יש לי רעיון..

Ignition

New member
יש לי רעיון..

שכל אחד ירשום איזה להקה הוא היה מרכיב מכל האגדות רוק שלו (לקחת רק חבר אחד מכל להקה) זמר - (לא משנה לי ממש) של האיגלז גיטרה - מארק נופפלר (דייר סטרייטס) באס - (לא מצאתי מישהו מיוחד) של דיפ פרפל תופים - סטוראט קופלנד (פוליס)
 

ganooov

New member
עוד שלב שכל פורום חדש עובר... ../images/Emo13.gif

יצא לי כבר להרכיב כמה רשימות כאלה. אוקיי, שלי: גיטריסט מוביל: מארק קנופפלר (ואני מזהיר: מי שלא יכתוב את הק´ והפ´ השניה יאלץ לכתוב את השם באנגלית). גיטריסט ליווי: ג´ון פרישאנטה (אני יודע שהוא עדיין לא אגדה, אבל הוא גיטריסט הליווי הטוב בעולם, באותו מקום עם ג´יימס האטפילד). בס|סהדגש|: פלי (ואני יודע שהם פאנק-רוק, אבל הוא בסיסט מדהים, יותר טוב מכולם למעט ג´קו פאסטוריאס). קלידים: רייט מפינק פלויד (שהם פרוגרסיב רוק, והוא ללא ספק מהטובים ביותר בקלידים). תופים: צ´אד גרייסי מלהקת Live (שהם הארד רוק, ולא יהיו אגדה - וחבל. הן מהלהקות היותר טובות לדעתי). כותב שירים: קנופפלר. ביי.
 

Johnny the Doe

New member
אפשר לשאול שאלה?

איך אתה קובע מיהו הגיטריס הליווי הטוב בעולם? מה יכול להיות כל כך מיוחד בגיטריסט ליווי שעושה אותו טוב יותר ממישהו אחר? הרי בגיטריסט מוביל זה ברור - וירטואוזיות וסגנון הם הקריטריונים העיקריים, אבל מה כל כך מאתגר בלהיות גיטריסט ליווי? אולי משהו נסתר ממני שפספסתי, אבל אני פשוט לא מבין את הנקודה הזו.
 

ganooov

New member
אמממ... ../images/Emo13.gif

זה בעיקר עניין של טעם אישי. בדרך כלל נחשב ג´יימס האטפילד לגיטריסט הליווי הטוב בעולם, אבל הוא מטאל... לדעתי פרישאנטה הוא הטוב מכולם בגלל איך שהוא פורט אקורדים. זה נושא שקצת קשה להסביר, אבל אם תקשיב טוב לקליפורניקיישן (בפזמון) ולBy The Way תבין על מה אני מדבר. ההשפעה על האוירה היא מאוד גדולה בגיטריסטי ליווי. ואצל פרישאנטה והאטפילד זה מאוד חזק. בכלל - האטפילד הרבה יותר בולט מקירק במטאליקה, והוא גיטריסט הליווי.
 

Johnny the Doe

New member
הבנתי אותך

לג´ון פרושיאנטה יש הרבה רגש ושמתי לב לפזמון בקליפורניקיישן. אוקיי, הבנתי את הרעיון הכללי, גיטריסט ליווי טוב נותן את הרקע הנכון לשיר, בדומה לבסיסט.
 

ganooov

New member
ואני בסיסט... ../images/Emo13.gif

אממ.. ברד הוט חלוקת התפקידיפ באמת הפוכה...
 

Johnny the Doe

New member
נכון

פלי הרבה יותר דומיננטי ומוכר מאשר פרושיאנטה, בלי לזלזל בג´וני כמובן
דרך אגב, תגיד, הסמיילי שלך בנושא של כל הודעה הוא לא חתימה מיוחדת או משהו נכון? אתה מוסיף אותו ידנית בכל הודעה?
 

ganooov

New member
אני מוסיף אותו ידנית כמובן ../images/Emo13.gif

וזה לא קשה. בחלק מהפורומים (בעיקר האלה לצעירים) יש דבר שנקרא בעלות על אייקון. הראשון שתופס מוסיף אותו לכל הודעה. זה מוסיף צבעוניות לפורום. אני לעומת זאת הייתי רוצה שכל חברי שפורום שלנו יוסיפו את הסמיילי לכל הודעותיהם (לפחות בפורום). למיטב ידיעתי, אני הראשון שתפס את האייקון הזה בתפוז, ואני הראשון שמציע שהפורום יאמץ אייקון. את הסמיילי בחרתי למען האופטימיות, למען השימחה ולמען העם והמדינה. אני גם משתדל שהכותרת תהיה שמיחה תמיד. אמצו את הסמיילי!
 
למעלה