יש לי רעיון לסארט אפ!

Nimrod H

New member
יש לי רעיון לסארט אפ!

רשת חברתית שבה כל אחד מקשר לכל כרטיסי ההיכרויות שלו באתרי היכרויות וגם מסמן את כל האנשים שהוא או היא יצא או יצאה איתם ומדרג אותם! ואז במקום רשימת חברים, רואים רשימת "עם מי יצאתי" ויש דירוג כלשהו. זה הולך ככה, קודם צריך לשלוח בקשה לאישור, כדי שהצד השני יאשר שאכן יצאתם, אחרי שהוא מאשר, אפשר לדרג: היה טוב היה יותר מטוב היה הרבה פחות מטוב כדאי מאוד להיזהר כדאי מאוד להשתרגע וכאלה... הפטנט הוא, שהמדורג - לא יכול לראות מי דירג אותו לטובה או לרעה, רק החברים שמתעניינים ברזומה שלו בתור 'דייטר' יכולים לראות. ברור שזה פתח להמון הכפשות והשמצות והטיית דירוגים על ידי ריבוי משתמשים וכל השיט הרגיל, לא מקנא במנהל הקהילה של האתר הזה, אבל תודו שזה רעיון יות רמגניב מהפייסבוק! :~) יאללה עשיתי את שלי כאן היום, צ'או בינתיים!
 

Purple Mushroom

New member
רעיון טוב :)

זה רעיון טוב לרשת חברתית של הכרויות (אבל שתיהיה חינם,כמו רשתות חברתיות אחרות), רק שזה יכול לפתוח פתח לתביעות של אתרי ההכרויות שצריך לשלם כסף כדי להיות יוזר יותר מתקדם , ו.. בקשר לרעיון יותר מגניב מפייסבוק, פייסבוק לא באה במטרה להיות רשת חברתית של הכרויות במובן הזה. משתמש לאחרונה את תושבי ואזרחי ישראל כמעיין שידרוג לחבר'ה ומקושרים (לפי הבנתי). -בקשר לרעיון שלך , זה מזכיר לי שלפני כ-7 שנים, היה לי רעיון בקשר לאתר\דף להכרויות (תקופה אחרי שסיימתי לימודי הנדסאים). לבנות , לעשות סקר שוק , ולבנות דף של טבלה עם הבחורות הכי שוות ופנויות (להתחיל מתל אביב והמרכז).. נדמה לי שאפילו כתבתי משהו דומה באחת ההודעות הראשונות שלי בפורומים של תפוז (ינואר 2001),רק חבל שזה היה פורום לא רלוונטי מבחינתי דאז.. :). -אני כבר אפתח כרטיס בקפה
דה מרקר כבר מחר.(מקווה). הרגשתי כבר עייף . נמשיך בתקווה מחר :0)
.
 
אוי, נמרוד, נמרוד,

זה רעיון רע, רע, רע. ולמה? כי אנשים ישתמשו בו לסגירת חשבונות אינסופית. הרי מי כמוך יודע כמה דייטרים מאוכזבים יש בעולמנו, גברים ונשים ששונאים את מי ששתו איתו יומיים קודם קפה בנחמדות מעושה. בקיצור, זו תהיה זירת תככים שקן צרעות יהיה צמר גפן מתוק לעומתה.
 
למעלה