יצא מנגה 452

ANGELUSPIKE

New member
יצא מנגה 452 ../images/Emo58.gif

יפה מאוד, סוף סוף נארוטו וסאקורה מגלים שסאסקה הצטרף לאקסטוסקי, שבוע הבא יש את הפגישה של 5 הקאגים ויהיה דפים צבעונים, הולך להיות מעניין.
 

sapir aloud555

New member
../images/Emo58.gif

I lol'd @ Sakura pwnd. קישי רוצח את הדמות שלה כל פרק שעובר, אבל לא אכפת לי יותר. עברו כמעט 5 שנים מאז הקרב עם סאסורי, שיהיה, כבר הפסקתי לקוות. ממש עצוב. בכלל, התגובות של נארוטו וסאקורה למצב של סאסקה ממש.. בוגר מצידם. הם ידעו שכל Missing nin = מוות עוד מהסאגה של זאבוזה. נמאס לי לראות אותם קופצים על כל אחד שמדבר עליו. (זה כבר נהיה מריחה אולטמטיבית לדחוף עוד דפים לפרק רק בשביל לשמוע את אותו דבר). דנזו = שליטה. ויאללה, כבר לפני שנה אמרו שתהיה הKage Meeting, איפה גאארה. אולי הוא יציל את המנגה הזאת. (על מי אני עובדת, אני כנראה אקרא עד שהמנגה תגמר).. |סחפירה שוב|
 

Ihavenonick

New member
../images/Emo58.gif באמת עבר כל כך הרבה זמן?

לא נראה לי שעברו 5 שנים, אולי זה נראה ככה לך, אבל אני חושב שעברה אולי חצי שנה. בקשר לנינים
סאסקה נהיה נין רק בגלל אחיו, וזאת המאנטרה של נארוטו להחזירו בשלום. חוץ מהאדיוט (ההוקאגה החדש, י"ש) כולם מאמינים בנארוטו.
 

¥otamsh

New member
חצי שנה??? חח עברה שנה וחצי

מהזמן שזה היה באנימה, במנגה זה היה מזמןןןןן
 

sapir aloud555

New member
נממ ../images/Emo58.gif

הסאגה של גאארה במנגה הייתה ממש בתחילת 2005, עבר מלא זמן מאז. (אז היינו עוד בפרקי ה200, עכשיו ב400..) אם סאסקה נעשה Missing nin רק בגלל אחיו, הוא היה חוזר לקונוהא דבר ראשון כשהוא הביס אותו. בסדר, מאדארה תפס אותו והביא לו את כל העבר של קונוהא etc וסאסקה, כרגיל, עבר "לנקמה" הבאה שלו, אבל אני לא חושבת שהוא כבר יודע מה הוא רוצה מעצמו. נראה מה קישי יעשה עם זה. חוץ מזה, לא משנה _למה_ נינג'ה עזב/ה את הכפר, כל עוד מישהו בוגד / בורח מהכפר צריכים לצוד אחריו Hunter nins. ובמיוחד לסאסקה, שהוא האוצ'יהא האחרון (לפחות ממה שרוב הכפרים יודעים). כפר אחר יכול לתפוס אותו ולקחת את השארינגן, או להשתמש בסאסקה עצמו למטרות שלהם (כמו שמאדארה עושה עכשיו). בכל אופן, מה שדנזו עושה כרגע זה בדיוק מה שהיה צריך לעשות עוד מהרגע שסאסקה יצא מהשער. וכמו שקאקאשי אמר בפרק הזה, העובדה שלא שלחו אחריו ציידים זה בגלל שטסונאדה ביקשה שלא ישלחו, בגלל נארוטו וכל הSpeech no jutsu שהוא מביא לכל דמות שניה במנגה. העובדה שמאמינים בנארוטו להחזיר את סאסקה לא נוגדת את זה שצריך לרדוף אחרי סאסקה בכל מקרה.
 
למעלה