"יש לך פרצוף של מלאך וגוף של חטאים"

מיטללל

New member
"יש לך פרצוף של מלאך וגוף של חטאים"

מה הייתה הדרך הכי מעצבנת\מגוכחת שהתחילו איתכם בה ?
 

jessy19

New member
אוקיי אז ככה...

עמדתי בתחנה המרכזית, מחכה לאוטובוס, אחרי ערב יחידה שכרגיל עיצבנו אותי בו, עומדת מסכנה בתחנה, מישהו עוצר לידי, מתחיל לדבר איתי ולהתחיל איתי ובגללו פיספסתי את האוטובוס, שמגיע ליד הבית שלי והייתי צריכה לחכות עוד 20 דקות שהאדון לידי... בלעעעעע
 

sOurce of life

New member
פחחחחח...

אני וחברה שלי הולכות באות להכנס לקניון שפתאום מכונית צהובה עם שני בנים בערך בני 19 צועקים: "הי נשמה, לא ראיתי אותך במסיבה בטבריה לפני חודש?" איזה שרוטים!
 
אמממממממממ...

אני חבלן 21 שנה ופצצה כמוך עוד לא ראיתי זה אחד הנדושים ועוד אחד סליחה אני לא מקומי את יכולה להקדיש לי דקה אני צריך להגיע ל בעצם את יודעת מאיפה לוקחים את קו 69 ישר לזוג השפתים שלך תבחרי את לאיזה ואני התחלתי לצחוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק ועוד אחד נכון שאנכנו מכירים ?????
 

le shark

New member
לבנות אין משפטים כאלה מפגרים אז...

לא התחילו איתי עם משפטים כאלה, אבל אני מכיר כמה: " מתוקה, אם רגל ימין שלך הייתה ראש השנה ורגל שמאל הייתה סוכות, הייתי מבקר אותך בין החגים" או זה שכולם מכירים: "תגידי, אבא שלך גנן? אז איך גידל פרח כזה יפה?"
 

Noopy

New member
טוב.. זה עם הגנן..

מוכר מאוד.. אבל לפחות הוא יותר נחמד מהאחרים!
 

pain is MY love

New member
יש לי אחד נחמד..

מישהו ניגש אליי במסיבה ושאל אותי איך קוראים לי (סבבה עד כאן הכל בסדר) אמרתי לו "מרינה, נעים מאוד" והמשכתי בחיי... אבל ברגע שהתחלתי להתרחק ממנו הוא תפס אותי ביד ואמר לי "מרינהההה לאן את הולכת?!?!? אני רוצה להיות העוגן שלך!" חחחחחחחחחח טוב קצת בעיה להבין את זה... אבל תתרכזו כמה דקות ותראו שזה די משעשע...
 
למעלה