יש המשך לסאקורה!!!!!

Sakura Kinomoto

New member
יש המשך לסאקורה!!!!!

לכל מי שלא יודע יש סדרת המשך (כמנגה) לסדרה card aptor sakura לסיפור קוראים:tsubasa והוא הולך ככה: בעתיד סאקורה הופכת לנסיכת הקלוא וסיוראןבמעמד קצת יותר נמוך לא ממש זוכרת מה אז סאקורה יום אחד הולכת לסיוראן כדי לספר לו שהיא אוהבת אותו אאאאאבבלל איזה מישהו מרושע (לא זוכרת מי קראתי את זה רק פעם אחת)גונב לסאקורה את הזכרון עכשיו סיוראן חייב ללכת ולהחזיר לסאקורה את הזיכרון יחד עם כמה חברים חדשים. הסיפור מאוד דומה לcardcaptor sakura של קלאמפ (clamp) אבל די מעורבב עם סיפור של קלאמפ מאג'יק ניט רייארט' magic knight reyearth או משהו כזה שזה ממש פנטזיה ייייפפפההה!!!!! הנה תמונה!
 

Houndour

New member
*אנחה* תראי.. ../images/Emo79.gif

טסובאסה היא בפירוש לא סדרת המשך לסאקורה.. היא פשוט מנגה מאותה חברה עם דמויות סאקורה ושאורן משלה. מה גם שהיא שונן ואת סאקורה השכילו לעשות שוג'ו. יודעת מה? הם אפילו טרחו לרשום שחור על גבי לבן בעמוד הראשון של המנגה, שזה בכלל לא אותם סאקורה ושאורן שבסדרה קארדקפטור סאקורה, אלא סאקורה ושאורן מעולם אחר (בשביל שלא ימהרו להכריז על סדרת המשך לסאקורה).. מה יותר מזה? חחח מה שכן, אם בעתיד יעשו אנימה לטסובאסה, מה שיהיה מגניב לכשעצמו, נראה שוב את סאקו ושאורן על המסך, אבל עם ציפיות נמוכות יותר ^^
 

Stinki Winki

New member
../images/Emo44.gifשאלה

מה זה שוג'ו?
 

Yoley

New member
שוג'ו = בת

שונן = בן. הכוונה היא שסאקורה זו סדרת בנות (כלומר שהגיבורה הראשית היא בת) וטסובאסה היא סדרת בנים.
 

HuGo Hell

New member
מה הקשר? ../images/Emo1.gif

יש מלא סדרות שונן שהגיבורה הראשית שלהן בת. פשוט שונן אלו סדרות בנים עם אקשן ומוות וכו'. ושוג'ו אלו סדרות ורודות וחמודות לבנות.
 

Houndour

New member
קשר כי ברוב השוג'ואים הדמות ../images/Emo79.gif

הראשית היא באמת בת ^^ ומה שאמרת מכסה 3/4 מהשונן ואולי 20% מהשוג'ו.. חחח שונן זה פשוט מיועד לבנים, ושוג'ו לבנות. כמובן שאפשר לזהות מאפיינים, אבל הם אף פעם לא יהיו נכונים ב-100% לכל הז'אנר.. ובטח שלא ורוד עם לבבות לשוג'ו 0.0 הנה הגדרה שאני אוהב
:
Should not be confused with shojou (書状) which means a letter or note, or shoujou (症状) which means the symptoms of a disease, or shojo (処女) which means specifically "virgin" (while shoujo -can- mean virgin, shojo -only- means virgin). However, it is commonly spelled as "shojo" due to romanization issues. ^_____________________________^ והחלק היותר רציני, שמבהיר את טענתי: "Shoujo" is a demographic indicator for anime and manga aimed at girls. However, among Western fans, it is often misinterpreted to mean "an anime with the stylistic qualities usually associated with shoujo". In other words, shoujo is associated with a visual and storytelling style rather than with a demographic. While it is true that shoujo anime and manga traditionally tend to have a strong focus on relationships and character development, it is far too diverse to be pigeonholed so neatly.
נלקח מתוך האתר ANN
 

shellyangel

New member
\: ../images/Emo54.gif

אהההה.... אני שונאת ורוד... אבל אני אוהבת סדרות גם לבנות וגם לבנים... (דרגון בול Z, שאמן קינג*******, דיג'ימון..........)
 

shellyangel

New member
חחחחחח...../images/Emo54.gif

עזבו, אני ילדה מוזרה... אנשים אומרים לי שאני מושפעת מסדרות מצויירות יותר מידי.... חחחחחחחחחחחחחחחחחח... ^_^
 

HuGo Hell

New member
../images/Emo26.gifלכולם ../images/Emo13.gif ../images/Emo36.gif../images/Emo1.gif

עקב מה שאמרת "אם יעשו בעתיד אינמה לטסובאסה" אזהו ש... ב2005 תצא סדרה לטסובאסה + סרט של אקסאקסאקסהוליק
אני יודע של הסרט של אקסאקסאקסהוליק כבר עובדים עליו או משהו. על טסובאסה לא ידוע עוד כלום רק שתהיה לזה סדרת אנימה.
 

Magma99

New member
יאייי

אנימה של טסובאסה! D-: אבל למה הן לא מסיימות את המנגה של אקס >_< איזה רוע לב
 

BaBy AnImE

New member
../images/Emo113.gif אנימה של טסובאסה!!

איזה כיף!
אבל היא בטוח תגיע אלינו רק עוד 10 שנים או משהו כזה....
 
למעלה