יש לי אתר יפה אבל אף אחד לא מגיע ?

moshegv

New member
אני צריך לקדם אתר ואני לא יודע ממש

אני צריך לקדם אתר חדש בגוגל ואיני יודע איך הצעות יתקבלו בברכה באמת כל נושא שהוא...(לגבי החלפת קישורים זה לא טוב כי האתר הוא של חברה וזה לא נעים שיש פרסומת של חברה אחרת באתר) אבל כל דבר שיכול לקדם אתרים במנועי חיפוש כמו גוגל וואלה תפוז ועוד...יכול לעזור....לא הצלחתי ממש למרות שהפעלי את מסע הפרסום בגוגל לא הופיעו המילים שרציתי כמו בנה לך אתר או בניית אתרים איך ממש עושים את אני לא יודע יש לי חברים שכן הצליחו לפרסם אודה למי שישלח אליי רעיונות כיצד צריך לעשות כדי שיהיו קליקים במסעי החיפוש בגוגל?
 

moshegv

New member
יש לי אתר יפה אבל אף אחד לא מגיע ?

יש לי אתר זה נחמד וטוב אבל למה אף אחד לא מגיע אליו...? www.heshevnet.co.il אני אשמח לשמוע רעיונות מגולשים שרוצים לתרום מזמנם והידע שלהם איך לבנות את האתר נכון מלכתחילה כדי שיהיה זמין, נגיש וכמובן שיופיע במנועים החשובים בלי להוציא עשרות אלפי שקלים כדי להשיג את זה.
 

lerontal

New member
נא לא לפרסם אתרים מסחריים בפורום

שלום לך, קודם כל אני מבקש שלא לפרסם בפורום אתרים מסחריים, זו לא מטרת הפורום, אתה יכול לפרסם את האתר באחד הלוחות. שנית, זה מאד מחמיא שאתה משתמש בטקסט שלי בשאלה שלך. נחמד. יש לי כמה שאלות ברשותך, אתה מפרסם אתר שאמור לתת כלי מהיר ונוח לבניית אתרים אבל הלוגו שלך והשם זה "הנהלת חשבונות באינטרנט".... שם הדומיין שלך, גם הוא לא נותן שום כיוון לגבי מהות האתר, והאמת גם היא לא ברורה כי פתאום יש חנות עם דברים שלא קשורים לכלום, למה זה? למה שמישהו ייקח ברצינות אתר שכזה שהשם שלו לא קשור למה שהוא מציע וגם מה שהוא מציע לא ברור וגם מנסים למכור לו פסלים של פילים על הדרך? מעבר לכך יש לך קטגוריה שנקרא "קידום אתרים" שם אתה נותן עצות לקידום אתרים, זה קצת מתנגש לי עם הבקשה שלך לקידום האתר. אתה בעצמך לא ממש משתמש במה שאתה מייעץ. אשמח לקבל תשובות ולנסות לעזור לך.
 

moshegv

New member
תודה

אני מאוד מודה לך על התשובות! אני אתייחס ברצינות רבה להערותייך! לגבי הלוגו את צודקת ולכן אני אפעל לשנות אותו!תודה. לגבי שם הדומיין הייתי שמח לקבל עצה לגבי הכיוון שאת מתכוונת מה את היית מציעה ? כמו כן החנות נכון לא קשורה ולכן אפעל בכיוון גם כן לפתוח אתר ניפרד רק לחנות! נכון לא לוקחים ברצינות ונראה שהסיבות שאת כבר ציינת ,מהסיבה הזו הפניתי את השאלה "שלא מגיעים לאתר! בקטגוריה של קידום האתר הם כרגע בגדר עצות ברמה שלי ולא מעבר לכך ,כרגע ציינתי בקטגוריה זו רק לגבי גוגל מה דעתך?
 
למעלה