ירושלים: מרכזית הארזים צפויה להיפתח ב 1.7.24; קו 1 עובר לאקסטרה

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
לפי הכתבה הזאת: https://www.kolhair.co.il/jerusalem-news/229903
מרבית הקווים והחיבורים במסוף הארזים ישמשו את האוכלוסייה החרדית, אבל יינתן מענה מיטבי גם למוקדים שאינם חרדיים כמו תל אביב, באר שבע ועוד.
 

מנכל אחד

Active member
לפי הכתבה הזאת: https://www.kolhair.co.il/jerusalem-news/229903
מרבית הקווים והחיבורים במסוף הארזים ישמשו את האוכלוסייה החרדית, אבל יינתן מענה מיטבי גם למוקדים שאינם חרדיים כמו תל אביב, באר שבע ועוד.
לא מבין את ההיגיון להכניס למקום קו לבאר שבע, הביקוש לבאר שבע גבוה במיוחד, אלא אם כן מדובר בחלופה של 470 שתפעל בימי א' שאז זה רעיון מוצלח שיפחית מהלחץ הקיים על התחנה המרכזית.
 

Ccyclist

Well-known member
לא מבין את ההיגיון להכניס למקום קו לבאר שבע, הביקוש לבאר שבע גבוה במיוחד, אלא אם כן מדובר בחלופה של 470 שתפעל בימי א' שאז זה רעיון מוצלח שיפחית מהלחץ הקיים על התחנה המרכזית.

לירושלים יש רק כביש מהיר אחד לשאר המדינה, כביש 1. מרכזית הארזים נמצאת על הכביש אז באמת שאין סיבה שקו לבאר שבע שממילא לא יסע דרך כל כביש 60 אלא דרך כבישים 1 ו 6 לא יעצור בתחנה.

נראה שיש לשם גישה מצומצמת מהגבעה הצרפתית בקווים 42 ו 61 (אפילו ברחוב ההגנה הגיעו לאינפלציית קווים מטורפת של 9 קווים) אז יש אופציה לשימוש סטודנטיאלי בתחנה, אף שהקישור לא תדיר.

כמובן שאם הקו ל"חיפה" הוא 972 של קריית ויז'ניץ' - כנראה שגם הקו ל"באר שבע" יהיה לשכונה כלשהי בלי השקה לתחנה המרכזית או לתחנות הרכבת בעיר.

מבחינתי תחנה מרכזית על כביש 1 ליעדים שאין אליהם רכבת זה רעיון טוב.
 

מנכל אחד

Active member
לירושלים יש רק כביש מהיר אחד לשאר המדינה, כביש 1. מרכזית הארזים נמצאת על הכביש אז באמת שאין סיבה שקו לבאר שבע שממילא לא יסע דרך כל כביש 60 אלא דרך כבישים 1 ו 6 לא יעצור בתחנה.

נראה שיש לשם גישה מצומצמת מהגבעה הצרפתית בקווים 42 ו 61 (אפילו ברחוב ההגנה הגיעו לאינפלציית קווים מטורפת של 9 קווים) אז יש אופציה לשימוש סטודנטיאלי בתחנה, אף שהקישור לא תדיר.

כמובן שאם הקו ל"חיפה" הוא 972 של קריית ויז'ניץ' - כנראה שגם הקו ל"באר שבע" יהיה לשכונה כלשהי בלי השקה לתחנה המרכזית או לתחנות הרכבת בעיר.

מבחינתי תחנה מרכזית על כביש 1 ליעדים שאין אליהם רכבת זה רעיון טוב.
באר שבע משמשת כמעבר לדרום, הביקושים לחיפה הם כיעד, זאת כנראה הסיבה שביקושים ל940 נמוכים כל כך.
פיצול התשומות של 470 יגרום לקווים בתדירות נמוכה ולא נראה שזה יתרום למערכת.
אם רוצים לפצל, עדיף להפעיל קו תדיר באר שבע-מודיעין.
 
נערך לאחרונה ב:

מנכל אחד

Active member
עלוני מידע
 

קבצים מצורפים

  • arazim-B-modia-250x330.pdf
    2 MB · צפיות: 19
  • booklet-A5-EXTENDED12p-draft14 (002).pdf
    2.7 MB · צפיות: 17

מוישי67

Active member
פורסם בעיתון המודיע
(אל תִּלָחַצוּ, זה לא באמת מייצג)
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20240718-WA0003.jpg
    IMG-20240718-WA0003.jpg
    KB 38.2 · צפיות: 14
למעלה