יש לי פאקינג בעיה...

יש לי פאקינג בעיה...

אממ אני תמיד הייתי בנאדם במבזבז וקונה כאילו דברים שהוא אוהב והכל.. אבל בזמן האחרון, בחאיזה חצי שנה אחרונה, לוקח לי שנים להחליט מה לקנות, והטעם שלי נורא הצטמצם כנראה ואני אף פעם לא מוצאת מה לקנות, יש מצבים שהייתי הולכת באיזה חודש ל10 קניונים שונים ויוצאת מכל הסיבוב הזה עם מכנס אחד (זה קרה לי באוגוסט.. זה היה נורא עצוב, לכ ןהמכנס הזה היה הקניה הכי טובה שלי בחיים אני חושבת..). בכל אופן, אני אל יודעת איזה שד נכנס זי שהפכתי להיות כל כך בררנית.. אני אוהבת לקנות את רוב הבגדים שלי עם אמא שלי, כי ככה גם לא מוגבלים עם כסף הכל, ואני יודעת שאם אני אקנה משהו היא לא תגיד אחרי זה שהוא מכוער, כי אם היא חושבת שהוא מכוער היא תגיד לי בחנות.. בכל אופן.. ממש קשה לי באיזה 4 חודשים אחרונים חקנות בגדים, זה ממש מתסכל אותי! עכשיו, באותו חודש (אוגוסט), רראיתי נעלים שממש אהבתי.. נעליים אדומות ש אדידס עם שלושה פסים לבנים.. לא הנעליים שיש לכל העולם, אבל להרבה אנשים יש נעליים כאלה בלבן עם פסים בכל מיני צבעים (שוב, אני לא מתכוונת לנעלים הנמוכות שיש לכל העולם..)... בכל אופן.. זה כנראה דגם די ישן(למרות שבהפוך, כאילו בלבן עם פסים איזשהו צבע תמיד יש), ותמיד שחיפשתי אותו (בחודשיים הראשונים), או שלא היה אותו, או שלא היה במידה שלי.. מאז החודשיים האלו, עברו עוד איזה חודש-חודשיים שמאז אני בכלל כבר לא רואה את הדגם הזה בחנויות.. ואני לא יודעת מה לעשות כי אני ממש אוהבת את הנעל הזאת! זאת הנעל היחידה שאני מסכימה ורוצה לקנות (אמרתי לכם כבר כמה שאני בררנית).. מאז ראיתי רק פעם אחת נעל שדי חיבבתי... בפול אנד בר, שזו נעל יחסית של מאגניבים.. כאילו יחסית של סקייטרים.. אבל יפה כזו, בצבע בורדו ובז´.. אבל כמו תמיד, בפול אנד בר אף פעם אין שום דבר, או שזה לא המידה שלך, או שפשוט אין את הדגם שאתה מחפש. שונאת את פול אנד בר. בכל אופן כל הסיפור הזה שאני לא מוצאת את שתי הזוגות נעליים האלו, ובכלל שאני חתיכת בררניצת ממש מדכאים אותי לפעמים.. טוב, זהו, רק רציתי לספר לכם..
 

space girl

New member
חדווה - כמוני כמוך ../images/Emo4.gif

אני לא ברננית אני פשוט לא החלטתי !!! זו מחלה , אם לא דואגים לי להזכיר שהזמן עובר אני יכולה להתלבט 3 שעות ... אפילו על דברים קטנים אז ככה משפט מאוד חכם לקניות , שצריך לאמץ אותו : - אם את רואה משהו יפה ויש לך כסף בשבילו ( לא משהו ב4579309 ש"ח) קני ! אח"כ תצטערי ... ובייחוד אם את אם אמא שלך ... :)) עכשיו בקשר לנעליים זה די נשמע כמו כל הנעל שיש לכל העולם , וראיתי את הנעליים בפול אנד בר ולדעתי הן ממש יפות !!! דומות קצת לוואנס , ממש יפות ! אז תחפשי קצת את אדידס אם לא תמצאי קני את הפול אנד בר מקווה שעזרתי :)
 
../images/Emo12.gif../images/Emo105.gif

נעליי אדידס מיוחדות ולא נמצאות. זוג מכנסיים כול החופש. בררנות יתר. נעליי אדידס מיוחדות ולא נמצאות. נעליי אדידס מיוחדות ולא נמצאות. לזה קוראים דז´ה וו
 

blinknetta

New member
*מזדהה*

לא הצלחתי למצוא מכנסיים ראויים לשמם מסוף החופש הגדול... נעליי פומה מיוחדות ולא נמצאות הממ... לאחר 4 חודשיי חיפוש תאמינו או לא מצאתי! בצבע אדום! יפייפיות!
 
למעלה