יצאתי מהארון היום

Charlotte m

New member
יצאתי מהארון היום


בפני חבר טוב מהתיכון שחידשנו לא מזמן את הקשר.
הוא היה קצת מופתע כי העלתי את זה קצת בדרך אגב.וכי הוא יודע שהייתי רק בקשרי זוגיות עם בנים. נראה שחוץ מהבלבול הוא היה סבבה עם זה. בעיקר הוא היה קצת מבולבל.
אני מתכוונת להגיע לאירועים של הקהילה ואני רוצה בסופו של דבר לצאת עם בנות. אמרתי לו שאני מתכוונת לצאת עם בנות כדי.. שאם תיהיה לי חברה, בטח ארצה להכיר לו אותה, וזה יהיה לדעתי יותר קל אם הוא יידע מראש שאני בי.
משום מה להיות בי במערכת יחסים עם בחור הרגיש לי ממש לא לגיטימי לספר.
בגלל שזה נשאר בגדר משיכה מינית כללית בלבד ולא "התאהבתי בבחורה נפלאה" זה הרגיש לא במקום ולבוא ולספר לאנשים. זה הרגיש לי כאילו לבוא ולשתף בהעדפות במיטה.
"אמא, אבא, יש לי משהו לספר לכם. אני אוהב לקבל פליקים על הישבן בזמן הסקס"
בכל זאת סיפרתי לחלק מהאנשים שקרובים אלי, אבל עכשיו אחרי הפרידה ושאין לי חבר זה מרגיש פשוט יותר לגיטימי להיות בי.
גם קיבלתי תגובה ביופובית בטירוף מחברה טובה שהגדירה את עצמה כבי..
שזה לא לגיטימי להימשך לבנות אם אני בזוגיות עם גבר.
ראוי לציין שזה בסדר להיות בי בלי קשר לזוגיות עם גבר או אישה וש"חוסר הלגיטימציה" זה רק החששות שלי עם עצמי
 
מזל טוב על היציאה מהארון


לדעתי יש הבדל גדול בין העדפה מינית לבין זהות מינית- העדפות בחיי המין לא בהכרח צריך לספר להורים או לאנשים אחרים, אבל זהות מינית היא דבר אחר לגמרי.
לחיות בארון זה לא פשוט בכלל, כי זהות מינית זה הרבה מעבר למה שאת מעדיפה בחיי המין שלך- זו תרבות, אלו מקומות בילוי ואנשים, זו זוגיות אחרת, אלו תכנים, זה קשור בדימויי עתיד, בסוגים שונים של קשרים בחיים, וכו'.

בגלל זה לאהוב פליקים בזמן סקס ולא לספר על זה בדרך כלל לא מתפרש אצל היחידה במוח כלהיות בארון.

וגם החברה שלך לדעתי במקום מודחק, אם היא חושבת שאפשר להפסיק להימשך מינית לא/נשים אחרות כשאת בזוגיות. זה לא נכון גם לגבי סטרייטים וגם לגבי הומו או בי סקסואלים. זה לא נכון מן הסתם גם לגביה, כנראה, ואם היא אומרת לך דברים כאלה אז אני חוששת שאולי זה דבר שהיא מתמודדת איתו מאוד בעצמה [זה שהיא נמשכת לאחרותים כשהיא בזוגיות]. אם היא לא הייתה מציבה רף כזה [ובאמת לא ברור למה בכלל לנסות להפסיק להימשך מינית לא/נשים רק בגלל זוגיות] אז אני מניחה שהיא הייתה יותר משוחררת כלפי עצמה ומיניותה. לאפשר לעצמה להימשך מינית בלי לשפוט את זה יכול מאוד להעצים אותה.

ולך אני אגיד- ברוכה הבאה הביתה
שמחה שהרגשת בנוח יחסית לספר לחבר טוב, ונשמע שהוא היה אחלה עם זה [אם כי מבולבל, שזה בסדר
].
 
למעלה