יש לי ברשותי כרגע 400K ש"ח

yanov10

New member
יש לי ברשותי כרגע 400K ש"ח

יש לי ברשותי כרגע 400K ש"ח מעוניין להשקיע אותם איפשהו אבל לא מצליח לעלות על רעיון.
אשמח לעזרה מכם.
 

eliranzoharhen

New member
תפתח תעודת סל של 25 הגדולות

תפתח תעודת סל של 25 החברות הבורסאיות המבטיחות, כך יהיה לך עסק מבטיח שיניב לך רווחים בטוחים לעתיד. פנה לבנק ואני מבטיח שלא תתאכזב. אולי אפילו עדיף לפנות לקרן השקעות פרטית שתגבה פחות עמלה מהבנק. תחשוב שכל שנה תרוויח בין 5% - 10% על כל ה 400K שזה לא מעט כסף לתווך הארוך
 

tedkovits

New member
השקעה

שלום רב,
הרבה מתלבטים באותו הנושא - היכן ניתן לקבל תשואה הולמת להשקעה. זה זמן רב, שלא ניתן לאתר אפיקי השקעה סולידיים נושאי תשואה במוסדות פיננסיים, והתשואות המקובלות נוטות לכיוון האפס, או קרוב לכך. גם תשואה סולידית בשילובים של אגרות חוב ומניות משיגות בד"כ אחוזים בודדים (אם בכלל) תוך סיכון קטן.
אציע לך אפיק קוסם ונושא תשואות גבוהות - השקעה בבית להשכרה בארה"ב. אני עוסק בהשקעות שכאלה עצמאית לחלוטין, ללא כל גוף תומך ובהצלחה רבה הנושאת תשואות של למעלה מ - 10% באופן מוכך וקבוע, ומיידית.
אני מכיר היטב את כל החששות הנלוות להשקעה שכזאת, כגון תרמיות גניבות ותלות במשקיעים אחרים. הדרך שאני מציע היא דרך עצמאית לחלוטין, שאינה תלויה באף אדם מלבדך, אתה רוכש נכס שהוא שלך, ושלך בלבד, ללא הסכמים, התחייבויות, ואתה היחיד ששולט בו, יכול למוכרו בכל עת שתחפוץ ולממש אותו.
כיצד? אני מדריך אותך המשקיע כיצד לעשות זאת, שוב באופן עצמאי לחלוטין.
תמורת כ-100,000$ - כ-400,000 ש"ח, תוכל לקנות בית בודד (וילה) על שטח אדמה, ועד מספר בתים, ולקבל תמורה מדהימה להשקעה שבנוסף להיותה נושאת תשואה גבוהה, גם משביחה עם השנים, ותעלה את ערך ההשקעה.
לקבלת חוברת הדרכה מפורטת - חינם, כתוב אלי.
[email protected]
 
למעלה