יצא מנגה 454
5 הקאגים

ANGELUSPIKE

New member
יצא מנגה 454 ../images/Emo58.gif 5 הקאגים

איזה מגניב מלא דמויות חדשות הולך להיות מעניין, מאז המפגש של נארוטו ופיין נארוטו נהיה מאוד מנלכולי.
 

Ihavenonick

New member
היה נחמד מאוד, פשוט פרזנטציה של כולם

באמת הולך להיות מעניין מאוד
 

¥otamsh

New member
וואה וואה,

המיזוקאגה הזו כוסית אשששש כ"כ הרבה דמויות מגניבות, איזה שווה! :) קנט ווייט. (מקווה רק שבאמת יתרכזו בהם ולא בנארוטו שלומד לעשות עוד ראסנגנים וחופר לאויבים שלו עד שהם נכנעים בלית ברירה)
 

The Dead Archer

New member
הולך להיות מעניין...אני מקווה שהדמויות החדשות

ישתלבו בעלילה כמו שקרה במבחני צ'ונין,זה כבר הולך להרחיב את העלילה! והמיזוקאגה..מעניינת XD אני מקווה שהיא לא תמות לנו או משו,יש לי הרגשה שאני הולכת להקשר אליה.
 

sapir aloud555

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo58.gif

לא יודעים אם אוביטו הוא מאדארה / טובי, אז לא. קישימוטו ציין שטובי היה המיזוקאגה לשעבר, לא הנוכחי.
 

sapir aloud555

New member
כן, אבל ../images/Emo58.gif

התאוריות עם אוביטו עדיין לא מתו. יש שטוענים שזטסו מצא את אוביטו כשהייתה המלחמה (הם היו בGrass באותו זמן) - אחרי שקאקאשי ורין יצאו משם. זטסו יכול לעבור בין עצים וסלעים, אז הוא יכל לחלץ אותו.. לפי המנגה הוא גם מתעד דברים - קרבות, ומעביר הלאה (הקרב של סאסקה ואיטאצ'י, לדוג'). יש סיכוי לדעת אנשים שזטסו בעצם מאחורי זה, והוא העביר לאוביטו את העבר של מאדארה - ומאז אוביטו חי כ"מאדארה". וכל הקטע עם המסכה של טובי, השארינגן.. בכלל, בשניה שטובי הופיע במנגה אנשים התחילו עם התאוריות, אבל אם אני אעבור על כל דבר מהתאוריות האלו ואכתוב כאן, יהיה לי כאב ראש, וההודעה הזאת לא תגמר. אם בא לך לקרוא, יש בNF את ההודעה הזו http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=405091 ועוד הרבה הודעות של מריבות בין התאוריות השונות, אבל meh.. מה שכן, הרבה דברים יכולים גם לנגוד את התאוריה הזאת גם (השיחה של מינאטו עם נארוטו, התגובה של קיסאמה לטובי, וכאלו), ויכול להיות שטובי באמת מאדארה כמו שצויין - אבל אם כן, למה קישי מונע מלהראות את הפנים שלו אם ראינו אותם בפלאשבקים כבר? הל, יש אפילו תאוריות של דנזו = מאדארה = טובי = אוביטו. חלק ממש Lulz, חלק הגיוניות איכשהו. אבל זה כבר משהו אחר. אני אישית התעייפתי מלנסות לנחש, בהתחלה עוד ניסיתי, אבל אחרי שקישי משנה כל דבר כל פעם מחדש - התייאשתי, אני אחכה למה יקרה וזהו. (הדמות של טובי נחפרה יותר מדי). שורה תחתונה, עד שלא רואים את הפנים שלו, או עד שהוא מת (אם קישי יחליט לשפוך את כל המידע על הדמות אחרי שהיא מתה..), התאוריות לא ימותו. |סחפירה עצומה| @___@
 

gshell

New member
הכוונה שלי היא שכאשר טובי הראה את פניו.....

לקיסמה נראה לי הוא זיהה אותו כמיזוקאגה ועכשיו מישהו כתב כי המיזוקגה היא הבחורה לפי המנגה הנוכחית לא התכוונתי לפתוך דיון בנןשא תאוריות הזהות של טובי/ מאדרה אבל עם כבר -טובי לא אמר שהוא מאדרה הוא אמר שיש לו את בכוחות של מאדרה בפגישה שלו עם פאין ז"ל.
 

sapir aloud555

New member
כותרת ../images/Emo58.gif

קיסאמה זיהה אותו כמיזוקאגה, אבל מיזוקאגה לשעבר - כי הוא אמר אז "מיזוקאגה-סאמא, או שאגיד.. טובי-סאן" אנשים לא הבינו את זה ככה (כולל אני, בהתחלה) וחשבו ושטובי הוא המיזוקאגה הנוכחי, אבל כשיצא הכרך קישימוטו שינה את מה שקיסאמה אמר ל"מיזוקאגה לשעבר". ההיא שהראו לנו בפרק הקודם היא הנוכחית.. טובי סיפר את כל הסיפור של העבר של קונוהא ומאדארה בגוף ראשון, וגם אמר לסאסקה שהוא מאדארה כאן: http://www.onemanga.com/Naruto/397/16/
 
למעלה