ימי השובבים היתחילו לחסידים בינכם

חברה די עם ליצנות על חשבון

הבחורי הישיבות , הם צדיקים , ובזכותם עומד העולם , "בשלשה דברים העולם עומד , תורה ......... " זה פשוט שם רע על בחורי שיושבין כל היום רק בד´ אמות של הלכה !
 

לילית3

New member
אפרופו בחורי ישיבה - יש לי בדיחה

איזה ישיבה בוחר הלך יום אחד לרחוץ בנהר. הוא בדק שאין אף אחד בסביבה, הוריד את מגבעתו, את בגדיו, ונכנס עירום למים. עוד הוא רוחץ לו בנחת, הוא רואה מרחוק שתי עלמות חן מתקרבות. אוי גוועלד! הבחור הצדיק, אץ רץ אל החוף כדי שיספיק ללבוש את בגדיו. אבל מה הן כבר היו קרובות מדי. בתושיה רבה, תפס הבחור את המגבעת וכיסה בו את מבושיו. אך אהה, עלמות החן החלו להתפשט אף הן!!!!! מה יעשה? איך יסתכל על נשים? ועוד עירומות! מיד, כיסה הבחור את עיניו בשתי ידיו. נעשה לו נס, ולא נפלה לו המגבעת... <לילית תובעת לדעת - היש ברכה מיוחדת לנס כזה???>
 
ברכת המגבעת וברכות אחרות

תבעת לדעת מה ברכת אותו הנס, ובכן עליו לברך בשם ומלכות: ברוך אתה יי אלוהינו מלך העולם זוקף כפופים, ויש מברכים ברוך שעשה לי נס במקום הזה. ויש אומרים שברכת שעשה לי כל צרכי על נעילת המנעל וברכת עוטר ישראל בתפארה על החזרת עטרה לתפארתה, ואוזר ישראל בגבורה על חבישת הכובע באותו מקום. ואם התעייף מברך הנותן לעייף כח ואם עברו יותר מי"ב חודשים עד לעשיית הנס מברך מחייה המתים. ובכל תפוצות ישראל נהגו לברך את הרך הנימול זה הקטן גדול יהיה וזה הרך קשה יהפוך, וזוהי סגולה לנס המגבעת בבוא היום ויש שאמרו כי סגולה מיוחדת ובדוקה לכך היא מצוות הפריעה והמציצה למי שמכיר, ודבר זה אסור לאומרו בפני עם הארץ..
 
ובדיחה על רבנים... ../images/Emo150.gif

הרב והכומר ירדו לרחוץ בנהר. כשעלו מן המים ערומים לגמרי, עברו שם כמה עלמות חן מהעיירה. הרב תפס את כובעו והסתיר את מבושיו. והכומר תפס את כובעו והסתיר את פניו. לאחר שעברו והלכו הבנות, אמר הכומר לרב: "אני לא יודע איך זה הולך אצלך בקהילה, אצלי הנשים מכירות רק את פני..."
 

חי אדר

New member
יש ברכה

על נסים כגון אלו מברכים ברוך שעשה לי נס במקום הזה ומברכים מעומד לפרסום הנס. ויש מוסיפים מזמור והיא שעמדה
 
כבר העליתי את הנושא לפני כמה ימים,

חפש את השירשור "סקס וכפירה יש קשר??
" וזה נשאר בצע"ג.
 
למעלה