ייתנו ייקבלו...- זוכרים?!

Alder

New member
אמות מידה שונות לאותם המקרים

אתה רושם שברגע שתוקפים אותנו, מותר לנו לכבוש. לפי דבריך "זה מותר, במקרה שהם יתקפו אותנו". למה נכנסו לתוך יש"ע ב 67? הזכור לך? ומדוע אנו זקוקים ליש"ע מבחינה בטחונית (אני בטוח שאינך רוצה לשמוע כמובן סיבות היסטוריות ושאר "שטויות" כאלו) ? כיוון שאנו מדינה קטנה שזקוקה לכל ס"מ - עומק אסטרטגי, כיוון שהם מהווים בגופם חיץ כנגד התרחבות פלסטינית, כיוון שהם מהווים גורם נוסף המונע פילוח של א"י במרכזה, כיוון שיש בהם שטחים אסטרטגיים רבים במעלה (רכסים וכדומה). מספיק טוב?
 

Roobie

New member
אל תכניס לי מילים לפה!

אמרתי שמותר לתקוף ואני גם לא חושב שטעינו כשכבשנו את יש"ע, אבל אין קשר לעכשיו
 

Alder

New member
לא הכנסתי. צוטטתי.

"ולא הבנתי אותי, דיברתי על תקיפה במקרה הצורך בסוריה, שטח סוריה כיום. זה מותר, במקרה שהם יתקפו אותנו, על-פי כל מוסר שיש בעולם." "סוריה יכולה מצידי לדרוש את רמת-הגולן, לא מפריע לי. ברגע שהם ינסו להתקיף את רמת-הגולן, נוכל להחזיר מתקפה - כי אנחנו לא כובשים בשטח סוריה" 1. אתה מצדיק את תקיפה עתידית במקרה הצורך, כי זה "מותר" על פי כל מוסר עולמי. 2.אפילו אם כבשנו איזור במסגרת אותה תקיפה, אנחנו זכאים להחזיק בו. הרי בעצמך אתה אומר שהצד השני יכול לדרוש את האיזור בחזרה, אך זה לא מפריע לך. ואם הם ינסו לתקוף אותנו לשם השגתה, נתקיף חזרה. יוצא מכך שאתה מצדיק את הכיבוש של רמת הגולן, כיוון שזה נעשה לאחר התקפה סורית. ושוב אני שואל אותך, האם זכור לך מדוע נכנסו לתוך יש"ע ב 67?
 
גם הסבא התימני שלי בנה את המדינה !

כן ידידי, יד שמאל טובה בלבנות והוכיחה במשך 35 שנה שאין לה שריר להלחם, כשצריך! או לשים את עצמה על הפה כשהוא מזמין פעולות איבה!
 

Roobie

New member
אמרתי שלא?

אמרתי שתימנים לא בנו את המדינה? אל תנסי לעשות ממני גזען, כי אני בדיוק ההיפך. כל גזענות מכל סוג שהוא מעצבנת אותי, וזה כולל הכל. רק שאצלי זה כולל גם ערבים, ואצלכם לא. השמאל הוכיח שהוא לא יכול להילחם? כשאין לך משהו חכם לומר, עדיף שתשתקי.
 

Alder

New member
כן. רמזת לכך שרק השמאל עשה זאת

ושמאל כמובן אינו כולל "מיעוטים" כמו תימנים, מרוקאים ושאר אנשים "שלא חושבים" (מיטב הסטיגמות השמאלניות).
 

Roobie

New member
בולשיט

אין סטיגמות שמאלניות כאלה. אלי בן-מנחם היה ח"כ תימני מטעם מפלגת העבודה. שלמה בן-עמי הוא מרוקאי. רן כהן הוא מזרחי - לא זוכר מאיזו עדה בדיוק. פואד הוא עיראקי. וזה רק הפוליטיקאים שאני זוכר, אני מכיר גם המון מזרחים שהם תומכי שמאל, לדוגמא הקשת המזרחית הדמוקרטית.
 
מוחה בתוקף ודורש שתתקן את דבריך

מעולם לא הייתי, אני או מפלגתי, גזען נגד ערבים. בדיוק להפך. אני מקווה שלא שיקרת ביודעין ומבקש שתתקן את דבריך.
 

Roobie

New member
אני אסביר

אתה לא גזען מהסוג הרע ביותר, אתה גזען בלי שאתה מודע לכך. וכן, אני יודע שאתה לא בעד להרוג את כל הערבים ואתה לא בעד טרנספר, זאת גזענות קטנה יותר, והיא מתבטאת בכך שאתה מוחק הסתות מכלילות נגד יהודים ולא נגד ערבים, לדוגמא. אז בסדר, אותך בחיים לא אשווה למוטיב שואתי כלשהו, כי אתה פשוט לא גזען כזה, אתה בן-אדם טוב בסה"כ, אבל יש בך סממנים של גזענות.
 

Roobie

New member
אתה המצאת את זה..

אבל אם כבר - גזען פאסיבי זה מי שמשתתף בשיחה איתך כמו שמעשן פאסיבי זה מי שמסתובב ליד מישהו שמעשן אני לא דיברתי על גזען פאסיבי.. אתה המצאת את המושג הזה
 

Alder

New member
לצערי, דברי ההבל הם שלך

"כי אתה פשוט לא גזען כזה, אתה בן-אדם טוב בסה"כ, אבל יש בך סממנים של גזענות" יש לך הגדרה שונה לדברים האלו שלך?
 
למעלה