יש לי שאלה מסקרנת

יש לי שאלה מסקרנת

כשהבנים נהיים חרמנים אז הזין שלהם מתקשה... עכשיו השאלה שלי היא שהבנות נהיות חרמניות אז מה להם קורה. הכוונה שלי מה מצב הצבירה של הבנות???? תענו לי ברצינות!!!
 
כשהבנות

נהיות חרמניות הן מרטיבות, כל פעם יותר ויותר. מה שאני יכולה להוסיף זה: אם לא ידוע לך, אז מה שמתקשה אצלנו לפני שאנחנו גומרות זה הדגדגן. חידשתי? אני שמחה.
 
ירחונת חמודה שלי...../images/Emo29.gif

אולי לא הבנת אותי....... מה את עושה שאת חמה?
 
אם מדברים על מצב צבירה, אז..

תבין. בסיכומה של אנטומיה, "זה" צריך להיכנס בתוך ה"הוא". במצב חרמנות - ככל ש"זה" מתקשה, ה"הוא" צריך להיות יותר רך ולח.. כדי של"זה" יהיה קל ונוח לחדור ל"הוא". ואז מתחילה ההתחכמות. בזמן שה"זה" מתקשה, זה שמחובר אליו (ז"א אתה) צריך לעשות את המקסימום כדי שה"הוא" יהיה רך ונוטף ומוכן. אבל מה??? ל"הוא" מחוברת אישה. וכדי שה"הוא" יהיה רך-נוטף-מוכן, אתה צריך להתחיל לרצות את זו שמחוברת ל"הוא" ! אז מחזרים, משכנעים, מלטפים, מתאהבים, לומדים-7-שנים-פסיכולוגיה-כדי-לנסות-ולהתחיל-להבין-על-מה-היא-חושבת-ולמה-היא-מתכוונת, קונים לה
, מבשלים לה פסטה, לוקחים אותה לסרט, קצת עיסוי רגליים.. בערך בשלב שאתה קונה לה 3 דונם על הירח במחיר מציאה - היא מתחילה להתרכך..אתה מתחיל להתעייף ושולח מבטים לחברה הכי טובה שלה, היא קולטת ומתעצבנת ומתחילה לבכות. וזהו. אז מה מצב הצבירה של בנות חרמניות?? נוזלי!!
פסי-כולוגית (בגרוש..)
 
פסי(כולגית) יקרה- עד שלב הפסטה

עדו שרדתי את התיאוריה. בשלב הפסטה נשברתי. "אתה צריך לרצות את זו שמחוברת להוא" קודם כל- לרצות עם שווא או קמץ? נא לנקד. שנית: כדי שהיא תהיה רטובה נוזלית ומוכנה עבור הנוקשה שלו ה י א צריכה לרצות(לחשוק,עם שווא ) בהוא שמחובר לנוקשה שלו. מנסיוני הדל בחיים, זה לא קשור ב ו בכלל אלא בתהליכים ומצבים א צ ל ה. גם הצפרדע הירוק המגעיל והחלקלק ביותר, בעיתוי הנכון יראה נסיך בעיניה. טעית בגופים יש ה ו א ויש ה י א. אחותו בפוזה של מורה ללשון עברית.
 
חבר´ה , התחלתם להגזים!!!!!

מה בסה"כ שאלתי.......... אני מאמין שכל אחד יראה את זה אחרת לגמרי! ופסיפול.......בפעם שאת נותנת תשובות תעשי לי טובה שהם יהיו יותר ברורות!! אני אומר אפילו תשובה בשקט אי אפשר לקבל פה!!!!!!!!
 
אמא´לה! מה זה, זה?! ../images/Emo13.gif

טוף. הדבר שאני הכי מאמינה בו שאינטימיות לא צריכה להיות רצינית כל הזמן
קצת צחוקים רק הועילו. בחיי שרצינות תמידית לא בריאה! זה לא טוב לשיניים! בפעם הבאה - הדבר הראשון שתעשה לפני שלב החרמנות - תבדוק לה ת´שיניים. אם יש הרבה סתימות, חאליק! היא רצינית מידי!
אוף איתכם. טוב די. אתם מכריחים אותי להיות מנהלת רצינית כזו. נשבעת לכם שזה עושה לי פריחה (בקמץ, אחותו של שישליק! בקמץ!) אז הנה
מה שמתקשה אצל נשים אלו הפיטמות. כל השאר - מתרכך. (כולל התאים האפורים, אחותו
) כל מיני מקומות נרטבים להם. חוץ מהגרון. (יש שיטות שונות להרטיב את הגרון, כל אחת ושיטותיה היא. לא´מגלה את שלי!) יש בנות שמתייבשות להן העיניים גם . (אחרת אני לא מבינה למה הן מעפעפות כל כך הרבה..) והן גם מתחילות להחליף צבעים. ורוד שם, אדום פה - בסוף, הן הופכות שקופות למדי
יש למישהו עוד הצעות?? כי לי נגמרו. הדבר היחידי שקשה לי עכשיו זה להשאר רצינית!!!!!!! פסי (מתעקשת לשמור על מצב הרוח הטוב והנדיר שלה!
)
 
DEAR פסיפלורה.....

אני מקווה מאוד שלא נעלבת ממה שטענתי כי לא התכוונתי לעשות רע לאף אחד... אני רוצה לומר לך שהתשובה ה-2 שנתת לי היא יותר נראית לי וגם היא יותר נכונה!!!!! אני מאוד ישמח אם תעזרי לי ותתני לי רעיונות מה לעשות היום בלילה???? נ.ב אני שוב מצטער , פסיפלורה שלי.....
 
שיש! תרגע!!!! ../images/Emo13.gif

אני לא מתעלבת לי כל כך בקלות. הכל בהומור, חומד. ובקשר למה לעשות הלילה - למה שלא תקפוץ לפורום של פצ´אנגה "חיי לילה".. שם יהיהו הרבה יותר רעיונות
בילוי נעים..
 
חס וחלילה!!!

אני לא מסלקת אותך
ניסיתי לעזור. חשבתי שאתה רוצה טיפים על מקומות בילוי וכו´.. החברה אצל פצ´אנגה יכולים לעזור לך יותר ממני. זה בטוח
 
וואלה שישליק.....שיחקת אותה....

מצאת שם חיבה מדהים למנהלת שלנו.....אהבתי !!! פסיפול אוח, איזו פסיפול זאת !!!
 
מה את כבר חייבת לדעת../images/Emo35.gif

שתדעי לך שהוצאתי מאנייק!!!! את בטח שואלת את עצמך , למה????? אז בואי אני יענה לך!!!!!!! לא התכוונתי ללעוג לפלסיפלורה , אלא בסה"כ קיצרתי את שמה כי לא היה לי כח לרשום את כל השם........עכשיו אני מקווה שהדברים ברורים. וחוץ מזה: אני יכול לדעת עלייך עוד כמה דברים?
 
למעלה