יש כרטיס מועדון?

adidan

New member
האגודה למלחמה בסרטן כן תורמת לחולים

היא כן תורמת לחולים נותנת שיעורים פרטיים לתלמידים שחולים מביאה ישר לכל ילד שלומד בבי"ס וחולה בסרטן מחשב מוציאה לטיולים לחו"ל ועוד כל מיני טיולים בארץ אז לפני שאתה פותח את הפה תברר דברים בלי להעיף בהינף יד מה שאנשים אחרים עומלים וטורחים ותורמים כבר שנים...
 

magy

New member
סיפרו לי שההודעה הגיעה

לעמוד הראשי בתפוז...... אולי מישהו מהחברה יטרח ויספר מה עומד מאחורי כל השנור הזה. והכי חשוב, אם הכסף באמת מגיע ליעודו........ אחותי סיפרה לי שפתאום אתמול, הפסיקו לבקש את השקל.....בקופה.... של מרכז הקניות הזה....
 

adidan

New member
לפעמים באמת הכסף מגיע ליעדו

וכשאתה תורם תראה לאן אתה תורם אם אתה תורם לאגודה למלחמה בסרטן שתורמים גם למחקר הסרטן וגם לחולים עצמם ועכשיו הם גם מנסים להגדיל את סל התרופות או לעזר מציון או לזכרון מנחם קו לחיים משפחה אחת ואגודות גדולות ומוכרות תדע שהכסף שלך יגיע ליעדו כמובן שזה לא אומר שכל האגודות הקטנות גנבות פשוט צריך לברר את זה כי יש המון אנשים רעים שאוהבית לקחת כסף בשם ילדים חולי סרטן וזה עצוב פשוט צריך לבדוק למי תורמים..
 

jgdajgdajgda

New member
זה לא צדקה.

אני חושב שהיית צריכה להתקשר לאמותת "עלה" שלשם תורמים להם את השקל ולברר אם הם מקבלים את הכסף מהסופר .ואם זה הולך לאמותה אז למה הם מפחדים להגיד שזה הולך לאמותה.ואם זה לא הולך צריך לעשות טביעה מהחברה שיתרמו את כל הכסף לאמותה.
 

די נו

New member
זו באמת חוצפה ולא צריך לתרום להם

אפשר לתרום כמה כסף שרוצים כל חודש למי שרוצים, בצורה עצמאית, ולא באמצעות קופאית בסופר - שכמו שאמרת, אי אפשר לדעת לאן זה מגיע בסוף. מה גם שענבר בכלל העלתה נקודה טובה - שהכסף הזה הולך בעצם לפטור ממס לטובת הסופר... לא חשבתי על זה בכלל. אני מציע, אגב, לתרום 10% מההכנסה החודשית ולחסוך עוד 10%, ולחיות מהשאר. אבל זה כבר עניין אחר
 
ארץ זבת חלב ודבש ו"תן לי"

המציאות על הפנים בארץ, יותר מידי נזקקים בנוסף לכל יתר הגופים והאגודות, אפילו לאגודה למען החיל האזרח מתבקש לתרום...אני לא נגד, פשוט כולם מתנערים מהחובות שלהם כולל המדינה. והאמת תראו זה לא רק מסכנים וחסרי כל מבקשים תרומות, גם ראש הממשלה מבקש תרומות, תרומה למפלגה, לבחירות, תרומה למדינה מה יש אסור ?! רק מה בכל אותן אגודות, או נדייק במרביתן יש בעלי תפקידים עם משכורות מנופחות כולל מנכ"ל סמנ"ל ועוד רמי דרג למינהם...מה רע ? כל עוד הפרה נותנת חלב - נחלוב אותה. לא עוד חברים !!! גמרתי עם זה !!! אל תעמדו לי ליד החלון של האוטו, פתח הבית,בסלון בטלויזיה תביאו מפורסמים שיפזזו לי מול המסך, קופאית בסופר ועוד כמה על הדרך... אני גמרתי לתרום. אני שהאמנתי ותרמתי - די נמאס לי !! כן חברים אני עובד, גם שעות נוספות, פחות 10 שקלים לחודש תרומה לא יהרגו אותי...אבל נהייתי קטן אמונה, אפילו בשביל ההרשה הטובה שעשיתי מצווה אני כבר לא משלם אני לא מאמין שהכסף מגיע לאן שבאמת צריך להגיע...אז די תעזבו אותי. אוהב את כולכם ושלא נזדקק באמת.
 

