כאן נמחקה הודעה

אתן צודקות...

ולכן היום קבעתי פגישה עם עינת גרין מרכז הפרוייקט "זרעים של שינוי" על מנת לראות איך נוער יוכל להשתתף ולהשפיע :).
 

Super Chuly

New member
אני לא מסכימה...

אולי אחוז פעוט ביותר של בני נוער יטרח להקשיב לבני גילם, שלא לדבר על המועצה, וזה מנסיון אישי עם אנשים שאני הכרתי שבשום פנים ואופן לא הסכימו לקבל את דעתם של בני נוער בגילם , שלא לדבר מועצת הנוער, ולבסוף הם החליטו לפרוש מהלימודים. שימו לב, זו הייתה החלטה שלהם ושלהם בלבד, קשה לי מאוד להאמין שמועצת הנוער, או כל נוער למען האמת, יכולים לגרום לאיזשהו שיני דרסטי ומשמעותי במספר בני הנוער שפורשים מהלימודים התיכוניים... ליהי :)
 
הכל תלוי בסיבה שהם פורשים

אם נניח יש אנשים שלא מתאימה להם המסגרת אז ניתן לבנות מסגרות לימודיות אחרות שלא ידרשו מהם המון כסף. אם זה בגלל שהבית ספר לא מאמין בהם ניתן לחשוב על משהו בשיתוף עם בתי הספר. אם זה בגלל שהם צריכים לצאת לעבוד אפשר לחשוב על משהו בשיתוף עם מחלקת רווחה וכו'.
 
כאן עלי לא להסכים.

אין שום ר בתכונה של להגיד הכל לא משנה מה המחיר. אני מאוד גאה בתכונה הזאת שלי והייתי רוצה לפתח אותה אפילו יותר. אני כן חושבת שלפעמים צריך להבין שלא תמיד יש לך את הידע בשביל להגיב ואז כמובן עדיף לא להגיב. אבל אין כאן קשר לילדותיות.
 
זה די מגיז, מה שאתה אומר.

טוב לומר מה שאתה חושב בפנים במקום להסתיר את הדעות שלך. כשאתה מנסה להסביר את המצב בצורה כמה שיותר רכה ונעימה אתה מטשטש את העיקר, בדרך כלל, ואנשים עלולים להבין אותך בצורה לא נכונה.
 
אני מביע את דעתי

דעה יכולה לבוא במגוון רחב של צורות , גם זלזול זה סוג של דעה, למרות שברוב המוחץ של המקרים , אני לא מזלזל , אלא נותן ביקורת ( שיכולה להיראות כזילזול ) , הבעיה היא שאף אחד מחברי מועצת הנוער לא מסוגל להתמודד עם ביקורת.. וכל מה שהם מסוגלים לעשות זה להתעצבן ולצעוק.. מההודעות שלהם אני כמעט יכול להרגיש שהם אוכלים את עצמם מרוב שהם כועסים על מה שאני אומר. זה הסיבה שהם פשוט יורדים עליי.. ( מזיז לי מאד
) ולא עונים ומגיבים ישירות על הביקורת. בכל אופן.. לספר על עצמי.. קצת מורכב ויקח זמן אבל אשמח לענות לכל שאלה שקשורה אליי. למה אני יודע הכי טוב מכולם ? ראית אותי רושם דבר כזה? אני רושם מה שאני חושב , מה שלדעתי נכון. אין לי בעיה שיגיבו לי, יתקנו אותי , יצעקו עליי כל עוד זה במסגרת הדיון המקורי. עוד לא מצאתי מישהו שמסוגל לעמוד נגדי בוויכוח ולא להתעצבן
אני תמיד מנצח בויכוחים.. כי הצד השני פשוט נכנע
 
אז מה המטרה בדיון?

הרי ברוב הדיונים לא נצליח להזיז את עצמנו מהעמדה שלנו, אבל לפחות נזכה לשמוע עמדה של מישהו אחר. בזה שצד אחד "נכנע" אתה מפספס את כל היופי.
 
אני מאד אוהב דיונים..

אני יכול להתדיין ללא הפסקה. נכון.. יש אצלי בעיה שאני נוטה לזרוק הכל בפרצוף לבנאדם שאני בדיוק עימו. אבל זה מה שעושה את זה להרבה יותר מעניין. אם אני ינסה "לרכך את המכה" זה פשוט יוריד לי העניין.. נכון לפעמים אני מפסיד דיונים.. אבל בדרך כלל זה כאלה שאני הייתי מעדיף לוותר עליהם מראש..
 
סוף סוף!

יניב, שמחה לראות אותך בשירותינו. נראה לי מן הראוי שכל חברי המועצה שבאפשרותם להכנס לכאן יבלו כאן לפחות פעם בשלושה ימים. כאן הנוער, כאן יש דיונים, כאן אתם יכולים לבדוק האם יש ביקוש לכל אחד מהאירועים שלכם, ולמה שכחתם להתייחס. הדבר הכי חשוב שלמדתי במהלך הקדנציה שלי במועצה היה שלא משנה כמה אירועים אנחנו מוציאים (ואם אני לא טועה הקדנציה שלי הייתה הכי פוריה מבחינת אירועים ותקציב שהצלחנו להשיג) כל האירועים האלו הם רק דבר קצת לעומת השינוי הגדול שחל בחברי המועצה עצמם. אנחנו מדברים על שינוי שמתחולל בעשרים בני נוער לפחות(יש יותר חברי מועצה אבל נלך על דרך הצמצום) הכל שנה. 20 בני נוער כל שנה זה די מכסה לנו את 120 חברי הכנסת של עכשיו, ואם חברי מועצת הנוער אי פעם יפעלו בכנסת אנוו נראה מהי תרבות דיון, יצירתיות ולוחמה ללא גבולות על מה שנכון לנו. המועצה מהווה מסגרת חברתית, לימודית והתנדבותית. וניבי אף אחד לא יכול להבין עד כמה חוץ ממי שהיה שם באמת. אף אחד לא יכול להבין מה זה בשביל ילד בן 12 לארגן פרסום לאירוע. א אחד לא יבין את ההרגשה של יו"ר מטה שהצליח להוציא 10,000 איש מהבית למען אירוע של המועצה. ואתה יודע מה? גם אל תנסה להוכיח להם, זאת תחושה מיוחדת שתלווה רק אותך. אני מקווה לראות אותך יותר כאן. נשיקות והערכה גדולה מאוד על פועלכם. ליאור.
 
יניב.

א) אני שמח לראות אותך כאן, אצלנו בפורום. ב) לגבי אחותך, טעות שלי, סליחה. ג) אם אפשר, להתבטא קצת יותר בעדינות, זה לא קשה וזה מנעים לכולנו את הזמן.
 
ממה שאני הבנתי מהשיחה הזו

החייזרים צחק לאורך כל הדרך.. התגובות של כולכם היו מוגזמות.
 

Adidason326655

New member
רגע...

את רומזת שהתגובות של חייזרים הן בסדר גמור ואנחנו ה"רעים" בכל הסיפור הזה?
 
לא.. מה שאני אומרת הוא דווקא

שהחייזרים ממש מטומטם. אתה דיברת ברצינות והוא סתם ניסה ליצור בדיחה צולעת על חשבונך-מה שכן, התעצבנת עליו *קצת* יותר מידי.. עזוב, אני לא יודעת להתבטא
 

D o o S h a

New member
איך הצלחת להבין את זה בדיוק?

לא הגבתי לשרשור אבל קראתי את כולו, וממש לא נראה לי שהחייזרים הזה התבדח...
 
למעלה