יעוץ לגבי אפשרות לתביעה
שלום,לפני כ-5 חודשים רכשתי זוג נעליים דרך חברת קופונים באינטרנט.באתר הם התחייבו לקבלת הנעליים תוך 29 ימי עבודה.כחודשיים עברו ועוד לא קיבלתי את זוג הנעליים שליףהתקשרתי אליהם לשאול מדוע,הם ענו לי שיש עיכוב בדואר ובמשלוח ושזה יקח עוד קצת זמן.אמרתי להם שבסדר ואין שום בעיה למרות שהסיבה המהותית שהזמנתי דרכם את הנעליים היא שהייתי צריך אותם תוך חודש פחות או יותר,יש לציין שגם שילמתי עליהם מראש,כך שלא היה לי כסף לקנות זוג נוסף.לפני כחודש(כלומר 4 חודשים לאחר ההזמנה) התקשרתי אליהם שוב לשאול מה קורה עם ההזמנה,הם אמרו לי שעדיין יש עיכוב ושהם מציעים לי פיצוי של 3 זוגות גרביים והתחייבות שאקבל את הנעליים תוך 14 ימי עבודה,אמרתי להם שבסדר גמור.אתמול(לאחר כ 5 חודשים) התקשרתי אליהם שובףהם אמרו לי שהם החליטו לבטל את הרכישה וזכות אותי בכספי ערב פגם במוצר או משהו כזה.אמרתי להם שמבחינתי זה לא בסדר,הייתי זקוק לנעליים האלה,היה להם את הכסף שלי במשך 5 חודשים שבהם יכולתי להשתמש בכסף למטרה אחרת ושאני מרגיש שניזוקתי עקב כך שכן גם לא יכולתי לרכוש זוג אחר.אמרתי להם שאני דורש פיצוי,הם אמרו שמם יכולים כפיצוי לשלוח לי 3 זוגות גרביים,אמרתי להם שמבחינתי זה מעליב ואני לא מוכן לקבל את זה כפיצוי שיביאו לי פיצוי כספי במקום.הם אמרו שזו אינה אופציה.השאלה שלי האם עם מקרה כזה אני יכול ללכת לבית משפט לתביעות קטנות?יש לציין שהם לא טרחו ולו פעם אחת ליצור איתי קשר בהמהלך התקופה ואפילו כאשר טרחו ליידע אותי על ביטול העסקה זה אני שהתקשרתי אליהם. תודה מראש.
שלום,לפני כ-5 חודשים רכשתי זוג נעליים דרך חברת קופונים באינטרנט.באתר הם התחייבו לקבלת הנעליים תוך 29 ימי עבודה.כחודשיים עברו ועוד לא קיבלתי את זוג הנעליים שליףהתקשרתי אליהם לשאול מדוע,הם ענו לי שיש עיכוב בדואר ובמשלוח ושזה יקח עוד קצת זמן.אמרתי להם שבסדר ואין שום בעיה למרות שהסיבה המהותית שהזמנתי דרכם את הנעליים היא שהייתי צריך אותם תוך חודש פחות או יותר,יש לציין שגם שילמתי עליהם מראש,כך שלא היה לי כסף לקנות זוג נוסף.לפני כחודש(כלומר 4 חודשים לאחר ההזמנה) התקשרתי אליהם שוב לשאול מה קורה עם ההזמנה,הם אמרו לי שעדיין יש עיכוב ושהם מציעים לי פיצוי של 3 זוגות גרביים והתחייבות שאקבל את הנעליים תוך 14 ימי עבודה,אמרתי להם שבסדר גמור.אתמול(לאחר כ 5 חודשים) התקשרתי אליהם שובףהם אמרו לי שהם החליטו לבטל את הרכישה וזכות אותי בכספי ערב פגם במוצר או משהו כזה.אמרתי להם שמבחינתי זה לא בסדר,הייתי זקוק לנעליים האלה,היה להם את הכסף שלי במשך 5 חודשים שבהם יכולתי להשתמש בכסף למטרה אחרת ושאני מרגיש שניזוקתי עקב כך שכן גם לא יכולתי לרכוש זוג אחר.אמרתי להם שאני דורש פיצוי,הם אמרו שמם יכולים כפיצוי לשלוח לי 3 זוגות גרביים,אמרתי להם שמבחינתי זה מעליב ואני לא מוכן לקבל את זה כפיצוי שיביאו לי פיצוי כספי במקום.הם אמרו שזו אינה אופציה.השאלה שלי האם עם מקרה כזה אני יכול ללכת לבית משפט לתביעות קטנות?יש לציין שהם לא טרחו ולו פעם אחת ליצור איתי קשר בהמהלך התקופה ואפילו כאשר טרחו ליידע אותי על ביטול העסקה זה אני שהתקשרתי אליהם. תודה מראש.