יש לי שאלה...

יש לי שאלה...

שלום יש לי "עיגולים שחורים" מסביב לעיניים, בעיקר מתחת לעיניים, באופן טבעי, וצבע עור פניי הוא יחסית בהיר. אני לא רוצה להשתמש בקונסילר כי זה מצריך שימוש במייק אפ. איך אני יכולה להתאפר, ובאיזה צבעי צלליות כדי שהעיגולים יראו פחות בולטים? יש לי הרגשה שצלליות בהירות רק מדגישות את הצבע הכהה מתחת לעיניים... יש לי עיניים יחסית גדולות, קצת בולטות וצבען חום. תודה.
 
ראשית ברוכה הבאה.

שנית, הייתי מציעה לך לטפל בבעיה ולא להסתפק רק בהסתרה. עסי מידי בוקר את אזור העיגולים בתנועות סיבוביות. עיגולים שחורים מחמירים עקב חוסר שינה או שינה באיכות גרועה. נסי ללכת לישון לפני השעה 12 בלילה, שכן שעות השינה שלפני חצות הלילה הן באיכות טובה יותר וכל שעה כזו שווה כשעתיים שלוש של שעות שינה לאחר חצות. בדקי את המזרן והכרית שאת ישנה עליהם, אולי הם גורמים לך לאיכות שינה גרועה. גם למזון יש תפקיד משמעותי, אני אשתדל להביא לך בקרוב משהו בנושא. בכל מקרה, ברור שצללית בהירה תהיה ניגוד ותבליט, אני הייתי ממליצה להימנע אולי מצלליות או לשים צלליות בגוונים של העור ולא כהים מידי או בהירים מידי. אני אישית שמה לעיתים מייק אפ רק באזור העיגולים השחורים ומפדרת. כמובן צריך לעשות המון תירגולים כדי להגיע לרמת אחידות שלא תבלוט ביחס לעור הפנים. אבל זה בהחלט ניתן לביצוע.
 
קונסילר

מי שאמר לך שאת חייבת לשים קונסילר רק אם את משתמשת במייק אפ זה שטיות אני אישית בהרבה מצבים עם כלות משתמשת רק בקונסילר יש בנות עם עור פנים מעולה שמספיק להן רק קונסילר במיוחד שמדובר חאיפור יום יום ולא ערב הקונסילר כשהור טוב מעניק כיסוי מעולה לכהות שמתחת לעיניים אני לא יודעת עד כמה את בהירה אבל לקונסילר יש מספר גוונים הקונסילר צריך להיות בהיר בטון אחד מהמייק אפ או מגוון העור שלך ע"מ להבהיר לך את הכהות שמתחת לעין אם את ורודה תערבבי ורוד עם לבן אם את צהבהבה את תערבבי צהוב עם לבן העיקר לא לשים יותר מידיי.
 
יש משהו טוב

לחברה שלי יש את אותה הבעיה והיא קנתה מין קונסילר-מייק אפ, בצורת עיפרון שכשלוחצים על הקצה שלו יוצא הנוזל הנפלא הזה שמסתיר הכל! זה של איב סן לורן ואני לא כ"כ זוכרת מה השם המדוייק, אם את מעוניינת, אני אברר.
 

katykr

New member
שמעתי על שיטה להעלמת

העיגולים השחורים בעיינים, שמציעים אותה מיטב מרכזי הספא באירופה. כל יום בערב להקפים חבילה קטנה של ג´ולות של ילדים...וובוקר לשים על העיינים צמר גפן, ועל הצמר גפן את הגולות. זה מנקז את כל מה שמצטבר מתחת לעיינים (בעיגולים השחורים) והם נעלמים.
 
וואו...תודה לכולן על התגובות !

הבעיה של העיגולים היא לא כתוצאה מחוסר שינה או תזונה לא נכונה, פשוט זכיתי בהם בירושה... :) שמעתי שיטה שדומה לשיטת הג´ולות - להכניס שתי כפיות למקפיא עד שיהיו קרות ואח"כ להניח מתחת לעיניים... ניסיתי וזה עוזר לשתי דקות בדיוק. נדמה לי שבקיץ העיגולים יותר כהים, אולי בגלל החום...מי יודע. אני אנסה למצוא לי קונסילר טוב. (או שאני אלמד לחיות איתם בשלום וזהו:))
 
למעלה