דעתי
80% מהיצירה הם רצפי אקורדים,מה שלא גורם לרמת עניין גבוהה אצל המאזינים.גם במקומות המעטים שניתן להצביע על מלודיה היא כתובה בצורה מאוד תבניתית ,בנאלית ודי משעממת.ניכר שניסית לעשות מאמץ לא לכתוב מיניאטורה אלא יצירה עם אורך,אבל הניסיון ליצור משהו ארוך לא הוכתר לדעתי בהצלחה.במקומות רבים ביצירה רצפי האקורדים קוטעים את הזרימה,גורמים ליצירה להשמע כמו קטע עם המון סיומים,ומחלקים אותה להמון המון חלקים.פרט לקטע קטן ווירטואוזי בערך בסביבות השלוש דקות שניתן למצוא בו איזושהי אמת מוזיקלית,יש הרבה וירטואוזיות ריקה שלא באמת משרתת את היצירה.אני רואה שקשה לך להמציא מלודיה,שזה חלק מכובד מאוד מלהלחין,ולכן אני ממליץ לך להתמקד באופרות בל קנטו: רוסיני,דוניצטי,בליני וכל החבר'ה האלה.בבל קנטו יש מקום מרכזי מאוד למלודיה,מה גם שהבל קנטו מאוד קרוב למה שאתה שומע בדרך כלל ולא ייקשה עלייך להתחבר אליו.שופן הושפע הרבה מהבל קנטו (בייחוד בליני שאותו הוא העריץ),ויש הרבה שאומרים שהמוזיקה של שופן היא בל קנטו עם הרבה קישוטים. בהצלחה!