ZAFRIRBA

New member
חבל שהגענו לכזה מצב

לאחרונה אנחנו מנסים לעזור לחבר שצריך השתלה דחופה. ההשתלה עולה 100000 דולר . בלי טיסות (לסין) ובלי הוצאות נילוות. וגילינו שאנשים לא תורמים בגלל כל מיני עמותות מושחתות. לדעתי זה לא בסדר שראשים של כל מיני עמותות מקבלים משכורות מנופחות. דרך אגב עמותות שבעבר הייתי תורם להם כמו עזר מציון לא רצו לעזור לנו. יש עוד אנשים טובים שעוזרים. אבל קשה מאוד . וחבל שאין משהו מסודר במדינה שלא נצטרך "לבקש נדבות" . בגלל שיקולים של כסף מזהמים לנו את המים ואת האוויר ובגלל שיקולים כאלו שאין כסף בקופה נמות.
 

ענבר.

New member
ארץ נהדרת../images/Emo6.gif

אתה לא היחיד שהפסיק לתרום. אני די שמחה, למרות שזה עצוב, לראות אנשים שמפסיקים לתרום, כי אולי זה מה שינער את המדינה המושחתת שלנו ויביא אותה להבנה שיש גבול לחלב דל השומן שמנסים לחלוב בכוח מהאזרח הקטן. לא היה קורה כלום במדינה, אם מפעל הפיס/לוטו/טוטו ושאר גירודים מעצבנים היו מעבירים חלק נכבד מההימורים "החוקיים" האלה לטובת החולים, שקופות החולים, משרד הבריאות והמדינה אטומים לגביהם. לא צריך כל כך הרבה חדרי ספורט, מגרשי טניס, מגרשי כדורסל או מתנס"ים, שהעיריות יממנו את המבנים האלה בכספי המיסים העירוניים. והכי מרגיז, שברגע שתרמת פעם אחת, אתה נכנס למאגר ההתרמות ובכל רבעון, אתה מקבל תזכורת טלפונית או בתיבת הדואר - "החגים מתקרבים עלינו לטובה, מה עם איזה גפילטע פיש למשפחה במצוקה"?
 

amazone

New member
לכל מלכ"ר צריך להיות מספר עמותה

למטרות ניכוי מס - הקופאית צריכה לתת קבלה נפרדת עם מספר העמותה לפי מספר העמותה אפשר לדעת למי תרמת
 
../images/Emo7.gif

עצוב לי שלא יודעים באמת אם הכסף הזה לא הולך לקרן הצבי, אני מאוד רוצה לעזור לכן אני עוזרת מתי שאני יודעת שזה באמת הולך ליעדו,משפחות וכאלה מדיי פעם שמתאפשר.
 

icon77

New member
כרטיס מועדון

ואם בלשאול שאלות עסקינן אזי צריך גם לשאול לאן הולכים עשרות אלפי שקלים הנגבים בבתי קפה ומסעדות כ"דמי הבטחה" שמתוכם משלמים למהבטח בכניסה שכר מינימום של(במקרה הטוב)כ3000.שח בחודש??????????????
 

magy

New member
ועיגול החשבון כלפי מעלה.....

ועיגול העודף כלפי מטה..... ושניות בשיחות בסלולארי.....שמתעגלות ובטלפון....... בעצם, מרמים אותנו על ימין ועל שמאל....כל דקה..... באיצטלה של "תרומה" כדי שלא נוכל לפצות פה ולהשמע כמו חארות......
 

itaym02

New member
ואז משדרים פרסומות כנגד עברות כלכלי

כלכליות בטלויזיה וכנגד אלו שמתחמקים מתשלום האגרה...אבל זה המשחק בארץ, בואו נראה מי ידפוק לשני יותר את הכיס.
 
למעלה