יש למשהו רעיון לגמילה שעובדת?

dandi100

New member
יש למשהו רעיון לגמילה שעובדת?

אשמח לשמוע פרטים על שיטה עובדת לגמילה מעישון תודה מראש
 

musaka

New member
ניקורט משאף עובד מצוין

אפשר גם לטפטף שמן אתרי מנטה על הספוגית כשהניקוטין נגמר ולחסוך כסף לי זה עוזר מאד
 

zarn

New member
זייבאן קיצץ את העישון שלי לשליש

לפני כמעט שנה וחצי נטלתי זייבאן ארבעה חודשים. התוצאות היו טובות, אבל הרופאה שלי לא הכינה שיעורי בית, ולכן הטיפול לא הסתיים בגמילה ממש - אבל, וזה אבל גדול - העישון שלי ירד לשליש. 20 שנה עישנתי שלוש קופסאות ביום - היום אני מעשן אחת. כבר כמעט שנה וחצי. וזה לא קרב כל יום, זה פשוט ככה. זייבאן מפסיק להשפיע מתישהו - לי זה קרה אחרי שלושה חודשים וקצת - ואת הגמילה צריך להשלים חודש לפני כן. כשמתחילים לקחת רואים נס קורה - לבד, בלי מאמץ, העישון פוחת ופוחת. מרוב שזה טוב לא מתכננים סיום, מתוך איזה ביטחון שזה מגיע. אז לא - טיפול בזייבאן חייב לקחת בחשבון שאחרי חודשיים - חודשיים וחצי חותכים את העישון לגמרי, וממשיכים עוד חודשיים עם הזייבאן. זייבאן היא תרופה יקרה, אבל הסיגריות עלו לי יותר - בכסף, אני עוד לא מדבר על בריאות... תמצאי רופא רציני, שילווה אותך לאורך התהליך וייתן לך מירשם, קחי נשימה עמוקה ותתחילי. את תצליחי. עוד חודש בערך הגוף שלי יהיה שנה נקי מזייבאן - ואז אפשר לנסות שוב. אולי תתארגן פה קבוצה לגמילה?
 

mares

New member
אילן, לא רק שהרופאה שלך לא הכינה

שעורי בית, אלא גם אתה לא! מילא שלרופאה שלך לא אכפת מה אתה מכניס לגוף שלך, אבל גם לך לא אכפת? אתה לוקח סתם תרופות מבלי לקרוא מה כתוב בדף ההוראות?? אז ככה: את זיבן לוקחים עם עישון כרגיל בין 10 ימים לשבועיים בלבד! לא יותר מזה! אחרי עישון רגיל וכדור אחד ביום במשך 10 ימים עד שבועיים, חותכים את העישון ל-0 ביגריות ביום. לא פחות 30 אחוז ולא פחות 60 אחוז מהכמות הרגילה, ואז לוקחים 2 כדורים ביום. את העישון מפסיקים באופן מיידי, אחרת התרופה ממש לא עובדת על הגוף וגם עלולה לא לעזור בעתיד. מעבר לכך, צריכים ליטול את התרופה בין 3 חודשים ל-6. אני כמו רבים אחרים, אחרי חודש מהגמילה, הפסקתי עם התרופה, כי כבר לא הייתי צריך אותה. בינתיים, טפו טפו טפו, יותר מחודשיים בלי רעל.
 

anizo

New member
מוצר מהפכני טבעי ישראלי עם מעל 90%

אחוזי הצלחה, גמילה תוך חמישה ימים! מי שרוצה לשמוע פרטים שישלח אי מייל או מסר . אנשים שעישנו 3-4 חפיסות ליום במשך עשרות שנים נגמלו בעזרת התכשיר שהוא תרסיס טבעי שמרססים מתחת ללשון, בעל טעם ניטרלי ללא תופעות לוואי. המהסס מפספס. גלית


ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
 
למעלה