יש לי שאלה...

chicago cubs

New member
יש לי שאלה...

ראיתי הרבה דיווחים בספורטסנטר על ריקי הנדרסון נראה לי, והבנתי שהוא פרש או משהו... מה בדיוק הסיפור שלו? ולמה זה כזה סיפור?
 

Yo-man

New member
יש כמה סברות

אני מניח שאתה שואל על ריקי וויליאמס מהמיאמי דולפיונז. קודם הסבר קצר על מה מדובר: ריקי וויליאמס הוא רץ אחורי, ואחד הטובים. בגיל 27 הוא החליט לפרוש, אחרי שלפני 2 עונות הוא היה הרץ האחורי הטוב בליגה, ובשנה שעברה היה בין הטובים. בראיון אחד הוא אמר שהוא רוצה להיות עם המשפחה שלו, ובמקום אחר הוא צוטט כמי שאמר שבא לו לעשן ג'ויינטים כל היום, והוא לא יכול לעשות את זה כל עוד הוא משחק. מאז פרישתו של דן מארינו הקבוצה מתדרדרת בהתמדה (וזה כבר 10 שנים), ודווקא ריקי וויליאמס היה התקוה שלהם. לפני שנתיים הם הגיעו לפלי-אוף רק בשביל לעוף משם, ועכשיו לא רק שהשחקן הטוב ביותר שלהם הלך - כל הרוח יצאה לכל הקבוצה מהמפרשים. נראה עד כמה זה ישפיע עליהם, כי ההגנה שלהם נורא התחזקה עם הרכישה של ג'אבון קירס (לשעבר בטנסי טייטנס). נראה...
 
ריקי וויליאמס ...

ריקי וויליאמס זה סיפור בפני עצמו . הבחור הצעיר הזה הוא הראנינג באק בין המוכשרים בליגה ובהחלט כשרון גדול . הוא פרש לאחר 5 שנות משחק בלבד ב NFL . מה שמעמיד את כולם פה בפעירת פה , הוא החור שווילאמס מעמיד עכשיו את הדולפינס בזה שהוא הודיע על הפרישה חודש לפני פתיחת העונה . יש בהם כעס (ובצדק) על זה שהוא "שם פס" ופשוט מותיר אותם עם בעייה קשה בתפקיד הראנינג באק . ריקי היה בחור מוזר נורא גם , לא מתראיין , רגיש למדיי ופשוט היה סימן שאלה גדול לאורך כל השנים . אני אישית כועס עליו , אבל די מבין אותו . אם הוא היה מודיע על הפרישה לפני מס' חודשים , הייתי מכבד אותו הרבה יותר .
 
איזה קהילה נהדרת ... ../images/Emo13.gif

תוך 4 דקות , שלושה תגובות קולעות בול . אין עלינו
 

Ilya T

New member
למה ריקי הודיעה רק עכשיו על פרישה..

בגלל שהוא רצה לסדר לחברו הטוב טרוויס מינור את תפקיד ה-RB הפותח, משהו שהוא כנראה בחיים לא היה משיג לבד...
 

chicago cubs

New member
כן וויליאמס לא הנדרסון...

תודה רבה... אבל מה אורך קריירה ממוצעת באנ אפ אל? 5 שנים זה קצרה מאוד או שפשוט בגלל שהוא שחקן גדול אז ציפו ממנו להישאר עוד?
 

Yo-man

New member
לכל תפקיד משך אחר

בועטים הם השורדים הכי גדולים בליגה, ותמיד השחקן המבוגר ביותר יהיה בועט. הם פשוט לא נפציעם ולא נשחקים יותר מידי. רץ אחורי (RB) יכול להיות בשיא גם אחרי 10 שנים. ג'רום בטיס (מספר 36 בסטילרז) נכנס לעונה ה-11 או ה-12 שלו, והמשחק שלו נחלש לגמרי בשנתיים האחרונות... 5 שנים לרץ מצליח זה לגמרי לא ברור. מי פורש מספורט בגיל 27 ?
 
בן אדם מסטול...

עניתי לך על השאלה :) או שפשוט הוא הרוויח את המיליונים שלו והחליט שהוא לא רוצה להרוס את הגוף שלו עוד יותר... כי בכל זאת פוטבול זה משחק שקורע את הגוף... אני עדיין הולך עם העניין של המסטול... :)
 

puppi

New member
בן אדם חכם.

שיודע שהוא עשה מספיק מיליונים, והכסף הנוסף לא שווה את הבריאות שתהרס. בירכיים דפוקות לכל החיים + כמה מילוינים - לא שווה את זה.
 

Reshefgarcia

New member
דוגמה נוספת....

בארי סאנדרס... אוי איך שאני מתגעגע לבארי.... הוא אומנם פרש אחרי קצת יותר עונות מריקי (שיחק 10 עונות) ובגיל יותר מבוגר (31) אבל מבחינתי,ומבחינתם של רבים אחרים,זאת בהחלט היתה פרישה מאוווווווד מוקדמת... בארי לא עבר פציעות רציניות והיו לו לפחות עוד 2-3 עונות טובות לשחק... כך שהפרישה שלו היתה די שוק לכולם... במיוחד אם לוקחים בחשבון שהיא באה,כרגיל,אחרי עוד עונה מצוינת שבה עבר את 1200 היארדים הכמעט קבועים שלו... מדהים...
 
למעלה