יכול להיות שיש לי בעיית קשב?

new user

New member
יכול להיות שיש לי בעיית קשב?

אני בן 22 אחרי צבא ואני לא יודע אם זה היה תמיד אבל אני יודע שדי קשה לי לקרוא מהר ובכל העבודות אני מאבד הרבה פעמים דברים, קשה לי להבין דברים שמסבירים לי ובמצבי לחץ אני בכלל מאבד את הראש (עבודות שונות, האחרונה היתה במחסן). בלימודים הייתי די בסדר, יש לי ממוצע 9.0 (משוכלל
) אבל מיקצועות כמו היסטוריה ואזרחות תמיד היו לי קשות, מצד שני במקצועות כמו מתמטיקה, אנגלית (השפה היחידה שהצלחתי לקלוט, אולי כי למדתי אותה מגיל צעיר) ומחשבים הייתי די חזק. עד עכשיו עוד הצלחתי להתמודד אם הבעיה (בעיית קשב או לא, זו עדיין בעיה) אבל עכשיו, כשאני לומד לפסיכומטרי אני מוצא את עצמי מאוד מתקשה. אני בד"כ מכיר את הפוטנצייל שלי טוב ולפי הערכה שלי ציון 600 הוא בהחלט בטווח ההישגים שלי (ציון שאני חייב כדי להתקבל לחוג) אבל כמו שהדברים הולכים אפילו אם אני יחרוש אני ימצא את עצמי כמו עכשיו עושה טעויות של ריכוז. אודה לכם על תשובה ממצא, בתודה מראש, רן.
 
יכול להיות. גש לאבחון מסודר.

אם תספר מה סביבת מגורך, יתכן שיהיו בפורומים מי שימליצו לך על מאבחן טוב בסביבתך. בכל מקרה, לפני שאתה קובע תור אצל מאבחן, ברר עמו אם סוג האבחון שהוא נותן מתאים למטרותך וללוח הזמנים שלך. בהצלחה!
 

new user

New member
תודה, ואני מאיזור ראשון שלייד

שער ראשון (צריפין), אשמח לשמוע על מאבחן טוב בסביבה ואם אפשר גם פחות או יותר על הפרוצדורה על רגל אחת כשי שאדע למה לצפות.
 

new user

New member
קצת רחוקה לי אבל אם הוא כזה

טוב אולי אני יצליח להגיע אליו.
 
מדובר במכון רום-פילת. בכל מקרה,

בפורומים האחרים אולי תקבל עוד המלצות ותוכל לשקול את העניין.
 
לרן ערב טוב

כבר כתבו לך לפני- כדאי לערוך איבחון נוירופסיכולוגי. אפשר לערוך אותו דרך מרפאתינו באיכילוב או בכל מקום אחר- אבל העיקרון הוא שרק ע"י איבחון מאורגן אפשר יהיה לתת לך עיצה עיניינית, וכמובן- אין ניסים.
 
למעלה