כאבים בכפות הידיים

blackstumpy

New member
כאבים בכפות הידיים

אני מקווה שזה מתאים לפורום החדש..אז אשאל בזמן האחרון, בעצם בכמה חודשים האחרונים מאז שהתחדשתי באופניי, אני חש כאבים בכפות הידיים, בחלקן האחורי. אציין שאני רוכב ז"ק, גריפים של ספשלייזד, שהם לא נראים לי הבעיה. ייתכן והסיבה הנה תנוחת הרכיבה? זווית של ידיות הבריקס או ידיים קצרות מדי. התנוחה שלי היא די שפופה, רייסר בנשמה, למרות שאני לא מתחרה. הכוונה היא לכיסא גבוה מאד, עם זווית בסדר, סטם עם סיפוע קטן(לא יודע בדיוק של כמה) וכידון פלאט. תודה ובהצלחה עם הפורום החדש..
 

ranperagmin

New member
אני לא יודע עם איזה כפפות אתה רוכב

אבל, מעבר לעניין של תנוחה והורדת הלחץ על הידיים, קנה לך כפפות איכותיות עם ג'ל, כדי שהלחץ יילך על הג'ל ולא ישירות על כף היד. אצלי זה עזר מאד.
 

רמי לשם

New member
ברב המקרים כאבים כאלה נגרמים

בגלל תנוחה לא נכונה, בעיקר משפיעה לרעה מיקום ידית המעצור. המיקום האופטימלי הוא המשך קו האצבעות כשאתה יושב על האופניים, המרפקים נעולים והאצבעות פרושות. עוד אפשרויות למקור הבעיה היא תנוחה כללית לא טובה וכפפות עבות מדי. את הראשונה עדיף לפתור בחנות שיש בה מישהו שמבין בהתאמה.
 

4x4bike

New member
כפות הידיים

מומלץ להוריד קצת משקל הנשען של כפות הידיים על הכידון בדרך כלל מלווה גם בכאבי כתפיים פיתרון קל עי' הגבהת הכידון ברוב המיקרים הבעיה נפתרת
 
למעלה