יצאתי היום לראות את הצמחיה הירוקה

אורניהו

New member
יצאתי היום לראות את הצמחיה הירוקה

והסבוכה שבכביש הצפון,בקטע של 899/ב.מהקריות..אל כביש אלקוש-בירנית והלאה אל 899/ג לצומת סאסא.הכל ירוק בגווניו הכהים מאד והעננות שכיסתה שם את האיזור כולו.הטמפ' בחוץ היתה כ 9 מעלות בלבד.כשחלפתי על פני הכניסה להר אדיר היתה פסגתו מכוסה בערפל כבד.הכל נראה כאן שקט ושומם מתנועת מכוניות.טרטור הליקופטרים נשמע עמום מרחוק,והיתה איזו מתיחות באויר כשאני נוסע כל כך קרוב לגבול כאן.השינויים הניכרים בנוף הזה כאן מהכביש הם המוצבים וקו הגדר החדש שבגבול.מין שקט חודר כאן בערך כמו הקור, כשיצאתי להשתין בדרך הזאת.עלוות הסבך הירוק ופריחתו של המטפס הנקרא 'זלזלת הקנוקנות' וזוהי בערך הפריחה עכשווית של האיזור הזה טרם אביב. *החזיר הגדול הזה שכב לו בצד הדרך וכנראה שנפגע בלילה..והשעה שמונה בבוקר ואני כאן נוסע לאיטי בכביש..
 

אורניהו

New member
נדוש יהיה לתת תמונה של הכניסה..

לשרידיו של בית הכנסת שבברעם,ולכן הצילום הזה.עצרתי כאן לשוחח ולהכיר את עובדי רשות הטבע והגנים.והסתובבתי לי כמה דקות במקום..ברעם.
 

אורניהו

New member
ושם בחצר עמד לו כליל החורש בשלכת..

עדיין,ורק ניצן קטן אחד שהעז להציץ ולפרוח.ואני מאלה ששם לב לדברים הקטנים..
 

אורניהו

New member
מכירים את ציפור הברזל?

בקיבוץ יראון נבנה מחדש קו התחום של הקיבוץ מצפון,וממש לאורכה של הגדר החדשה נבנה גן פיסול סביבתי נהדר אל מול הנוף של ואדי קטן הגולש לנחל דישון[מערות אביב]הנוף מהמם מכאן באותן שעות בוקר שטיילתי.
 

אורניהו

New member
וככה מרחוק יותר..הכניסה לגן מלמעלה

ויש כאן חניון קטן עם שולחנות וספסלים ובהחלט יכול להיות אתר לביקור או להפסקת אוכל. יש כאן עוד פסל סביבתי,מין מבנה מתכתי גדול וצבוע ובטח ישמש לויכוח עם זה מתאים או לא לנוף כאן,אבל פיסול....מי מבין?
 

אורניהו

New member
הכניסה לגן..וסוף הטיול..הביתה/צהרים

רגע רגע אתה חייב לספר כאן מה עשית בקיבוץ הזה?..יראון
 

קמה

New member
בתור מי שבחרה בעצים את כליל החורש-

אני מתלהבת גם מ-רמז כזה! יפה!
 

רפי עשת

New member
תגיד, אם הזלזלת לא היתה פורחת ה-

הזלזל לא היה משתין....? (-_-)
 
למעלה