יעילות בשילוב מספר טיפולים....

Drill Bit

New member
יעילות בשילוב מספר טיפולים....

אהלן בני בן ה 3 סובל מאדנואיד מוגדל,נוזלים באוזניים וכו. פניתי לשרותי הרפואה משלימה של כללית ובפגישה שם הרופא המליץ על רפלקסולוגיה, דיקור והומאופתיה. הוא אמר שכל טיפול תומך ומשלים את האחר. הכוונה היא לעשות שבוע אחד דיקור שבוע לאחר מכן רפלקסולוגיה ובמקביל לקחת את ההומאופתיה. שאלתי היא האם הגישה היא נכונה או שיכול להיות מצב בו דווקא ישנה או תיהיה "התנגשות"בין הטיפולים והוא המליץ על כך משום שבסוף אני משלם יותר. אודה לכל דעה ועזרה בעניין תודה וסופשבוע טוב. פורסם גפ בפורום "רפואה משלימה" של "תפוז"
 
לדעתי עדיף שלא

הי לדעתי עדיף שלא לשלב את 3 שיטות הטיפול האלו יחד, הטיפול ההומאופתי יעיל מאוד בד"כ בטיפול בבעיות שציינת כשמשלבים מספר שיטות טיפול במקביל זה הרבה פעמים יוצר בלבול וקושי להבחין מה השפיע ומה לא, ולפעמים ישנם טיפולים שסותרים אחד את השני. ועוד הערה חשובה- אם אתה הולך להומאופת בכללית- וודא מראש שהוא הומאופת קלאסי. (לצערי לא כולם כאלו) בהצלחה בטיפול והרבה בריאות לבנך דורון
 

Drill Bit

New member
דורון....

תודה רבה על התגובה. בדקתי ולמזלי הוא מופיע באגודת ההומאופתיה הקלאסית. נראה לי שאתחיל בטיפול ההומאופתי ולפי התוצאות אחשוב מה לעשות הלאה. תודה על זמנך ועזרתך. סופשבוע טוב ומהנה.
 
למעלה