החודש מהמשלוח הראשון שכבר בדרכו לארץ. מחיר מיוחד למשלוח הראשון - 30,995 ש"ח, כולל מע"מ. אתה מוזמן להתרשם מהקטנוע בנסיעת מבחן !
 

נתן.ל

New member
סליחה, זה אמור להיות 400 סמ"ק, לא?

למה הוא מזכיר לי כל כך את הVXR הספורטיבי ? מי שבונה על הבורגמן או על הX9 בטח לא יחשוב אפילו רגע אחד על הדגם הזה. זהו דגם ספורטיבי למדי, לא ממש קטנוע מנהלים מפנק.
 

Ducati Israel

New member
צודק, זה לא קטנוע מנהלים קלאסי.

הבנלי 400 הוא קטנוע ייחודי - בנישה משלו. קטנוע במימדים של קטנועי ה 200-250 סמ"ק, ועם זאת מאפשר ביצועים השמורים לקטנועי ה 500. איך ? מנוע חזק המפיק 31 כ"ס על משקל עצמי נמוך של 140 ק"ג. אני מציע שנמתין להתרשמותם של בוחנים בלתי תלויים שעומדות להתפרסם בחודש הקרוב.
 

נתן.ל

New member
זה בהחלט יהיה מעניין ../images/Emo13.gif

אני מתאר לעצמי ש31כ"ס על 140 קילו בלבד יוביל לכלי די קיצוני, במובן הטוב של המילה.
 

Titanium

New member
רשמים מרכיבת "מבחן"

(כל האמור לעיל הוא דעתי האישית, המנוסה אך הבלתי מקצועית:) רכבתי היום על ה Dusk, ובמלה אחת - ווואאאווו. כבר הרבה זמן לא רכבתי על כזה כלי כיפי. כל הקלילות של קטנוע 50 או מקסימום 125, עם מכת כוח של DR650 בכל פתיחה של הגז (גם ב 130). בתוך העיר הוא מאפשר רכיבה יצירתית מאוד. מחוץ לעיר הוא יציב גם ב 120, ומאיץ (ממש מאיץ, לא סתם מפתח מהירות) לאזור ה 150. הבנלי הזה הוא כלי חוליגנים אידיאלי: מתלים קשיחים המספקים קריאה מעולה של הכביש. בלמים חזקים מאוד. מיקום רוכב קדימה (יחסית לקטנוע), והעיקר: מנוע שמחייב להחזיק של הכידון, כשמסובבים את הגז (לא אופנוע 4 צילינדר, אבל בכ"ז) מצד שני: צפוף ל 185 ס"מ. מיגון רוח בלתי אפקטיוי לחלוטין, תחושה קצת זולה מהפלסטיקים, והקטנוע אינו תומך בתנוחת ה"ישיבה באמבטיה " כמו קטנוע מנהלים. בכלל: זה ממש לא קטנוע מנהלים. דווקא המתלים עושים עבודה טובה בגיהוץ מהמורות יחסית לקשיחותם, למרות שאולי צריך לייחס את זה דווקא לקוטר הגלגלים המכובד. הכלי משכיב בסבבה, אבל הג'ק אמצע משתפשף בכביש גם בזויות לא קיצוניות. בסוכנות אמרו לי שזו בעייה בכלי המבחן הספציפי הזה, שלא תהיה קיימת בדגמים שיגיעו לארץ עוד מעט. בסוכנות אגב, הפגינו מקצועיות ואדיבות ראויה לציון, בלי לחץ ובלי זיוני שכל. נראה לי שהבנלי הזה פחות מתאים למי שמחפש קטנוע מנהלים מסיבות פרקטיות (נוחות, הגנה מפגעי מזג-אויר), אבל מאוד מתאים למי שמחפש כלי מהנה, ו/או כלי שמצטיין בתנועה עירונית. קטנות: תא מטען בינוני-, צופר מצוין, מראות לא.
 

rgb

New member
../images/Emo12.gif

לגבי נתוני ההספק המירבי, מה נכון? באתר של מוטו הם אומרים 28.4 כוח סוס, באתר של Benelli כתוב 20.9 קילוואט (שזה, כפול 1.34, נותן 28 כוח סוס), ואתה טוען 31. נכון שההבדלים לא גדולים, אבל אם כבר אז כבר. אגב, נתון המשקל היבש הוא 140 ק"ג בכל האתרים.
 
מבדיקה שעשיתי...

יש למנוע הזה 31 כ"ס... בקרוב מאד סקירה מלאה ב"פול-גז" (האתר)
 

Ducati Israel

New member
ההספק הוא אכן 31 כ"ס.

וע"מ לעבור מנתוני KW לנתוני HP, צריך פשוט להכפיל ב: 1.36
 

rgb

New member
צודק ../images/Emo13.gif

לגבי ההמרה בין HP ו-KW. כך שהערך יוצא 28.4 כוח סוס, כמו במוטו. עדיין יש הבדל של כמעט 10%, היאך והכיצד?
 

Ducati Israel

New member
31.5 כ"ס !

23.2 KW, זה נתון הנכון לגבי המנוע, כפי שנמסר לנו במפרט הטכני של הקטנוע, ע"י היצרן .
 

rgb

New member
מחכה ומצפה לקרוא את הסקירה...

ואפשר כבר להחליף את תמונת ה"בקרוב" הנוכחית בפולגז? היא קצת, אפעס, כבר הרבה זמן שם...
 
למעלה