יריד חוצות המרפץ

עינתה10

New member
יריד המתחם- חוצות המפרץ

שלום לכולם, אנחנו ממשיכים ביריד כל שישי שבת ושלישי. בשבת יש פעילות חינם לילדים כמו הצגות, מתנפחים ויצירה חינם. יש המון אנשים בשבת. גם שישי יש תנועה ערה וכן בשלישי. היריד פועל החל מהשעה 11:00 בימים שלישי ושבת וביום שישי החל מהשעה 9:00 הרשמה מראש.
 

HayaBee

New member
כשכן תוכל לספר.....

נשמע כאילו המקום חי ותוסס לאחר השיפוץ לפחות יותר ממה שהיה בעבר, אני צריכה להגיע בשבוע הבא לתחנת הרכבת, מקוה שאגיע ביום יריד ואוכל לספר התרשמות.
 

kdr

New member
אגלה לך סוד

3 שנים הייתה לי מסעדה במקום. זה לא מקום לעסק. העסקים היחידים שעובדים שם הן חברות הסלולר וזה בזכות החניות הרבות. תחלופת העסקים שם גבוהה וחנויות עוגן עוזבות בקצב או מצמצמות את שיטחן. אופיס דיפו, אוטו דיפו, חנות הספורט, דלתא, חנות מוצרי התינוקות ועוד צמצמו שטח באופן ניכר. חנות "מגה" הצטמקה ועל השטח שהתפנה נפתח "עדן טבע מרקט" שהמחירים בו מרחיקים לקוחות ולא נראה שישרוד. לאחרונה עזבה שם Toys R Us, ערוץ הקניות, מחסני מזון ועוד. יש שעות שהמקום נראה כעיירת רפאים. בזמני, ניסו לעשות מדרחוב בשבתות, אני לא נהניתי כי המסעדה הייתה כשרה. אם אני לא צריך לגשת לחברת הסלולר, אין לי מה לחפש במקום. לעומתו, הקריון דחוס ומלא בכל ימות השבוע (שכ"ד בהתאם). השיפוץ התבקש היות ובשטח המשופץ עמדו חנויות רבות ללא שימוש, היה שם מועדון, חנות סברינה, תחנת התקנה של פלאפון ועוד עסקים שנעלמו. חבל, אני עוד הכרתי את השטח של חוצות המפרץ כמפעל פיניציה לפני שעבר לירוחם ומפעל המגפר שנסגר. עכשיו עושה רושם שזה סוס מת.
 

עינתה10

New member
אז אתה טועה בגדול!!!!

מתחם ה- OUTLET מרכז בתוכו 35 רשתות, כמו קסטרו, פוקס, ללין, בילבונג, אפרוטידה, כיתן, דלתא, אופטיקה הלפרין, גולדברי, אריסטו שמט ועוד ועוד ועוד, גם מעצבים יש במתחם כמו רונן חן וחגית טסה ועוד ועוד. מרכזי השרות של שלושת חברות הסלולר נמצאים ליד מה שמביא המון אנשים, אומנם מגה לא להיט אבל עדן טבע מרקט שהוא היחיד באזור מביא המון אנשים. ימימ שבת יש פעילות חינם לילדים וכל החנויות פתוחות מה שמביא המון אנשים, בקיצור המקום עובד יפה מאד!!! אתם מוזמנים להגיע להתרשם!
 

HayaBee

New member
עוררתם את סקרנותי

תודה על הסקירה המקיפה, אני מקוה שאגיע ואראה במו עיני. אשמח לראות שהמקום הומה ומאפשר פרנסה טובה לעובדים בו, הלוואי שכך.. בהצלחה להתראות.
 

kdr

New member
מצטרף לתקוותך

מקווה מאד שהדוכנים אכן יצליחו, בסופו של דבר עומדים מאחוריהם אנשים שבאו להתפרנס.
 

עינתה10

New member
היריד מתקיים בימי שלישי שישי ושבת

את מאד מוזמנת, ימי שבת יש פעילות נהדרת לילדים אז אם יש לך ילדים קטנים זה מאד נחמד. חוץ מזה כל ימות השבוע מאד נעים ונחמד במתחם ה- OUTLET החנויות והמחירים שווים ביותר הדוכנים מוסיפים צבע ומבחר דברים שאין בחנויות כמו אביזרים לפלאפונים, ביגדי תינוקות, חגורות, תכשיטים מיוחדים ועוד ועוד. בברכה.
 

עינתה10

New member
כל תושבי האזור שגילו כמה המתחם שווה מגיעים

חוץ מתושבי האזור מגיעים אנשים שמבינים שאין כל סיבה לשלם על חולצה כפול ממה שהיא שווה ואפשר למצוא אותה בחנויות המתחם. מלבד זאת שהמתחם כל כך עובד שכל הזמן מגיעה עוד ועוד סחורה כך שבחנויות יש קולקציות חדשות כמו בכל החנויות במחירים הרבה יותר שווים.
 

kdr

New member
כתושב האזור שמכיר חברים מחוץ לאזור

כשמחפשים קניות במחירים הגיוניים, "נודדים" לירכא או אחד הכפרים באזור. ההפרש במחירים תהומי, איכות כמו בחנויות היוקרה. כבר ראינו באחת ממהדורות החדשות איך בחנויות ה"מותגים" מוכרים זיופים (בידיעת הרשת), אז פשוט יותר לקנות את הזיופים במחיר זיופים. ההתרשמות שלי מחוצות המפרץ, אם יאסרו על כניסת רכבי עובדים, החניות תהיינה ריקות !.
 

