יש סרטון שלא מצליח לשמור

לוקינג1

New member
לא נעים לי להתפרץ אחרי הסבר מושקע שכזה,אבל..

איך אני מגיע ל "כלים"-->"אפשרויות תיקיה" ?הראשון שבתמונה,איפה זה נמצא? (תודה רבה SOG) אל תסתלבטו גם ככה מרגיש אדיוט
 

az ma

New member
לו טרחת לקרוא...

או שסתם פיספסת...
 

לוקינג1

New member
הצלחתי ,(אבל חלקית) תודה (אפשר עוד עזרה?)

הצלחתי, עכשו הוא שואל אותי אם לפתוח /לשמור/לבטל,מעולה אבל בעייה נוספת, פעם הוא טען את הקובץ בחלון כמו בתמונה שצירפתי, אבל עכשו הוא ישר פותח אותו במדייה פלייר (רושם "אגירה") הייתי מעוניין שאם אני לוחץ על סרטון הוא יתחיל בתהליך הפתיחה, ובזמן שהוא רץ, אני אוכל ללחוץ על סרטון אחר והוא יטען בחלון (שוב,כמו בתמונה) עד לטעינה מלאה ולא יעלה ישר במדיה פלייר ויקטע לי את הסרט הראשון, (בקיצור, רק שהוא יסיים את הטעינה שיעלה) מישהו מבין אותי? (והמון תודה לעוזרים עד פה)(ומפה)
 

I SOG I

New member
../images/Emo26.gif

אם אתה אומר שהצלחת ואכן מופיע חלון בחירה (פתח\שמור\ביטול) אתה צריך לבחור ב "שמירה" . אם תבחר ב "פתח " , המדיה פלייר יעלה .
 

I SOG I

New member
../images/Emo26.gif

כמו ש az ma כבר הסביר . ובקצרה : פתח תקייה כלשהיא (לא משנה איזה צבע) ותלחץ על "כלים" ואז "אפשרויות תקייה" והלאה לפי ההסבר .
 

לוקינג1

New member
עשיתי (עכשו תורך את מה שרשמתי ../images/Emo8.gif )

בהודעה הקודמת. (ושוב תודה)
 

לוקינג1

New member
מסביר את עצמי

אני רוצה שבקובץ(סרט) הראשון שאני פותח הוא לא יעלה לי ישר את המדיה פלייר אלא,רק שהוא מסיים את "הפתיחה"
 

I SOG I

New member
../images/Emo26.gif

לא כל כך ברור לי למה אתה מנסה "לגרד את האף עם הרגל" . תכל'ס (אם הבנתי אותך נכון) אתה רוצה לעשות פתיחה בו זמנית של כמה קבצים "שיפתחו ברקע" ולא ינוגנו ברגע שאתה לוחץ . אין לי פתרון ספציפי לזה אבל יש לי רעיון . פתיחה היא בדיוק כמו שמירה . ההבדל הוא המיקום והזמן שהקובץ ישמר . אז פשוט תשמור את כולם (בו זמנית כמו שרצית מלכתחילה) ואז תכניס אותם ביחד לפלייליסט . כשתסיים , תמחק אותם .
 
למעלה