יצאנו לדרך- ברוכים הבאים

מזל טוב על הפורום החדש../images/Emo13.gif

ובהצלחה
 

רות מלר

New member
יצאנו לדרך- ברוכים הבאים

שתינו מלמדות תפירה, בדרכים ייחודיות כל אחת בדרכה. מטרתינו זהה: הקנית עצמאות בזמן קצר. תפירה לטעמינו, מצריכה ראיה תלת מימדית, יכולת לוגית מתמטית. מרכז הפעילות של עדי בירושלים של רות בזכרון יעקב ובת"א. רות מלר,יועצת עיסקית, מקדמת עסקים קטנים. מקטנות, נמשכתי למלאכות יד.בגיל 12,התחלתי לתפור בגדים. גופי, התעצב לאגס. היקף החזה שלי, קטן מהאגן, בשתי מידות.הבגדים המוכנים לא החמיאו למבנה גופי.למדתי לבד,דרך הפח. המחיר, היה יקר ולעיתים מתסכל.התעמקתי בגזרות מוכנות, הוספתי נגיעה אישית,התוצאות קצרו מחמאות.צבא,אוניברסיטה, התקדמתי לתפקידי ניהול בכירים,גם היום, אני מעצבת את בגדיי.כיוון,שאני נהנית ללמד ולהעביר את נסיוני לאחרים, במקביל לעבודתי בייעוץ עיסקי, אני מלמדת תלמידים נבחרים, תפירה למתחילים,המסלול שלי ייחודי,אישי וקצר. עדי קרייף נבון, מעצבת שמלות כלה התחלתי לתפור לבובות שלי בגיל 6, וכשגדלתי תפרתי לעצמי את מה שלא מצאתי בחנויות.כסטודנטית תפרנית, נאלצתי לתפור לעצמי את בגדיי. ההתפעלות שעוררו בגדי, הביאה אותי בסיום תואר ראשון בחינוך להעמיק בתחום הלבוש, למדתי תדמנות, והתבססתי בעיצוב מותאם אישית לנשים בעלות טעם ייחודי. בימים אלו אני שוקדת על תואר שני בנושא התפתחות המחוך. אני תופרת בהזמנה אישית, ומפיקה גזרות למעצבים וכיוון שאני אוהבת ללמד, אני מלמדת תפירה במסגרת ייחודית של הוראה אישית ליחידים או זוגות. פרום תפירה מיועד לכל מי שמתענין בתפירה ובגיזרה. למתלבטים היכן ללמוד, איזו מכונה לקנות, ועוד.. אנחנו מזמינות משתתפים מנוסים לתרום מנסיונם, ברם אנו מתנצלות מראש- אי אפשר ללמוד תפירה בהתכתבות- ברוח השיר "דברים שרואים מכאן לא רואים משם".
 

ayala26

New member
מצאתי את הדרך!!

מוזר, הפורום עדיין לא מופיע ברשימה האלפיביתית של הפורומים.. ברכות לפתיחת הפורום החדש.
 

yona48

New member
מצטרפת לברכות והאיחולים , וישר כוח ליוזמות .

 

שש שבע

New member
איזה יופי, פורום חדש, ובאג חדש

ניססיתי להגיב להודעה שעדין נמצאת, אבל אני מקבלת הודעה בזו הלשון "ההודעה לה הגבת נמחקה הרגע, לכן..."
 

שש שבע

New member
ככה זה נראה

ההודעה לה הגבת נמחקה כרגע מסיבה זו לא ניתן להכניס את הודעתך לפורום. וההודעה היא זו למטה, עם ההסבר של עדי לחצאית טוטו....
 
כן לצערי יש לנו כמה באגים

גם נמחקו לנו כעשרה מאמרים והנהלת תפוז מנסה להתגבר על כך כולם להחזיק אצבעות
 

יפה323

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo20.gifמזל טוב וברכות על הפיכתנו לפורום../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif

 

בוליפלג

New member
וואו כמה כיף. תתחדשו, או בעצם

נכון להגיד 'לנו' להתחדש. מקווה להעזר ולעשות שימוש נכון ומעשיר בפורום.
 
בהצלחה לכן , אני בטח יהייה כאן כל הזמן אבל

סמוייה מהעין , חולמת ללמוד תפירה ולקנות מכונה , אבל פוחדת מאוד לא יודעת למה אפילו ? וגם לא יודעת איפה ללמוד באזור טבריה . אז בהצלחה לכם .
 
למעלה