יש לי שאלה

B o o b a

New member
יש לי שאלה

התחלתי רק עכשיו אני עושה פאזל ראשון שלי שהוא גדול בשבילי והוא 1000 חתיכות ואני הבנתי שמתחילים מהמסגרת ואז ממינים לצבעים יש למישו עוד טיפים להרכיב פאזל ?
 

gong1

New member
זה בערך כל העניין...

עושים את המסגרת ואז לפי הציור ממנים את הצבעים.. וזהו..
 

Puzzluna

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

אכן זה בערך כל העניין... לכל אחד יש את הטכניקה שלו למיון והרכבה ואני בטוחה שתמצאי את הדרך שנוחה לך. איזה פאזל את מרכיבה?
 
לי יש עוד טיפים

אם את צריכה להרכיב שמים למשל, כשכל העבודה היא עם צורת החלקים, אז יש כמה אלמנטים. קודם כל צריך עין טובה שרואה חלקים, ועדיף גם פאזל איכותי. אפשר ללכת לבליטות גדולות במיוחד, ולקחת את כל החלקים עם הבליטות הגדולות והחלקים עם החורים הגדולים ולנסות לחבר, למשל. אפשר גם למיין לפי צורת החלק. יש לי פה טיפ פרקטי יותר אבל אני מעדיף לצייר כדי שהוא יהיה ברור ואין לי כח לעשות את זה עכשיו, אולי מחר.
 
הנה עם ציור

הציור הראשון ברור לדעתי, זה אם יש לך שתי בליטות סמוכות או שני חורים את מחפשת בחלקים שיכולים להתאים שהם בדרך כלל מעט יותר, ובכל מקרה זו פחות עבודה מאשר לעבור על כל החלקים. זה טריוויאלי. בציור השני כשיש לך ככה שני חורים אחד ליד השני, חייב להיות שבאחת מהן יתחבר חלק שבו שתי בליטות סמוכות, כי באמצע תהיה בליטה לאחד מהצדדים, ולכן אפשר לנסות בשניהם את החלקים שעשויים להתאים שהם, כאמור, מעט יותר מאשר הרגילים.
 
למעלה