עינתה10

New member
אתה מוזמן למתחם ה- OUTLET

חנויות כמו קסרו, פוקס, ללין, קרוקס, גולדברי, אפרודיטה, גולף, TNT, הוניגמן, ללין, אריסטו שמט, סולוג, לי קופר ועוד מוכרות את המוצרים שלהן, אין איפה למכור "מותגים" מזוייפים, לא ברורה לי הגישה שאתה מבטא. כן, נוסעים לירכא נוסעים גם לדלית הכרמל אין מה להשוות בין מתחי הקניות. המתחם הינו מתחם OUTLET שבו הרשתות מוכרות בגדים ונעליים שלהם מעונות קודמות, יש מלא מציאות ויש גם קקולקציות חדשות בחנויות והמחירים בהתאם. אתה מוזמן להגיע למתחם, אין כניסת רכבים למתחם הוא בנוי בצורת מדרחוב, החנייה מסביב, אין אפשרות להחנות ליד החנויות שבמתחם ה- OUTLET. בחנויות מחוץ למתחם אפשר להנות כמו במתחמי BIG ודומיהם. ושוב אתה מוזמן להגיע ולהתרשם. בברכה
 

kdr

New member
ביקרתי

לרגע חשבתי שהגעתי לכיכר המדינה בת"א. גם אחרי "מבצע" עד 70% הנחה, המחירים עדיין הוכפלו בכמה מספרים. המחירים בהתאם, השאלה למה. עשיתי סיבוב ונסעתי לביג. השארתי כ-350 ₪ ויצאתי עם מלא שקיות של גודי'ס.
 

סופרת67

New member
יריד חוצות המרפץ

עמדתי היום בדוכן בחוצות המפרץ בין השעות 11.00 ועד 15.00 אחה"צ. למרות שהמכירות שלי 'לא היו בשמים' אני מוכרחה לציין שהופתעתי לטובה מהקהל הרב שגדש את הרחבה. המון הורים צעירים וילדים. זה כנראה לא הקהל שמתעניין במה שאני משווקת (תרבות...) אך מכיון שראיתי שהיו שהתענינו ביריד, מצאתי לנכון לספר על התנועה הרבה שם. והמפיקה - סופר סופר נחמדה והגונה!! מצרך נדיר בימינו.
 

HayaBee

New member
מאוד שמחתי לקרוא את תגובתך

למרות הסקפטיות של ידידנו, אולי באמת שבת זה היום, מה קורה בשלישי שישי?גם שמעתי על התחרות בירכא, אז זה רק לגבי שבת?
 

עינתה10

New member
ימי שבת יש פעילות חינם לילדים

הנהלת חוצות מארגנת בכל שבת פעילות חינם לילדים, כמו- הצגות, מתנפחים וכדומה ומחלקת לילדים פופקורן, תירס חם, שקיות ממתקים וכדומה. פעילות זו מושכת המון אנשים בשבת בבוקר, והתנועה ממשיכה עד מוצאי שבת. ההורים שמגיעים בשבת עם הילדים מתרשמים מהחנויות, קונים בדוכנים ומגיעים ללא הילדים במשך השבוע כדי להנות ולקנות "בשקט". כך שגם ימי שלישי ושישי יש תנועה ערה במתחם. מלבד זאת שהמתחם עובד יפה ועבד יפה גם בתקופה שלא הייתה פעילות לילדים. הפעילות מעלה את התנועה ומושכת יותר אנשים. לגבי התחרות- יש תחרות באופן כללי, נפתחו שני קניוני עזראלי, אחד בקריית אתא הסמוכה ואחד בעכו, יש את הקיריון ואת קניון לב המפרץ, יש את מתחם ביג בצומת קריית אתא. האזור דיי רווי במתחמי קניות. אמנם כל מה שציינתי לא פתוח בשבת אבל מהווה תחרות במשך השבוע ולכולם יש עבודה. בשבת יש את ירכא ונצרת ועדיין לדעתי כולם מתפרנסים. מתחם ה- OUTLET שונה משאר מרכזי הקניות הקיימים באזור, חדש, מאד נקי, מעוצב יפה, מבחר גדול של רשתות. מאד נעים ונחמד במקום, לא מאד גדול, כך שהוא לא מעייף ועדיין יש מבחר גדול, הדוכנים מוסיפים הרבה צבע ומשלימים את מה שאין בחנויות, כמו דוכני תכשיטים, דוכן אביזרים לפאלפון, דוכן חגורות, משקפי שמש, אקססוריז, משחקים ועוד. בברכה,
 
למעלה