יש לי הצעה לנו האוהדים

rebull

New member
יש לי הצעה לנו האוהדים

במקום ״הגיעה הזמן אומרת אימי... טועמה מחבל״
א. תרדו מישראל
ב. תלכו לעזאזל
ג. אוהב את ישראל

אני בכלל בעד להפסיק עם שירי שנאה ולהשקיע באהבה לקבוצה שלי. יש בכדורגל הברזילאי כמה קבוצות אוהדים שאצלם לא מקללים את היריב וגם לא את השופט. המטרה שלהם זה להשקיע את כל זמן המשחק בלעודד את הקבוצה שלהם. אני מבין שזה לא יקרה פה בקרוב. אז אולי רק להפסיק עם הגזענות ולשמור על הכבוד העצמי שלנו.

ועוד משהו שיסביר את עמדתי,
אני ועוד הרבה אנשים באים עם ילדים קטנים למגרש. בעיקר למשחקי ליגה. תחשבו לאיזו שפה הם נחשפים ואיזו השפעה רעה יש לכל הקללות האלה עליהם. אני אחרי הדרבי הייתי ממש צריך להסביר לאחיין שלי בן ה7 שטועמה לא מחבל שלא צריך להרוג את כל אוהדי הפועל ועוד הסברים שעדיף לא לפרט.

תחשבו על זה קצת.
 
מי זה בכלל סלים טועמה הזה?

סתם, ברור שאני יודע מי זה, אבל לא אכפת לו ממנו והוא לא מעניין אותי. הוא לא עשה לי שום רע והקריאות נגדו מיותרות.
בכלל יש למכבי בעיה בעידוד לדעתי.
מיעוט שירים - ברוטינת המשחק יש 4 שירים שחוזרים על עצמם. התזמון של השירים לא תמיד טוב. קהל לא צריך לתפקד כמקהלה. קהל צריך להיות דינמי. בהחלטה לא טובה של השופטים לשרוק בוז לא קצר ולהפעיל לחץ על השופטים. בוז - שהכדור אצל היריבה ברגעים חשובים (תחילת משחק, התחלת מומנטום של היריבה, התחלת מומנטום של מכבי וברגעים המכריעים של המשחק, גם יותר מדי בוז בעייתי כי הוא מאבד את האפקט). זה משפיע מאוד גם על היריבה וגם על שחקני מכבי, נותן להם רוח גבית ורבאק ללחוץ בהגנה.
קל מאוד להרגיע את הקהל של מכבי, טיים אווט או עיכוב במשחק והקהל נרגע, לגיטימי, לא מצפה מהקהל להיות אקטיבי כל הזמן אבל בתום העיכוב צריך להתעורר.
דבר אחרון, דינמיות, אי אפשר להתבסס על אותם שירים ואותו עידוד, זה משעמם ומאבד מהאפקט. ברור שזה לא צריך לבוא מכל הקהל, אלא מהגרעיון המעודד (11 ו6).

אם משתמשים בקהל בתבונה אפשר גם להנות במשחקים יותר וגם להיות קהל אפקטיבי הרבה יותר.
 
יותר מזה,

אני לא שותף לקריאות נגדו ואני חושב שצריך לגנות את זה.
מכוער ולא במקום. גם אני לא הייתי רוצה להביא את הילדים שלי למגרש אלים (יש לציין שאוהדי מכבי הם בין הפחות אלימים בליגה ומרגיש טוב מאוד בנוקיה סה"כ למעט שיר או שניים).
אני נגד אלימות מכל סוג וכל צורה במגרשים.
 

rebull

New member
למה יש שני גושים שונים בקהל?

אני יודע שהיה איזה קטע בין שני הגושים בזמנו אבל אני חושב שהגיע הזמן שיתאחדו לאחד. הגוש המעודד יכול למלא 3 יציעים בהיכל ולתת עידוד שאף קבוצה בארץ לא יכולה לתת. וכן אני מסכים חייבים למצוא עוד שירים.
 

lb22

New member
אוו אוו איזו שאלה חחח

יש בעיות בין הגושים...

אבל בעיה אחרת היא בעית הכסף, מחיר יציע 10 הוא לא כמו יציע 11 וגם אני חושב שיציע 12 לא בדיוק במחיר שמקבלים החברה ביציע 7 ....
 

rebull

New member
זה שיש בעיות אני מבין

מה שאני לא מבין זה למה אי אפשר להתעלות מעבר לבעיות האלה לטובת הקבוצה? אני בכלל לא מבין למה צריכות להיות בעיות בנושא כזה. זה בסך הכל לבוא למגרש לצעוק מכבי מכבי וזהו. איך הופכים נושא כזה פשוט לפוליטיקה פנימית בין אוהדים?
 
זה לא יתכן

קבוצה מצליחה מטבעה מושכת המון טרמפיסטים , כל אחד שם מסיבותיו שלו , וגם בלי קשר לא כל אחד שאוהב כדורסל ואוהב את מכבי בא בשביל לשיר ולצעוק.
ככל שיש יותר אוהדים מן הסתם יש יותר גיוון אנושי.
השאלה היא לגבי מה שהשרופים עושים ולגבי המגוון שלהם, בנושא הזה כנראה שהם לא יותר יצירתיים מהפועל תל אביב , וגם זה הגיוני ,מי שיותר שבע , בדרך כלל פחות יצירתי , יש לו פחות דרייב , במיוחד מאלה שבאים מאנטי כל כך אמוציונאלי כמו אוהדי הפועל תל אביב.
 
למעלה