ייעוץ בעלית המדרגה

vilig

New member
בורגמן 400

ללא ספק,כלי נוח ,אמין חזק,ושוק משומש מדהים!!! הבורגמן 400 מגיע מוזרק,תאי איחסון גדולים ומישענת גב מיתכוננת. כיוון מיתלים מתבצע ע"י ברז קטן(אפילו במהלך נסיעה)ומיגון רוח מדהים לנוחיות אופטימלית. ע"י הקישור לאתר תוכל להזמין נסיעת מבחן,תהנה.
 

nob

New member
ולא X9?

ולמה אתה לא ממליץ על X9? כאשר אני הייתי אצלכם בעולם אמרתם בפה אחד שאלך לX9 ולא כדאי ללכת על בורגמן.. עכשיו אתה דווקא ממליץ על בורגמן?! למה? כי כאשר אני הייתי לא היה אצלכם בורגמן 400 במלאי, ורציתם למכור X9 וכרגע חסר לכם X9, אז אתה מציע בורגמן?
 

vilig

New member
NOB יקירי

אני לא יודע מה היו הדרישות שלך מהכלי או מי אתה. בנוסף לקח ידידי,גם ברגע זה יש נלו X9 זמין במלאי. לכל כלי יש יעוד משלו,המקרה הזה לא פוגם ב-X9 ,לכל כלי יש היתרון משלו. ניסית פעם להישתחל בפקק תל-אביבי טיפוסי עם בורגמן? אין שייכות בין מה שהציעו לך,לבין דרישות של מישהו אחר.
 

nob

New member
אתה עובד עד מאוחר, אה?

אל תקח את זה אישית. ובקשר לדרישות שונות -- לא זכור לי שכאן ביקשו דרישות מסויימות שמאפיינות את בורגמן. בסך הכל רצו כלי עם כח, נוח לנסיעות בינעירוניות. גם כשהיתי אצלכם, הגדרתי שאני צריך קטנוע לנסיעות בין-עירוניות לרוב, עם מספיק כוח לעלות לירושלים (כל יום) ונוח. אז נאמר לי משהו כמו - X9 מעולה, כל אותו. כששאלתי על בורגמן, אז קבלתי תשובה שממש לא כדאי, הוא פחות חזק, יותר יקר ותמורה שלו יותר נמוכה מזה של X9. אבל עזוב, היה - היה. אולי באמת ראיתם שלי יותר מתאים X9 (וזה נכון). השאלה היא -- מה הבדלים עיקרוניים בין בורגמן לX9, שלפי דרישות שונות תוכל להגיד ללקוח: קח בורגמן/קח פיאג'ו. במה הם שונים/מה יעוד שונה של כל אחד מהם?
 

Namimi

New member
X9

שמעתי דעות שונות בקשר לאמינותו של ה X9 יש למישהו כאן נסיון עם הכלי הזה? למה מוסכניקים אומרים לי לא לגעת בו?
 

vilig

New member
אולי כי

הם לא מרויחים מימנו כמו שהם רוצים.
 
אני הייתי בוחר BURGMAN

הבורגמן 400 יעשה את העבודה בשבילך על הצד הטוב ביותר. הוא נחשב להצלחה מסחררת: הוא שופע אמינות, כוח ונוחות. אני באופן אישי רואה עצמי רוכב על אחד כזה בתוך 3-2 שנים כשיתאפשר לי מבחינה כספית. על איזה חסכון בכסף אתה מדבר ????? אופנוע אמנם ייתן לך ביצועים יותר טובים אבל יחסוך לך כסף?! נראה לי שהתבלבלת קצת...
 

ירון 68

New member
בורגמן תותח

בורגמן קטנוע מעולה אמין מהיר למרות שיש לי חבר עם סילבר ווינג שמשאיר לי אבק אני מרוצה מאוד
 
הבורגמן עדיף בהרבה מה X9

הבורגמן הרבה יותר אמין, שוק המשומשים שלו הרבה יותר טוב, והוא פרקטי יותר בנסיעות עירוניות - מאשר ה-X9. זה כלי שמוכר לכולם כבר הרבה שנים ככלי מצוין ומבוקש. ה-X9 קטנוע חדש שאמינותו טרם הוכחה, להפך - התגלו בעיות רבות (בעיקר חשמל) בדגמים אלה.
 

wingdhors

New member
בהחלט

אני מסכים במאה אחוז.....הבורגמן הרבה יותר טוב בהרבה בחינות מהX9 במיוחד הדגם החדש.
 

