מנהרות הכרמל הן בושה וחרפה ובוז לציבור שנכנע
מנהרות באמצע עיר, שגובות סכום שכל חצי שנה מתייקר בחצי שקל..
בושה וחרפה למי שאישר את הדבר הזה ואם הציבור לא נוסע בהן המדינה
אחראית לפצות את הזכיין (אריסון והטייקונים שאיתה) בכל מקרה..
כלומר לזכיין משתלם אפילו שלא יסעו משאיות וגם קוי אוטובוס כרגע יש
רק שניים מתוך עשרים שיכלו לקצר שם, בגלל שלמפעילי המנהרות במילא
יש רשת בטחון מהמדינה ולמה שיעלה להם בלאי של רכבים כבדים.
אז כל המשאיות והאוטובוסים ממשיכים לנסוע דרך העיר ודרך כביש דורי
כי למפעילי המנהרות יש אפשרות לתקוע תעריפים לא כדאיים בלי פיקוח
של ועדת הכנסת ושום גורם אחר.
בושה וחרפה למדינה מנהרות הכרמל
ורק שתבין זה לא פרויקט שהוקם מכסף פרטי כמו שמספרים זה שקר גס
המדינה השקיעה מליארד שקל בכבישי חיבור למנהרות רק לפני שבועיים
נפתח עוד קטע חיבור של כביש 22 כלומר המדינה השקיע מליארד שקל
במיזם להעשיר את אריסון ו הטייקונים בעלי הכביש על חשבון כיס הציבור
מנהרות באמצע עיר, שגובות סכום שכל חצי שנה מתייקר בחצי שקל..
בושה וחרפה למי שאישר את הדבר הזה ואם הציבור לא נוסע בהן המדינה
אחראית לפצות את הזכיין (אריסון והטייקונים שאיתה) בכל מקרה..
כלומר לזכיין משתלם אפילו שלא יסעו משאיות וגם קוי אוטובוס כרגע יש
רק שניים מתוך עשרים שיכלו לקצר שם, בגלל שלמפעילי המנהרות במילא
יש רשת בטחון מהמדינה ולמה שיעלה להם בלאי של רכבים כבדים.
אז כל המשאיות והאוטובוסים ממשיכים לנסוע דרך העיר ודרך כביש דורי
כי למפעילי המנהרות יש אפשרות לתקוע תעריפים לא כדאיים בלי פיקוח
של ועדת הכנסת ושום גורם אחר.
בושה וחרפה למדינה מנהרות הכרמל
ורק שתבין זה לא פרויקט שהוקם מכסף פרטי כמו שמספרים זה שקר גס
המדינה השקיעה מליארד שקל בכבישי חיבור למנהרות רק לפני שבועיים
נפתח עוד קטע חיבור של כביש 22 כלומר המדינה השקיע מליארד שקל
במיזם להעשיר את אריסון ו הטייקונים בעלי הכביש על חשבון כיס הציבור