X 9 5 0 0

New member
בכלל לא נסחפת..קבל ../images/Emo91.gif

לאחר 12,000 ק"מ עם X9, אני מרגיש מספיק מנוסה כדי להרגיע את מי ששוקל לרכוש X9. הפיאג'יו הנ"ל נמכר בחו"ל זמן רב לפני שעלה ארצה ואין לא תדמית של קטנוע לא אמין. אולי אפשר לשמוע קצת יותר בפירוט מהן אותן בעיות חשמל "רבות" עליהן הגיטרה מדבר? בו אני אספר לך ולאחרים: 1. חיישן רגלית צד (הוחלף תחת אחריות) 2. "גרמלין" ששינה את זווית מחוגי מד המהירות והסל"ד (הוחלף תחת אחריות) 3. כלום 4. כלום 5. כלום 6. וכלום מעבר לזה, שום דבר. לא חשמלי ולא מיכני. כרגיל, בארץ יש צורך לייצר מידי פעם אגדות אורבניות שיהיו אייקון לחוסר אמינות וה-X9 כנראה מהווה כר פורה לידענים ששמעו מחבר של ההוא שאח שלו שמע מאחות של דודה של סבא שלו כי ה-X9 חסר אמינות. עזוב אותך משמועות. אני נהנה כל יום על גבי ה-X9 שלי. לא רואה את המוסך (אלא כשיש טיפולים), לא צריך לגנוב כסף מקופת החסכון של הילדים בשביל לקנות ולהחזיק ולא מרגיש פשרה הן בין טורי הפקק בתל אביב והן ב-140 קמ"ש (מה פתאום 140, לא עובר את המהירות המותרת) על האוטובאן המצולק המקומי. נסיעת מבחן היא מדד הכרחי כדי להחליט מה יותר נוח עבורך (לא רק נוחות לישבן, אלא בנסיעה תחת אילוצים של פקקי תנועה, תנועה בכביש מהיר וכו'). את כל יתר השמועות, לחשים וצרות עין - זרוק לפח.
 

TheReverend

New member
אני מוצא שקשה לי לענות לך על השאלה

וזאת כי חסרים לי הרבה נתונים. מה אתה מחפש? משהו שישרוד נסיעות ארוכות? משהו ספורטיבי? נוחות של קטנוע מנהלים? תחזוקה זולה? מחיר קנייה נמוך? איבזור? רק דבר אחד אני יכול לענות לך, במעבר לאופנוע, ב99% מהמקרים העלויות יעלו ולא תחסוך כסף בהוצאות(מישהו אמר MZ?!). בקשר לבורגמן 400, בשבוע הבא אני והIXMIX יוצאים לרכיבת מבחן ותוכל לקבל התרשמות מלאה. עוד עיצה, לא משנה במה תבחר, נסיעת מבחן היא חובה.
 

shaylok

New member
הכבוד האיטלקי

כבעלים גאים של X9, וכמי שעשה מספר נסיעות מבחןעל הבורגמן, אני הייתי מאד נזהר לפני שהייתי מסיק מסקנות כל כך נחרצות לגבי השניים. כבר נתקלתי לא אחת במבחנים שהתפרסמו, אשר בחלקם שיבחו את ה- X9 והעדיפו אותו על פני קטנועים אחרים, ודאי כשהמדובר היה בעלות-תועלת, ומבחנים אחרים שדירגו אותו בסוף הרשימה. אז מהי האמת האבסולוטית ? אין כזאת ! העיצוב, האמינות, השוק, הגימיקים, הממשק, המחיר .....כל כך הרבה פרמטרים שכל ניסיון לקבוע שכלי אחד טוב יותר מהשני הוא ניסיון יומרני בלבד. טיבו של הכלי נבחן כנגד צרכי הרוכב וכיסו !!!
 
../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo45.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

 
למעלה